LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met Deals and Travels?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mischa.hamers
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2016 15:50

Re: Wie heeft ervaring met Deals and Travels?

Ongelezen bericht door mischa.hamers »

Zojuist gebeld geworden door deze organisatie.
Volgens de mw aan de telefoon hebben wij meegedaan aan een vragenlijst en worden daarom gebeld.
Toen ik duidelijk aangaf hier niets over te weten en aangaf dat sinds wij de app van Booking.com gedownload hebben wij constant gebeld worden door "reisaanbieders". De vorige was www.reisvoordeelvouchers.nl. wilde ze me niet laten uitpraten. Het was een onderzoek naar rentepercentages zei ze.
Geen idee!
Toen ik dit dan ook bij haar aangaf werd ze zeer kortaf en verwees me zeer pinnig naar het belmenietgegister waarna ze voordat ze uitgesproken was al de verbinding verbrak.

Ik lees dat ik niet de enige ben die gebeld wordt door deze organisatie. Gelukkig ben ik nergens op ingegaan.
Elke "aanbieder"die mij gebeld heeft had het over een vragenlijst welke wij ingevuld zouden hebben. En dat hebben we dus echt niet gedaan!
Nieuwe truc om het belmenietregister te omzeilen vraag ik me af????

diddlmuisje70
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2006 08:19

Re: Wie heeft ervaring met Deals and Travels?

Ongelezen bericht door diddlmuisje70 »

Ik kreeg vandaag ook een telefoontje van deals and travels, en daarna hetzelfde mailtje als peetje50, maar bij mij stonden er nog tijdstippen bij wanneer ik op de site geweest zou zijn als plaats staat er Schinnen bij maar dat is toch ongeveer 20 km bij mij vandaan. Ik moet volgens hen dus ook 100 euro betalen, ben zelf nooit op de site geweest heb zelfs geen mail met inloggegevens gehad, moet ik dit nu toch betalen? Of kan ik hier iets anders tegen doen

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Wie heeft ervaring met Deals and Travels?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

diddlmuisje70 schreef:Ik kreeg vandaag ook een telefoontje van deals and travels, en daarna hetzelfde mailtje als peetje50, maar bij mij stonden er nog tijdstippen bij wanneer ik op de site geweest zou zijn als plaats staat er Schinnen bij maar dat is toch ongeveer 20 km bij mij vandaan. Ik moet volgens hen dus ook 100 euro betalen, ben zelf nooit op de site geweest heb zelfs geen mail met inloggegevens gehad, moet ik dit nu toch betalen? Of kan ik hier iets anders tegen doen
Hebben ze dan een rechtsgeldige overeenkomst?
Dan zullen ze toch eerst moeten aantonen dat er een grond voor hun eis is.

Als je rechtsbijstand hebt, kan je altijd advies / hulp vragen voor een mooie terugblafbrief.

Gijsje01
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2016 18:21

Re: Wie heeft ervaring met Deals and Travels?

Ongelezen bericht door Gijsje01 »

Ik heb een gelijksoortig situatie gehad zoals geertje beschrijft, nu heb ik een rekening gekregen van €100 en die moet ik voor volgende week betalen anders sturen zij een incassobureau op mij af. Kan ik hier nog van afkomen? Help!

HAGANOT
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2016 18:31

Re: Wie heeft ervaring met Deals and Travels?

Ongelezen bericht door HAGANOT »

@ Gijsje01. Wij zijn ook net gebeld door Deals and Travels. Ze zouden een mail aan ons toesturen, maar dat gebeurde niet.
Ze hebben ons gesprek ook opgenomen. Doen ze geen automatische incasso maar via post een rekening opsturen?
We hebben onze bank gebeld en wordt geadviseerd om onze bankmail in de gaten te houden en het geld meteen terug te boeken,

sweetlake01
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 sep 2010 08:16

Re: Wie heeft ervaring met Deals and Travels?

Ongelezen bericht door sweetlake01 »

Ook wij hebben een slechte ervaring met hen. Mijn vrouw is een tijd geleden gebeld door een man die een nogal gehaast verkoop verhaal ophing waaruit zij begreep dat het vrijblijvend was en ze nergens aan vast zat. Echter zagen we kort geleden een aankondig van een afschrijving van €100,- wat ons niet bekend voor kwam. we hebben die toen gecancelde. Kort daarna werden we gebeld door Travels and Deals dat wij hun dat geld verschuldigd waren. Er ontstond een verhitte discussie waarbij zij aangaven dat ze het gesprek hadden opgenomen en bewijs hadden van onze toestemming, uiteindelijk gingen zij akkoord met betalen van €39,- aan administratie kosten.
We hebben nooit gebruikt gemaakt van hun diensten en gaan dat zeker ook nooit doen. Misschien heel onbeleefd maar voortaan gooi ik de hoorn erop (ouderwetse uitdrukking) en ga geen gesprek meer aan met dit soort verkoop organisaties. Ik had dat geld liever overgemaakt aan een een goed doel dan aan deze boeven.

brenda.batstra-weel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2017 12:46
Contacteer:

Re: Wie heeft ervaring met Deals and Travels?

Ongelezen bericht door brenda.batstra-weel »

Wat is het rekeningnummer die ze hebben gebruikt. Ik heb dit gesprek gisteren gevoerd. Nog geen email ontvangen. Hopelijk kan ik ze vooraf blokkeren! :|
minou125 schreef:onlangs kreeg mijn man telefoon op het werk van een dame van Deals & Travels, uit tijdsgebrek zei mijn man om alles door te mailen op zijn mailadres.
natuurlijk is hij het vergeten na te kijken.
2 weken later ontvangt hij een mail van Credit & control dat er 100 € dient te worden betaald, een openstaande factuur van Deals & Travels !!
ik reageer negatief op deze mail en blokkeer de afzender.
vandaag open ik onze home bank en wat zie ik! er is een domiciliëring aangeboden voor 100 € via Pay.NL in naam van Deals and Travels voor 29/04
ik heb Pay.NL geblokkeerd en de domiciliëring geweigerd natuurlijk! hoe komen deze mensen aan ons rek.nummer????
ik hoop dat dit snel voorbij is. wel straf! wat een praktijken !!

RonT
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2017 12:43

Re: Wie heeft ervaring met Deals and Travels?

Ongelezen bericht door RonT »

Ze zijn nog steeds actief, ben een vriendin aan het helpen van incassonet af te komen. Heb daar al aangegeven dat ze al bij Radar bekend zijn, ben benieuwd of dat helpt. Zo niet dan maar aangifte gaan doen. Je wordt toch moe van dit soort gasten?

Claudiasjaak
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2017 15:03

Re: Wie heeft ervaring met Deals and Travels?

Ongelezen bericht door Claudiasjaak »

Heel veel verhalen maat nergens het juiste antwoord hoe ik van die mensen /bedrijf afkom

stompj
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2017 18:58

Re: Wie heeft ervaring met Deals and Travels?

Ongelezen bericht door stompj »

L.S.,

Ben zo dom geweest om €100 te betalen na een tel. onderhoud. Dacht op deze manier in aanmerking te komen voor een trip naar Toscane!

Toen bleek dat deze trip niet zo maar gemaakt kon worden, gevraagd om deze €100 terug te storten. U begrijot het al, dat moet nu nog gebeuren.
Heb een aantal e-mails m.b..t. dit gebeuren bewaard. Indien u interesse heeft, kan ik u ze doen toekomen.

Gesloten