DEXIA medewerkers gaan over de rooie
Geplaatst: 23 apr 2004 18:40
ZIJN DIT DE LAATSTE STUIPTREKKINGEN?
Het wordt voor de DEXIA medewerkers kennelijk steeds moeilijker om nog geloofwaardig en beleefd over te komen.
Ik heb maar weer eens gebeld naar aanleiding van de zoveelste herinnering. De medewerker die ik kreeg blafte mij totaal af en was ronduit onbeschoft. Zo wees hij alsmaar op puntjes uit het contract waaruit zou blijken dat ik moet betalen. Hij bleef maar herhalen dat ik het beter had moeten lezen en dat de punten die hij aanhaalde er toch in duidelijk nederlands stonden. Hij reageerde gewoon niet op mijn vraag waar dan in duidelijk nederlands stond dat ik leende en enorme risico's liep.
Ook vroeg hij mij steeds iets en gaf zelf het antwoord. (lekker eenzijdig gesprek als je zelf het antwoord geeft waarop je hoopt).
Toen ik vroeg waarom hij vindt dat ik mij wel aan het contract moet houden en DEXIA zich niet aan de wet ging hij VOLLEDIG OVER DE ROOIE.
Hij ging notabene de leaseprodukten vergelijken met een hypotheek want ook dan moet je maandelijks betalen.
Toen ik naar flink door schreeuwen eindelijk ook weer iets mocht zeggen heb ik hem duidelijk gemaakt dat je zélf om een hypotheek vraagt, deze niet telefonisch wordt verstekt, je deze niet zomaar kan krijgen, er wordt gekeken wat je draagkracht is, je wordt gewaarschuwd voor de risico's, een duidelijke uitleg krijgt hoe e.e.a. werkt en dit bovendien ook nog eens door een notaris krijgt uitgelegd.
Ook heb ik hem nog eens op de huurkoop situatie gewezen waarna hij echt doordraaide en riep dat ik nergens op hoefde te rekenen en dat ondanks dat bijna alle uitspraken ten nadele van DEXIA zijn ik toch geen poot heb om op te staan want.
Uiteindelijk heeft hij op ZEER BOZE TOON het "gesprek"beëindigd.
Het valt ook niet mee om als BETAALDE LEUGENAAR voor DEXIA te werken.
Maar het heeft mij goed gedaan! Ik ben er nu van overtuigd dat de paniek is toegeslagen bij DEXIA......
Het wordt voor de DEXIA medewerkers kennelijk steeds moeilijker om nog geloofwaardig en beleefd over te komen.
Ik heb maar weer eens gebeld naar aanleiding van de zoveelste herinnering. De medewerker die ik kreeg blafte mij totaal af en was ronduit onbeschoft. Zo wees hij alsmaar op puntjes uit het contract waaruit zou blijken dat ik moet betalen. Hij bleef maar herhalen dat ik het beter had moeten lezen en dat de punten die hij aanhaalde er toch in duidelijk nederlands stonden. Hij reageerde gewoon niet op mijn vraag waar dan in duidelijk nederlands stond dat ik leende en enorme risico's liep.
Ook vroeg hij mij steeds iets en gaf zelf het antwoord. (lekker eenzijdig gesprek als je zelf het antwoord geeft waarop je hoopt).
Toen ik vroeg waarom hij vindt dat ik mij wel aan het contract moet houden en DEXIA zich niet aan de wet ging hij VOLLEDIG OVER DE ROOIE.
Hij ging notabene de leaseprodukten vergelijken met een hypotheek want ook dan moet je maandelijks betalen.
Toen ik naar flink door schreeuwen eindelijk ook weer iets mocht zeggen heb ik hem duidelijk gemaakt dat je zélf om een hypotheek vraagt, deze niet telefonisch wordt verstekt, je deze niet zomaar kan krijgen, er wordt gekeken wat je draagkracht is, je wordt gewaarschuwd voor de risico's, een duidelijke uitleg krijgt hoe e.e.a. werkt en dit bovendien ook nog eens door een notaris krijgt uitgelegd.
Ook heb ik hem nog eens op de huurkoop situatie gewezen waarna hij echt doordraaide en riep dat ik nergens op hoefde te rekenen en dat ondanks dat bijna alle uitspraken ten nadele van DEXIA zijn ik toch geen poot heb om op te staan want.
Uiteindelijk heeft hij op ZEER BOZE TOON het "gesprek"beëindigd.
Het valt ook niet mee om als BETAALDE LEUGENAAR voor DEXIA te werken.
Maar het heeft mij goed gedaan! Ik ben er nu van overtuigd dat de paniek is toegeslagen bij DEXIA......