Hollands Nieuwe
Geplaatst: 19 mar 2016 10:03
Beste Radar,
In jullie uitzending van 14 maart 2016 geven jullie aan dat de problemen die de gebruikers met een HN abonnement ondervinden opgelost zijn.
Nou, ik kan u mededelen dat vandaag mijn abonnement al 192 dagen buiten gebruik is.
De communicatie met HN is heel slecht.
- telefonisch contact leidt tot niets, het antwoord is steevast; het is in behandeling.
- per mail; leidt vooralsnog ook tot niets - het is in behandeling, u moet nog even geduld hebben
9 dagen geleden kreeg ik een antwoord;
HELAAS KUNNEN WIJ U PROBLEEM NIET OPLOSSEN,
U KUNT WEL UW BETAALDE ABONNEMENTSGELDEN TERUGGESTORT KRIJGEN
Dat is toch een andere toon dan die mw Marijke de Laat van Hollands Nieuwe in uw uitzending heeft gedaan.
wij-maken-het-goed.nl
Niks daarvan, of; staat er nog slechts één in de kou en blijf ik dus met lege handen achter ?
Peter Gr
In jullie uitzending van 14 maart 2016 geven jullie aan dat de problemen die de gebruikers met een HN abonnement ondervinden opgelost zijn.
Nou, ik kan u mededelen dat vandaag mijn abonnement al 192 dagen buiten gebruik is.
De communicatie met HN is heel slecht.
- telefonisch contact leidt tot niets, het antwoord is steevast; het is in behandeling.
- per mail; leidt vooralsnog ook tot niets - het is in behandeling, u moet nog even geduld hebben
9 dagen geleden kreeg ik een antwoord;
HELAAS KUNNEN WIJ U PROBLEEM NIET OPLOSSEN,
U KUNT WEL UW BETAALDE ABONNEMENTSGELDEN TERUGGESTORT KRIJGEN
Dat is toch een andere toon dan die mw Marijke de Laat van Hollands Nieuwe in uw uitzending heeft gedaan.
wij-maken-het-goed.nl
Niks daarvan, of; staat er nog slechts één in de kou en blijf ik dus met lege handen achter ?
Peter Gr