Wij willen klantnummers, wij willen klantnummers.
Dat durft men nooit, omdat ze bang zijn, dat upc reageert en bewijst, dat er geen spooknota is, maar alleen ge****.
Hoewel ik niet de threadstarter ben en het nog maar de vraag is of de persoon die ik hier quoot daadwerkelijk toegang heeft tot de dossiers vind ik dit toch wel een interessant voorstel. Sterker nog, ik vind dat elke helpdesker die hier komt verklaren dat hij aan een relaas twijfelt met een dergelijke uitdaging over de brug moet komen om zijn/haar geloofwaardigheid te behouden.
Maar het moet natuurlijk wel op een doorzichtige wijze gebeuren. Vooraf maak je duidelijk dat je hebt afgesproken het ongelijk van de klant te gaan aantonen, buiten alles wat er verder aan de zaak bij UPC nog gebeurt om. En klopt het verhaal, dan stel je persoonlijk de klant schadeloos. Omgekeerd, als de klant het gewoon verkeerd begrepen heeft, of een spookrekening blijkt gewoon een navordering als gevolg van een mislukte boeking door saldotekort o.i.d. dan voldoet hij niet alleen alle achterstallige kosten inclusief rente e.d. aan UPC, maar ook eenzelfde bedrag aan de helpdesker die het heeft uitgeplozen.
Ik ben graag bereid te beginnen. Mijn record: 1 spookrekening bijna 2 jaar terug, vervolgens een jaar lang geen enkele juiste rekening meer, alleen vriendelijke (in ieder geval zakelijke-) schriftelijke correspondentie, en inmiddels een maand of negen een deurwaarder op mijn stoep die een volkomen onrechtmatige vordering probeert te innen daterend van één dag na mijn opzegging. Sindsdien lees ik op alle forums die erop betrekking hebben over de 'afhandeling' van de klachten door UPC verhalen zoals het bovenstaande alsof ik ze zelf geschreven heb.
Helpdeskers, laat uw adres achter waarheen ik mijn klantnummer kan mailen, of zwijg anders voor immer.