OV chipkaart
Geplaatst: 09 apr 2016 10:00
Gisteren zou ik met een bekende een dagje naar Delft gaan.
Zelf reis ik zelden met de trein.
De meereis korting werkte alleen als ik een OV chipkaart had.
Die moest ik eerst kopen.
Aan het loket te Roosendaal werd alles in orde gemaakt en ik zou die dag voor Euro 24,50 naar Delft en terug kunnen.
Ik moest NIET vergeten in en uit te checken.
Op de terugreis kwam ik niet door het poortje.
Nog Euro 5,00 saldo erbij gezet. Ik had toen Euro 13,00 op de anonieme OV kaart en meereiskorting ingetypt op de automaat.
Op de NS site nagezocht hoe of wat er nu fout was, maar nergens duidelijke informatie.
Vanochtend op www.infonu.nl gezocht en op die site wordt alles duidelijk uitgelegd.
Ik vind de onduidelijkheid in het aanbod van de NS producten heel slecht.
Stom aanbod. Bijvoorbeeld: Je kunt aanklikken voor als je 65 jaar bent en dan krijg je de aanbiedingen van 60+.
Voor een bedrijf waar je als burger niet omheen kunt, is het allemaal onvriendelijk geregeld.
Kan Radar eens met de NS om de tafel om een duidelijk aanbod van producten af te geven met daarbij duidelijke handleiding zonder dat de NS je extra geld uit de zak klopt.
Bij voorbaat dank voor de inzet van RADAR
Zelf reis ik zelden met de trein.
De meereis korting werkte alleen als ik een OV chipkaart had.
Die moest ik eerst kopen.
Aan het loket te Roosendaal werd alles in orde gemaakt en ik zou die dag voor Euro 24,50 naar Delft en terug kunnen.
Ik moest NIET vergeten in en uit te checken.
Op de terugreis kwam ik niet door het poortje.
Nog Euro 5,00 saldo erbij gezet. Ik had toen Euro 13,00 op de anonieme OV kaart en meereiskorting ingetypt op de automaat.
Op de NS site nagezocht hoe of wat er nu fout was, maar nergens duidelijke informatie.
Vanochtend op www.infonu.nl gezocht en op die site wordt alles duidelijk uitgelegd.
Ik vind de onduidelijkheid in het aanbod van de NS producten heel slecht.
Stom aanbod. Bijvoorbeeld: Je kunt aanklikken voor als je 65 jaar bent en dan krijg je de aanbiedingen van 60+.
Voor een bedrijf waar je als burger niet omheen kunt, is het allemaal onvriendelijk geregeld.
Kan Radar eens met de NS om de tafel om een duidelijk aanbod van producten af te geven met daarbij duidelijke handleiding zonder dat de NS je extra geld uit de zak klopt.
Bij voorbaat dank voor de inzet van RADAR