designonstock bank
Geplaatst: 12 apr 2016 10:13
We hebben begin dit jaar een dure bank (twee delen) gekocht Aikon Lounge van designonstock. De winkelier gaf ons een flinke korting maar we betaalden nog steeds meer dan 4000 Euro. We werden daar goed geholpen maar toen de bank binnen was, kregen we binnen twee dagen plooivorming en bij de naad was er een lelijke deuk die erger werd als je erop zit. Het is een strakke bank en in de 6 winkels waar we de bank hebben bekeken hebben we dat niet gezien!.
Omdat de winkelier aardig was wilden we hem niet lastig vallen en hebben met designonstock gebeld. Ik moest foto's sturen van de bank. Nadat ik dat had gedaan wilden ze grotere foto's want ze konden het noet goed vergroten. dat heb ik pas een paasweken later gedaan gezien mijn tijd en er kwam geen antwoord. na twee weken heb ik gebeld en ik zou na het weekend op maandag worden teruggebeld. gebeurde niet. Dus ik belde dinsdag zelf maar weer. Waar het op neerkomt is dat de man vertelde dat Hij het acceptabel vond, en dat Ik had kunnen verwachten dat dit zou gebeuren. Let wel, Op de andere bank gebeurt het niet! nergens staat deze informatie opgeschreven en ook bij de zes winkels werd dit niet verteld. Ze zouden niets doen en ik moest terug naar de winkel. Waarvoor eigenlijk? gaat die er wat aan veranderen?
De men zei ook nog: bij zulk intensief gebruik gebeurde dit nu eenmaal. We hadden de bank twee dagen en hadden er nauwelijks op gezeten. Nee het gebruik van showmodellen in de winkels was minder intensief! zei hij toen i opperde dat ik het niet in winkels had gezien.
Koop voor je duur verdiende geld alsjeblieft niet een designonstockbank, hoe mooi ook. De service is waardeloos en de kwaliteit uiteindelijk ook.
Omdat de winkelier aardig was wilden we hem niet lastig vallen en hebben met designonstock gebeld. Ik moest foto's sturen van de bank. Nadat ik dat had gedaan wilden ze grotere foto's want ze konden het noet goed vergroten. dat heb ik pas een paasweken later gedaan gezien mijn tijd en er kwam geen antwoord. na twee weken heb ik gebeld en ik zou na het weekend op maandag worden teruggebeld. gebeurde niet. Dus ik belde dinsdag zelf maar weer. Waar het op neerkomt is dat de man vertelde dat Hij het acceptabel vond, en dat Ik had kunnen verwachten dat dit zou gebeuren. Let wel, Op de andere bank gebeurt het niet! nergens staat deze informatie opgeschreven en ook bij de zes winkels werd dit niet verteld. Ze zouden niets doen en ik moest terug naar de winkel. Waarvoor eigenlijk? gaat die er wat aan veranderen?
De men zei ook nog: bij zulk intensief gebruik gebeurde dit nu eenmaal. We hadden de bank twee dagen en hadden er nauwelijks op gezeten. Nee het gebruik van showmodellen in de winkels was minder intensief! zei hij toen i opperde dat ik het niet in winkels had gezien.
Koop voor je duur verdiende geld alsjeblieft niet een designonstockbank, hoe mooi ook. De service is waardeloos en de kwaliteit uiteindelijk ook.