Pagina 1 van 1

Engelbert Strauss

Geplaatst: 20 mar 2016 12:11
door keri01
Bestelde een aantal artikelen waaronder compressiekousen. Het product wat ik al een paar keer besteld had was er niet meer dus kreeg ik een ander product. Eerst de verkeerde maat na reclamtie de goede maat. 2 x verzendkosten betaald !! Bij het dragen bleek dat de kousen de hele dag afzakken en van enkele steun geen sprake was. Gereclameerd en mocht ze terugsturen. Vervolgens teruggestuurd naar het antwoordnummer om vervolgens niets meer te horen. Na wat heen en weer mailen bleek de zending zoek te zijn?? Na herhaalde mailtjes krijgt post-nl de schuld en kan ik daar achteraan om een klacht in te dienen enz. Helaas kan dat alleen bij aangetekende stukken. Resultaat 60 euro kwijt en geen enkele vorm van compensatie.
Niet kopen bij dit bedrijf is mijn advies.

Re: Engelbert Strauss

Geplaatst: 20 mar 2016 12:24
door Brahms
Waarom niet kopen bij dit bedrijf ?
Dat Post.nl de spullen zoek maakt, kan E. Strauss niets aan doen.
Die namen de niet deugdelijke spullen gewoon terug. En verder, de risicos als je on-line spullen koopt.
Een echte winkel heeft zo haar voordelen.......

Re: Engelbert Strauss

Geplaatst: 21 mar 2016 16:06
door AAJPlaatsman
Heb je toen je het pakker terug stuurde niet een ontvangstbewijs gekregen van het postkantoor? Je hebt dan bewijs dat je het hebt afgegeven en is Post.NL verantwoordelijk en moet je lijkt mij je geld gewoon terug krijgen.
Engelbert Strauss heeft de spullen geleverd en ondanks dat het bij Post.NL mis is gegaan niet terug gekregen. Er is dus wat voor te zeggen dat ze daarom niet een bedrag terug storten. Dat je alleen kan klagen bij Post.NL als iets aangetekend is verstuurd lijkt mij raar.
Het zou wel zo netjes zijn geweest dat ze compensatie hadden gegeven.

Re: Engelbert Strauss

Geplaatst: 21 mar 2016 16:27
door Uw Jurist
Post.nl is niet aansprakelijk. Voor aansprakelijkheid van Post.nl of de ontvanger had u e.e.a. aangetekend/verzekerd moeten verzenden. Het risico van retourneren van pakketten ligt bij de consument en de bewijslast ook

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik