Flyer e-bike T8
Geplaatst: 26 mar 2016 18:54
Ik heb een half jaar geleden Flyer type T8 gekocht en het is een ramp. Binnen een week was de display stuk en fiets moest naar de importeur.
Na 2 weken nieuwe display en het verhaal dat het beter is de display te laten zitten en niet er af te halen. Vanaf die tijd is mijn batterij 2 keer zo snel leeg en de fiets hapert. motor gaat niet soepel.
Weer twee maanden later begint de motor te ratelen als ik trap. Fiets moest weer terug naar de importeur voor een nieuwe motor en pas na een volle maand fiets terug en met nieuwe gebreken!
1- De display staat verkeerd ingesteld als je hem aanzet Op no assitent en lampen aan.
2- de fiets gaat heel stroef en hapert nog meer, vooral met wegrijden dan val ik bijna om voordat ik vaart krijg.
3- er zit nog steeds een tik in met trappen.
Nu zal mijn Ebike waarschijnlijk weer terug moeten naar de importeur want de monteurs van Tromm Amsterdam zijn heel behulpzaan en zeer technisch met racefietsen, maar geen experts van de flyer fietsen of ze mogen geen reparaties aan de Flyer doen?
Ik heb keer gebeld met Flyer zelf om te informeren, maar er werd mij gezegt dat ik contact met de winkel moet houden en niet met flyer.
Ik fiets nu op een leenfiets Flyer. Ik heb geen vertrouwen meer dat het goed komt met de Flyer T8 en wil hem liever kwijt of ruilen.
Na 2 weken nieuwe display en het verhaal dat het beter is de display te laten zitten en niet er af te halen. Vanaf die tijd is mijn batterij 2 keer zo snel leeg en de fiets hapert. motor gaat niet soepel.
Weer twee maanden later begint de motor te ratelen als ik trap. Fiets moest weer terug naar de importeur voor een nieuwe motor en pas na een volle maand fiets terug en met nieuwe gebreken!
1- De display staat verkeerd ingesteld als je hem aanzet Op no assitent en lampen aan.
2- de fiets gaat heel stroef en hapert nog meer, vooral met wegrijden dan val ik bijna om voordat ik vaart krijg.
3- er zit nog steeds een tik in met trappen.
Nu zal mijn Ebike waarschijnlijk weer terug moeten naar de importeur want de monteurs van Tromm Amsterdam zijn heel behulpzaan en zeer technisch met racefietsen, maar geen experts van de flyer fietsen of ze mogen geen reparaties aan de Flyer doen?
Ik heb keer gebeld met Flyer zelf om te informeren, maar er werd mij gezegt dat ik contact met de winkel moet houden en niet met flyer.
Ik fiets nu op een leenfiets Flyer. Ik heb geen vertrouwen meer dat het goed komt met de Flyer T8 en wil hem liever kwijt of ruilen.