Pagina 1 van 1

renault nederland

Geplaatst: 23 apr 2004 18:22
door janny rond
graag zou ik kontakt willen komen met mensen die ook problemen hebben met renault nederland.Heb zelf slechte ervaringen daar mee
B.V. auto bij aflevering lak geschadigd na 1,5 jaar stuurbekrachtiging kapot en na 2,5 jaar dwarsboombekabeling versleten dus niet niets voor een auto van 35.000 gulden renault nederland brief geschreven en ze hebben gezegt dat hele normale zaken waren die kapot kunnen gaan nou volgens mij heb ik een maandag morgen auto gekocht het gaat om een renault clio 1.6 dynamic .

Hoop dat jullie hier wat aan hebben Groetjes Janny

Re: renault nederland

Geplaatst: 23 apr 2004 18:26
door Gast
wie zegt dat het kopen van een auto een kannsspel is, zal zich nog veel meer in de maag laten splitsen :!:

Re: renault nederland

Geplaatst: 23 apr 2004 20:38
door versace1
ik heb zelf een megane 1.9 diesel uit 98 en deze had toen ik 'm 3 jaar geleden gekocht had eerst ook dure reparaties maar tot de dag van vandaag heeft ie mij (gelukkig) nooit in de steek gelaten. :D
ik vind het erg vreemd dat uw auto nu al (vreemde maar toch ernstige) problemen heeft.
als ik u was had ik allang de importeur hierover ingelicht en er bij vermelden dat u anders juridische stappen neemt en tros radar en/of de ombudsman zal inlichten.
dan piepen ze wel anders. :wink:


Versace1

Re: renault nederland

Geplaatst: 28 apr 2004 21:31
door Gast
Wij hebben ook 2 clio's waarvan nu al 3 raammechanismes kapot zijn, de renault geeft als antwoord gewoon PECH.
Hoezo slechte service!!!!!!!

Re: renault nederland

Geplaatst: 30 apr 2004 19:19
door Gast
Ik had mijn Renault ingezet bij een weddenschap, en toen was ik mijn auto kwijt. Een jaar later heb ik 'm terugverdiend bij het pokerspelen, maar toen was het raammechanisme kapot. Hebben meer mensen dat probleem?

(zo, nu heeft het tenminste met kansspelen te maken.)

Re: renault nederland

Geplaatst: 30 okt 2005 11:52
door Peter Ruijtenberg
In augustus 2003 heb ik een nieuwe clio dynamique gekocht. In de afgelopen twee jaren zijn, n.a.v. klachten, de aandrijfriem en v-snaar vervangen. Net voor het verstrijken van de garantieperiode had ik weer dezelfde problemen. Eeen monteur van Renault Rotterdam zei toen dat het een kwestie van afstellen was. Nu nog geen drie maanden later, moet de distributieketting en de waterpomp worden vervangen. Wel net na het verstrijken van de garantieperiode. Renault Rotterdam wil de kosten voor 60% vergoeden, echter 40% is nog steeds € 340,--. Voor de goede orde, er staat 9.700 km op de teller. Vraag is of er meer mensen dit soort problemen met de Clio heeft gehad.
Peter Ruijtenberg

Re: renault nederland

Geplaatst: 01 nov 2005 21:11
door NAK
EN IS ER NOG STEEDS NIEMAND DIE IN DE GATEN HEEFT DAT DEZE TOPIC VERKEERD STAAT????????

OOK DE MODERATOREN NIET????????

Re: renault nederland

Geplaatst: 02 nov 2005 16:29
door poula
Tja ook ik heb de vergissing gemaakt om een Twingo te kopen met een quick shift (semi automaat). De auto was 9 maanden oud en sindsdien 3 keer terug bij de garage omdat de quickshift niet goed werkt. De eerste 2 keer viel dat nog in de garantie de laatste keer niet. Toch gevraagd aan renault ned of er vergoed kon worden maar nee hoor volgens de garage was niet steeds hetzelfde kapot. Nu ben ik van mening dat de oorzaak van het niet werken van de quickshift niet gevonden is. Toen de auto voor de 2 de keer kapot was heb ik duidelijk gevraagd om naar de oorzaak te zoeken van het probleem( er zat 6mnd tussen) dit was echter bij een andere garage omdat ik daar in de buurt was. De derde keer (buiten de garantie) was ik weer bij de eerste garage in Berkel en Rodenrijs.. De rekening van €154,00 moet ik betalen. Nu heeft de auto weer kuren de quickshift weigert weer af en toe. Renault ned vind niet dat ze de oorzaak op hun kosten hoeven te onderzoeken. Wie heeft er nog meer problemen met de twingo quickshift