Hallo,
De automatische incasso heeft 7 jaar probleemloos gewerkt. Na november 2015 is er geen automatische incasso meer uitgevoerd. Hierna kreeg ik ieder keer deze mails. "Regel de betaling alsnog eenvoudig en snel via iDEAL. Klik op de afbeelding hierboven of de link Nu betalen en volg de instructies. Betaal voor 7 april 2016. ". Volgens mijn bank is er na november geen automatische incasso meer door Tele2 bij mij ingediend. Na meerdere keren bellen met Tele2 bleek er een fout in mijn gegevens te zijn welke voorlopig niet kan worden opgelost....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Automatische incasso Tele2 werkt niet meer.
Re: Automatische incasso Tele2 werkt niet meer.
8 juni 2016: Brief van Tele2 gehad dat ik het bedrag van mei vandaag over moet maken anders word ik afgesloten en krijg ik €40,- incassokosten en €28,- heraansluitingskosten. Na veel bellen blijft de automatische incasso niet werken. Ik heb het maar weer vlug overgemaakt. Is opzeggen van mijn Tele2 en aanmelding bij een concurrent dan echt de enige optie? Triest...
Re: Automatische incasso Tele2 werkt niet meer.
Inderdaad is het vreemd dat een automatische incasso via Tele2 niet meer zou werken of het zou zo moeten zijn dat deze na een of meerdere incasso pogingen door uw bank automatisch zou zijn geblokkeerd. Is dat evenmin het geval -u kunt uw Europese incasso's deblokkeren- dient U aan Tele2 opnieuw een machtiging te verstrekken. Administratief komt Tele2 niet als beste uit de bus. U bent niet de enige.
Re: Automatische incasso Tele2 werkt niet meer.
13 juli 2016 Weer; mislukte incasso. We konden het bedrag van je laatste factuur niet afschrijven. Het bedrag is € .... Er is al een ticket naar de financieele afdeling gestuurd. Deze staat op nog niet opgelost. Er kan verder niets aan gedaan worden. Is opzeggen van mijn Tele2 en aanmelding bij een concurrent dan echt de enige optie?
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Automatische incasso Tele2 werkt niet meer.
Zou toch eens informeren bij je bank waarom de incasso's niet lukken. Tele2 zal niet zomaar aangeven dat het niet is gelukt om af te schrijven. Anders is opzeggen de enige optie.