Probleem met verhuurder
Geplaatst: 01 apr 2016 21:47
Goede vrijdag 2016, ik heb mijn zoontje laten douchen en loop naderhand even naar beneden om in de woonkamer wat schone kleertjes voor hem te pakken uit de wasmand (moest nog gesorteerd worden vandaar dat ie ff in de woonkamer stond).
Eenmaal beneden zie ik bruine water druppels uit het plafond komen op de plek waar boven dus de badkamer/douche is.
ik bel dus met waterweg wonen en er komt even later iemand van Loodgieter Van Pelt langs om de situatie te bekijken.
De medewerker van Van Pelt zegt dat de douche er uit gesloopt moet gaan worden en dat dat na de pasen zou gaan gebeuren.
Oke, wij worden idd afgelopen dinsdag gebeld voor een afspraak dat woensdag ochtend men de situatie aan zou gaan pakken.
Woensdag ochtend staat er dus weer een medewerker van van Pelt aan de deur met een tamelijk slecht humeur (geen idee waarom) en begint al te mopperen dat hij geen zin heeft om te hakken als het niet nodig is.
De beste man ziet wel dat de drempel van de douchedeur helemaal verrot is en dat er een scheur onder in de aangrenzende muur zit bij de douchedeur.
Hij belt iemand op van waterweg wonen, deze man komt ook kijken, ze staan boven wat te praten en gaan zonder enig uitleg weer weg, er werd alleen gezegd dat de opzichter nog contact met ons op zou nemen en dat hij diezelfde dag nog langs zou komen.
Deze opzichter laat het alsnog vervolgens afweten door niet op te dagen.
Donderdag, ik ben thuis ivm ziektewet (ongeluk gehad met mijn fiets) dus ik bel naar waterweg wonen hoe het zit met de opzichter.
Word er mij door waterweg wonen aan de telefoon verteld dat zij nergens vanaf weten en dat Van Pelt niet zomaar mag bepalen wanneer er een opzichter langs zal komen.
Dus ik bellen naar Van Pelt, en zij verwijzen me weer door naar Waterweg Wonen.
Nu krijg ik van Waterweg Wonen ineens te horen dat er dus toch een opzichter mee bezig is maar deze is niet bereikbaar om me te woord te staan.
Vandaag vrijdag 1 april (geen grap), ik bel met waterweg wonen om te vragen hoe het zit met de situatie en wanneer onze douche/badkamer gefixet gaat worden aangezien we dus al een week niet mogen douchen en de wasmachine mogen gebruiken.
Word ik dus op een vrij botte manier terug beantwoord dat er een brief naar ons word gestuurd van de opzichter van waterweg wonen, dat zij het niet verantwoord vinden om mensen in de douche te laten werken, en dat ze dus ook niks gaan doen.
Met andere woorden wij mogen het zelf uitzoeken in een huis met een kapotte/gebrekige/onveilige badkamer waar we geen gebruik van mogen maken en dat ze dus ons (oa een kind van 5) gewoon laten stikken.
Eenmaal beneden zie ik bruine water druppels uit het plafond komen op de plek waar boven dus de badkamer/douche is.
ik bel dus met waterweg wonen en er komt even later iemand van Loodgieter Van Pelt langs om de situatie te bekijken.
De medewerker van Van Pelt zegt dat de douche er uit gesloopt moet gaan worden en dat dat na de pasen zou gaan gebeuren.
Oke, wij worden idd afgelopen dinsdag gebeld voor een afspraak dat woensdag ochtend men de situatie aan zou gaan pakken.
Woensdag ochtend staat er dus weer een medewerker van van Pelt aan de deur met een tamelijk slecht humeur (geen idee waarom) en begint al te mopperen dat hij geen zin heeft om te hakken als het niet nodig is.
De beste man ziet wel dat de drempel van de douchedeur helemaal verrot is en dat er een scheur onder in de aangrenzende muur zit bij de douchedeur.
Hij belt iemand op van waterweg wonen, deze man komt ook kijken, ze staan boven wat te praten en gaan zonder enig uitleg weer weg, er werd alleen gezegd dat de opzichter nog contact met ons op zou nemen en dat hij diezelfde dag nog langs zou komen.
Deze opzichter laat het alsnog vervolgens afweten door niet op te dagen.
Donderdag, ik ben thuis ivm ziektewet (ongeluk gehad met mijn fiets) dus ik bel naar waterweg wonen hoe het zit met de opzichter.
Word er mij door waterweg wonen aan de telefoon verteld dat zij nergens vanaf weten en dat Van Pelt niet zomaar mag bepalen wanneer er een opzichter langs zal komen.
Dus ik bellen naar Van Pelt, en zij verwijzen me weer door naar Waterweg Wonen.
Nu krijg ik van Waterweg Wonen ineens te horen dat er dus toch een opzichter mee bezig is maar deze is niet bereikbaar om me te woord te staan.
Vandaag vrijdag 1 april (geen grap), ik bel met waterweg wonen om te vragen hoe het zit met de situatie en wanneer onze douche/badkamer gefixet gaat worden aangezien we dus al een week niet mogen douchen en de wasmachine mogen gebruiken.
Word ik dus op een vrij botte manier terug beantwoord dat er een brief naar ons word gestuurd van de opzichter van waterweg wonen, dat zij het niet verantwoord vinden om mensen in de douche te laten werken, en dat ze dus ook niks gaan doen.
Met andere woorden wij mogen het zelf uitzoeken in een huis met een kapotte/gebrekige/onveilige badkamer waar we geen gebruik van mogen maken en dat ze dus ons (oa een kind van 5) gewoon laten stikken.