Pagina 1 van 1

KPN dubbel abonnement

Geplaatst: 17 feb 2016 11:47
door fweissman
@kpn @kpnwebcare.
Heb je een oud KPN abonnement voor internet en bellen dan betaal je mogelijk veel te veel. Wij hebben ooit een internet abo genomen ( planet.nl) en blijken jaren dubbel betaald te hebben, voor telefonie en internet. KPN is bereid de twee abonnementen om te zetten, maar wil geen compensatie geven voor de >1000 Euro die wij de afgelopen jaren teveel hebben betaald. KPN zal zelf nooit een advies geven om dit om te zetten.

Advies check of je mogelijk een dubbel abonnement hebt
Ze bellen wel om extra diensten te leveren.!

Goed bezig KPN

Re: KPN dubbel abonnement

Geplaatst: 17 feb 2016 14:28
door tijger1
Zelf nooit uw rekeningen gecontroleerd blijkbaar?

Re: KPN dubbel abonnement

Geplaatst: 17 feb 2016 15:50
door Pareltje31
zo vermoeiend dit soort topics kijk je bankafschrijvingen eens na voor je wijst. Eigen verantwoordelijkheid

Re: KPN dubbel abonnement

Geplaatst: 17 feb 2016 19:12
door fweissman
Het waren twee gescheiden abonnementen en niet een dubbele afschrijving.. KPN heeft nooit een aanbod gedaan internet en bellen te combineren

Re: KPN dubbel abonnement

Geplaatst: 17 feb 2016 20:09
door tijger1
En waarom zouden ze dat hebben moeten doen?

Re: KPN dubbel abonnement

Geplaatst: 17 feb 2016 20:32
door Faye1971
Dit heet nou je eigen verantwoording nemen. Vaker je bankafschrijvingen controleren voorkomt dit soort situaties. Blijkbaar kon je het geld missen. Anders had je wel eerder aan de bel getrokken. Sorry hoor, maar ik hier zo slecht tegen.

Re: KPN dubbel abonnement

Geplaatst: 18 feb 2016 10:28
door Christina51
de ouderen hebben niet in de gaten dat er een dubbel abonnement is en ik denk dat daar misbruik van wordt gemaakt.

Re: KPN dubbel abonnement

Geplaatst: 18 feb 2016 10:43
door angel1978
Dus als een bedrijf een abonnement afsluit waar door de klant om gevraagd wordt, dan is dat misbruik?

Re: KPN dubbel abonnement

Geplaatst: 18 feb 2016 11:05
door tijger1
Christina51 schreef:de ouderen hebben niet in de gaten dat er een dubbel abonnement is en ik denk dat daar misbruik van wordt gemaakt.
Denkt u dat ouderen gek zijn of zo?

Re: KPN dubbel abonnement

Geplaatst: 18 feb 2016 11:20
door kweenie
fweissman schreef:Het waren twee gescheiden abonnementen en niet een dubbele afschrijving.. KPN heeft nooit een aanbod gedaan internet en bellen te combineren
Gaat het om twee internet abonnementen of twee telefonie abonnementen of om een telefonie-abonnement plus een internet (plpus bellen) abonnement? Het kan namelijk best zijn dat iemand bewust kiest voor een internet abonnement (waar eventueel bellen bij in zit) en een apart telefoon abonnement. Bij internet + bellen maak je 'achter de schermen' namelijk voor bellen altijd gebruik van de internetverbinding. Dat betekent dat je niet kunt bellen als er een stroomstoring is, of de modem stuk is, of er een ander probleem met jouw internet is. De 'ouderwetse' telefoonlijn heeft daar geen last van. Daarom is het niet gek als iemand een telefoonabonnement heeft naast het internetabonnement.