Zalando wilt retour niet terugbetalen! help!
Geplaatst: 10 mar 2016 10:51
18-02-2016 een mooi pak gekocht, kwam een paar dagen netjes geleverd en tot mijn grote schrik zitten er een paar schoenen in. Ik een nieuw pak moeten kopen bij de Bijenkorf (want had hem direct nodig) en het pakketje van Zalando netjes volgens de regels teruggestuurd. Track en trace ontvangen en ik dacht dat ik gebakken zat.
Na ongeveer 10 dagen niks gehoord te hebben begin ik toch wel een beetje argwaan te krijgen. Ik kijk op Zalando en daar staat dat het pakket nog niet is ontvangen. Kijk ik op de track en trace, staat er ''levertijd onbekend''. Ik direct postnl gebeld en hun verzekeren mij dat dit normaal is aangezien alles van zalando op ''1 grote hoop'' gaat en dat hun het pakket succesvol hebben ontvangen.
ik weer met Zalando op de chat gezeten en hun stellen een ''onderzoek'' in. na ongeveer 18 dagen krijg ik de volgende mail:
Bedankt voor uw bericht aan Zalando!
U geeft aan dat wij uw retourzending nog niet hebben ontvangen.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk u te vergoeden voor dit ontbrekende artikel. Het door u bestelde artikel werd in nieuwe staat aan u verzonden. U gaf daarbij op 18-02-2016 aan dat u een ander artikel heeft ontvangen en dat u dit zou retourneren.
Doordat het artikel in nieuwe staat werd verzonden, is het niet mogelijk dat u een foutief artikel heeft ontvangen. Daarnaast is uw retourzending niet bij ons aangekomen.
Wegens de hoeveelheid onregelmatigheden is het op dit moment niet mogelijk het aankoopbedrag te crediteren. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik schrik me kapot. dit was een pak van €430 en heb deze al 2x gekocht (1x zalando en 1x bijenkorf). Dit word dan een erg duur pak!!
ik weer met zalando aan de chat en hun zeggen dat ze het weer gaan uitzoeken. ik ben bang dat dit helemaal nergens op uitdraait en dat ik gewoon de klos ben.
op de track en trace staat dezelfde afmetingen en hetzelfde gewicht als wat de orginele zending zou zijn. Genoeg bewijs zou je zeggen!?!? Zalando weigert dit en wuift mij af met een slap excuus.
Iemand die mij kan helpen hoe ik dit z.s.m kan oplossen?
word een beetje beu van dit welles niettes verhaal en wil dat er een einde aan komt!!
Na ongeveer 10 dagen niks gehoord te hebben begin ik toch wel een beetje argwaan te krijgen. Ik kijk op Zalando en daar staat dat het pakket nog niet is ontvangen. Kijk ik op de track en trace, staat er ''levertijd onbekend''. Ik direct postnl gebeld en hun verzekeren mij dat dit normaal is aangezien alles van zalando op ''1 grote hoop'' gaat en dat hun het pakket succesvol hebben ontvangen.
ik weer met Zalando op de chat gezeten en hun stellen een ''onderzoek'' in. na ongeveer 18 dagen krijg ik de volgende mail:
Bedankt voor uw bericht aan Zalando!
U geeft aan dat wij uw retourzending nog niet hebben ontvangen.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk u te vergoeden voor dit ontbrekende artikel. Het door u bestelde artikel werd in nieuwe staat aan u verzonden. U gaf daarbij op 18-02-2016 aan dat u een ander artikel heeft ontvangen en dat u dit zou retourneren.
Doordat het artikel in nieuwe staat werd verzonden, is het niet mogelijk dat u een foutief artikel heeft ontvangen. Daarnaast is uw retourzending niet bij ons aangekomen.
Wegens de hoeveelheid onregelmatigheden is het op dit moment niet mogelijk het aankoopbedrag te crediteren. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik schrik me kapot. dit was een pak van €430 en heb deze al 2x gekocht (1x zalando en 1x bijenkorf). Dit word dan een erg duur pak!!
ik weer met zalando aan de chat en hun zeggen dat ze het weer gaan uitzoeken. ik ben bang dat dit helemaal nergens op uitdraait en dat ik gewoon de klos ben.
op de track en trace staat dezelfde afmetingen en hetzelfde gewicht als wat de orginele zending zou zijn. Genoeg bewijs zou je zeggen!?!? Zalando weigert dit en wuift mij af met een slap excuus.
Iemand die mij kan helpen hoe ik dit z.s.m kan oplossen?
word een beetje beu van dit welles niettes verhaal en wil dat er een einde aan komt!!