LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC
UPC
Hier een berichtje van een ZEER ontevreden klant bij UPC
Voor de 2e maal een spooknota gekregen ik heb er m,n buik van vol ben het spuugzat en heb al mijn abonnementen opgezegd bij UPC
Je wordt er behandeld of je een stuk vuil bent je wordt absoluut niet netjes te woord gestaan en voor 50 euro gebeld te hebben naar UPC
geen steek wijzer geworden jaaaaa UPC wel die heeft wederom aan mij verdiend.!!!!! UPC NEEM JE VERANTWOORDING EN STEL JE NIET ZO SLAP OP enne mensen gebruik je verstand en denk nog maar eens goed na voordat je een abonnement neemt bij ........
Voor de 2e maal een spooknota gekregen ik heb er m,n buik van vol ben het spuugzat en heb al mijn abonnementen opgezegd bij UPC
Je wordt er behandeld of je een stuk vuil bent je wordt absoluut niet netjes te woord gestaan en voor 50 euro gebeld te hebben naar UPC
geen steek wijzer geworden jaaaaa UPC wel die heeft wederom aan mij verdiend.!!!!! UPC NEEM JE VERANTWOORDING EN STEL JE NIET ZO SLAP OP enne mensen gebruik je verstand en denk nog maar eens goed na voordat je een abonnement neemt bij ........
Re: UPC
De bedoeling is dat ze het oppakken als je naar hun 0900 nummer belt, of wanneer je een brief stuurt naar het door hun aangegeven adres, of wanneer je een fax of een e-mail stuurt.
Als ze dat dan niet doen, kunnen mensen (eventueel) lekker anoniem op een forum klagen. En dan hoeft UPC het niet opeens te gaan proberen om het via een forum op te lossen. Alsof het dan ineens wel zou lukken!
Als ze dat dan niet doen, kunnen mensen (eventueel) lekker anoniem op een forum klagen. En dan hoeft UPC het niet opeens te gaan proberen om het via een forum op te lossen. Alsof het dan ineens wel zou lukken!
Hoewel ik niet de threadstarter ben en het nog maar de vraag is of de persoon die ik hier quoot daadwerkelijk toegang heeft tot de dossiers vind ik dit toch wel een interessant voorstel. Sterker nog, ik vind dat elke helpdesker die hier komt verklaren dat hij aan een relaas twijfelt met een dergelijke uitdaging over de brug moet komen om zijn/haar geloofwaardigheid te behouden.Wij willen klantnummers, wij willen klantnummers.
Dat durft men nooit, omdat ze bang zijn, dat upc reageert en bewijst, dat er geen spooknota is, maar alleen ge****.
Maar het moet natuurlijk wel op een doorzichtige wijze gebeuren. Vooraf maak je duidelijk dat je hebt afgesproken het ongelijk van de klant te gaan aantonen, buiten alles wat er verder aan de zaak bij UPC nog gebeurt om. En klopt het verhaal, dan stel je persoonlijk de klant schadeloos. Omgekeerd, als de klant het gewoon verkeerd begrepen heeft, of een spookrekening blijkt gewoon een navordering als gevolg van een mislukte boeking door saldotekort o.i.d. dan voldoet hij niet alleen alle achterstallige kosten inclusief rente e.d. aan UPC, maar ook eenzelfde bedrag aan de helpdesker die het heeft uitgeplozen.
Ik ben graag bereid te beginnen. Mijn record: 1 spookrekening bijna 2 jaar terug, vervolgens een jaar lang geen enkele juiste rekening meer, alleen vriendelijke (in ieder geval zakelijke-) schriftelijke correspondentie, en inmiddels een maand of negen een deurwaarder op mijn stoep die een volkomen onrechtmatige vordering probeert te innen daterend van één dag na mijn opzegging. Sindsdien lees ik op alle forums die erop betrekking hebben over de 'afhandeling' van de klachten door UPC verhalen zoals het bovenstaande alsof ik ze zelf geschreven heb.
Helpdeskers, laat uw adres achter waarheen ik mijn klantnummer kan mailen, of zwijg anders voor immer.
gast bij meerdere onderdelen op dit forum staat mijn e-mail adres duidelijk in beeld maar speciaal voor jou zal ik het nog eens opschrijven
[email protected] daarbij staat daar ook aangegeven dat men daar upc problemen heen kan sturen die men zelf niet opgelost krijgen.
[email protected] daarbij staat daar ook aangegeven dat men daar upc problemen heen kan sturen die men zelf niet opgelost krijgen.
Goeie dag,
ik bergijp dat vele mensen soms of vaak problemen hebben met UPC.
maar het mag ook eens gezegd dat ik al meer dan 4 jaar een zeer tevreden klant ben en, nooit maar dan ook nog nooit een probleem gehad heb.
en de verbinding ed zijn altijd optimaal.
groeten van een tevreden gebruiker
ik bergijp dat vele mensen soms of vaak problemen hebben met UPC.
maar het mag ook eens gezegd dat ik al meer dan 4 jaar een zeer tevreden klant ben en, nooit maar dan ook nog nooit een probleem gehad heb.
en de verbinding ed zijn altijd optimaal.
groeten van een tevreden gebruiker
ik zou zeggen mail er heen gast als je een probleem hebt. Mocht het zo zijn dat je problemen gegrond zijn dan zal je van ons een ander adres krijgen. Helaas is het op dit moment niet mogelijk om het gebruikelijke mail adres af te geven. Via de gewone mail (en zeker als je chello gebruiker bent) krijg je ontzettend veel spam en virussen toe gestuurd. Om dit zo minimaal mogelijk te houden gebruiken we een hotmail account.