V&D Klantenkaart probeert 10 euro te pikken!
Geplaatst: 23 apr 2004 09:31
Bij het recente Prijzencircus kreeg je als klantenkaarthouder extra korting, en de aanvraag daarvan was geheel gratis. Of je moest extra aankoopverzekering of diefstalverzekering erbij nemen, dan betaalde je een jaarlijkse bijdrage.
Krijg ik na een maand een nota voor 10 euro 'winkelpasbijdrage'.
Staat NERGENS in het door mij getekende formulier, op de V&D-klantenkaartsite of in de algemene voorwaarden. En bovendien: er werd overal mee gecommuniceerd dat je 'm GRATIS krijgt. Je kunt een 0900-nummer bellen maar zeker wanneer het hun fout betreft voelt zoiets als dubbel genomen worden: betalen voor hun onjuiste handelen.
Let hier dus op als je een aan Comfortcard gelieerde klantenkaart afneemt. Ik ga deze kaart dus retourneren, want zelfs voor je de kaart gebruikt hebt de voorwaarden aanpassen geeft mij een onprettig gevoel.
Krijg ik na een maand een nota voor 10 euro 'winkelpasbijdrage'.
Staat NERGENS in het door mij getekende formulier, op de V&D-klantenkaartsite of in de algemene voorwaarden. En bovendien: er werd overal mee gecommuniceerd dat je 'm GRATIS krijgt. Je kunt een 0900-nummer bellen maar zeker wanneer het hun fout betreft voelt zoiets als dubbel genomen worden: betalen voor hun onjuiste handelen.
Let hier dus op als je een aan Comfortcard gelieerde klantenkaart afneemt. Ik ga deze kaart dus retourneren, want zelfs voor je de kaart gebruikt hebt de voorwaarden aanpassen geeft mij een onprettig gevoel.