Pagina 1 van 1
Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten
Geplaatst: 01 apr 2016 09:29
door av62
Iemand heeft mijn google mailadres opgegeven als zijn contactadres voor Ziggo. Sindsdien stuurt Ziggo mij mededelingen over facturen die betaalt moeten worden, dat internet sneller zou worden, enz.
Maar hoe vertel je nu dat er iets fout gaat? Een reply op al die mails werkt niet. Op de site van Ziggo is geen enkel email adres te vinden. Ja, er staat een betaald 0900 telefoonnummer op; daar betaal je de "gebruikelijke belkosten" voor; geen enkele indicatie of dat 10 cent of 10 euro per minuut is. Heb ik 2x gebeld; na een wir-war van menu's krijg ik te horen dat de wachttijd minimaal 10 minuten is.
Dat ga ik dus niet doen om een fout van iemand anders te herstellen.
Hoe krijg ik Ziggo aan het verstand gepeuterd dat hier een verkeerd emailadres gebruikt is, en er hier dus feitelijk sprake is van ongewenste spammail (ik ben geen klant en ik wil geen mail van Ziggo).
De elektronische prullenbak is oneindig groot gelukkig.
Re: Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten
Geplaatst: 01 apr 2016 09:43
door henk51
Beste av62,
Er staat op de site een mogelijkheid om een contactformulier in te vullen. Wellicht is dat een optie.
Tweede optie is om bij een kennis/vriend/familielid die wel ziggo heeft zijn telefoon te gebruiken die belt gratis. Meestal heb ik binnen 1 minuut de klantenservice te pakken.
Sukses ermee. Het is inderdaad vervelend voor u maar niet onoplosbaar.
gr Henk
Re: Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten
Geplaatst: 01 apr 2016 10:01
door GJvdZ
Twitter of Facebook is ook een optie. De keren dat ik ze nodig heb gehad ging dat heel efficient via Twitter. En het kost helemaal niets...
Re: Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten
Geplaatst: 01 apr 2016 10:44
door olaf79
En de afzender (ziggo) blokkeren in de spamlijst.
Van de website van Ziggo:
Wat is het normale tarief?
Normaal tarief betekent dat je dezelfde kosten betaalt als voor het bellen naar een vast nummer. Er worden dus geen extra kosten berekend voor het bellen naar een 0900-nummer waarvoor het normale tarief geldt.
Re: Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten
Geplaatst: 01 apr 2016 12:03
door av62
Ik had op 8 februari al eens het contactformulier gebruikt; maar behalve een automatische mail niets meer gehoord. Zojuist heb ik nog maar eens het contactformulier gebruikt .
Ik ben gelukkig geen klant van Ziggo en zal het na deze ervaringen ook niet gauw worden.
Re: Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten
Geplaatst: 01 apr 2016 13:58
door Adel Tikkers
Wanneer je bij Gmail gewoon aangeeft dat deze e-mails spam zijn, komen ze na 2 à 3 keer gewoon in het vakje spam en heb je er geen last meer van. Of maak simpel een filter aan en verwijder ze automatisch.
Contact opnemen met Ziggo is gewoon zinloos en bovenal zonde van jouw tijd.
Re: Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten
Geplaatst: 01 apr 2016 14:50
door GJvdZ
av62 schreef:Ik had op 8 februari al eens het contactformulier gebruikt; maar behalve een automatische mail niets meer gehoord. Zojuist heb ik nog maar eens het contactformulier gebruikt .
Ik ben gelukkig geen klant van Ziggo en zal het na deze ervaringen ook niet gauw worden.
De andere aanbieders zijn gelukkig perfect. Daar zien we hier ook nooit klachten over....
Re: Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten
Geplaatst: 01 apr 2016 15:10
door av62
Ziggo heeft gereageerd op het laatste contactformulier. Ze vertelden dat mijn emailadres al op 11 februari uit hun lijsten gehaald was. Daar was mij echter geen bevestiging van gestuurd. Hoe er op 1 april dan nog een gerichte mail gestuurd werd naar mijn emailadres kon men niet verklaren.
De andere aanbieders zijn gelukkig perfect. Daar zien we hier ook nooit klachten over....
Dat heb ik ook niet beweerd. Maar met sommige aanbieders kom je makkelijker in contact. Blijkbaar heeft Ziggo ook een probleem in de aanmeldprocedure die een emailadres accepteert zonder te verifiëren.
Nou ja. Volgende emails van Ziggo gaan naar de prullenbak c.q. bakje ongewenst.
Re: Ziggo onbereikbaar voor niet-klanten
Geplaatst: 01 apr 2016 17:35
door Har06
av62 schreef:Ziggo heeft gereageerd op het laatste contactformulier. Ze vertelden dat mijn emailadres al op 11 februari uit hun lijsten gehaald was. Daar was mij echter geen bevestiging van gestuurd. Hoe er op 1 april dan nog een gerichte mail gestuurd werd naar mijn emailadres kon men niet verklaren.
De andere aanbieders zijn gelukkig perfect. Daar zien we hier ook nooit klachten over....
Dat heb ik ook niet beweerd. Maar met sommige aanbieders kom je makkelijker in contact. Blijkbaar heeft Ziggo ook een probleem in de aanmeldprocedure die een emailadres accepteert zonder te verifiëren.
Nou ja. Volgende emails van Ziggo ga
an naar de prullenbak c.q. bakje ongewenst.
zeker doen, blijf je nog lang klant bij Ziggo, misschien dat Ziggo jouw loost