Canon cashback actie
Geplaatst: 18 apr 2016 14:46
Begin februari nieuwe printer gekocht bij staples office center. Het betreft een canon maxify mb 5050. Op deze printer kreeg je een cashback van € 30,-.
Op 25 februari kreeg ik volgende mail:
[email protected]
Referentienummer: 2026663
Product: MB5050
Beste Dhr. Michel,
Goed nieuws! Je aanvraag voor de Canon Office Promotie is goedgekeurd.
We zullen de betaling van EUR 30.00 binnen 30 dagen uitvoeren.
Daarnaast ontvang je ook 2 jaar extra garantie bovenop de standaard garantie van 1 jaar. In de bijlage tref je het garantiebewijs voor deze 3 jaar.
Wanneer er binnen deze garantieperiode van 3 jaar iets mis is met het product, neem dan contact op met onze helpdesk via; 020 - 721 91 03. Zorg ervoor dat je de benodigde gegevens zoals modeltype en serienummer bij de hand hebt zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
We hopen dat je tevreden bent met je aankoop. We zouden het fijn vinden als je op onze website een review zou willen schrijven bij jouw product.
Wil je op de hoogte blijven van toekomstige acties en onze tips & tricks ontvangen? Volg ons dan op Facebook,of Twitter of schrijf je hier in voor de Canon-nieuwsbrief.
Een overzicht van alle promoties van Canon vind je ook op onze website.
Met vriendelijke groet,
Canon Nederland N.V.
* Dit is een automatisch verzonden e-mail waarop niet geantwoord kan worden.
Op 30 maart nog niks ontvangen en dacht zal eens even bellen hoe het er mee staat. Kort en bondig het gesprek weer gegeven:
- Canon zegt tegen mij er staat toch uitvoeren en niet ontvangen
- Betaling komt uit buitenland en dat duurt nog wel 4 weken
Gesprek hiermee beëindigt.
Vervolgens actievoorwaarde er bij gezocht, wat ben ik geschrokken van de vele varianten die Canon heeft!!! Onder punt 27 staat binnen 30 dagen retour op de door deelnemer opgegeven bankrekeningnummer. Ja er zijn dus ook varianten waar dus inderdaad letterlijk bij staat binnen 30 dagen uitgekeerd!
Wederom gebeld. Kort en bondig gesprek weer gegeven:
-Canon claimt dat ik niet juiste actievoorwaarde heb en dat de andere actievoorwaarde geldt. Met veel pijn en moeite kunnen overtuigen dat dit niet waar is.
- Medewerker zou mail sturen naar afdeling en ik krijg daar bericht van.
- Medewerker ziet wel staan in systeem payment due date 26 maart. Dus geld zou binnen 5 dagen op rekening moeten staan.
Op 5 april kreeg ik volgende mail
Beste Dhr. Michel,
Hartelijk dank dat je contact opgenomen hebt met ons.
Helaas ervaren wij enkele onverwachte problemen wat betreft onze transacties.
Dit probleem zal snel worden opgelost en wij zullen op via email op de hoogte brengen.
Gelieve onze welgemeende excuses te aanvaarden voor het eventuele ongemak.
Wij danken u voor uw begrip betreffende dit probleem.
Als je nog verdere vragen hebt, kunt je onze helpdesk bereiken op:
http://www.canon.nl/Support/Consumer_Pr ... Index.aspx
of via 020 - 721 91 03.
Voor de volledige actievoorwaarden van deze promotie, klik hier ( https://canon-2h-3year-warranty-2015-nl ... n=20000080 ).
Met vriendelijke groet,
Canon Nederland N.V.
Vandaag toch maar weer eens gebeld met canon. Gesprek kort en bondig weergegeven.
- Medewerker canon u hebt toch mail ontvangen.
- U moet toch ook snappen dat wij het druk hebben.
- Gaat u er maar vanuit dat het nog 4 weken gaat duren.
- Actievoorwaarde waar wij ons niet aanhouden................ Einde gesprek verbinding verbroken!!!!
Canon wat een ramp!! Ik lees veel klachten over de cashback actie, waarbij klanten volgens jullie geen recht hebben op een vergoeding. Jullie verwijzen dan naar de actievoorwaarde, maar zelf houden jullie je eigen ook totaal niet aan de door jullie zelf bedachten actievoorwaarde.
Wat mijn betreft nooit geen canon meer.
Op 25 februari kreeg ik volgende mail:
[email protected]
Referentienummer: 2026663
Product: MB5050
Beste Dhr. Michel,
Goed nieuws! Je aanvraag voor de Canon Office Promotie is goedgekeurd.
We zullen de betaling van EUR 30.00 binnen 30 dagen uitvoeren.
Daarnaast ontvang je ook 2 jaar extra garantie bovenop de standaard garantie van 1 jaar. In de bijlage tref je het garantiebewijs voor deze 3 jaar.
Wanneer er binnen deze garantieperiode van 3 jaar iets mis is met het product, neem dan contact op met onze helpdesk via; 020 - 721 91 03. Zorg ervoor dat je de benodigde gegevens zoals modeltype en serienummer bij de hand hebt zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
We hopen dat je tevreden bent met je aankoop. We zouden het fijn vinden als je op onze website een review zou willen schrijven bij jouw product.
Wil je op de hoogte blijven van toekomstige acties en onze tips & tricks ontvangen? Volg ons dan op Facebook,of Twitter of schrijf je hier in voor de Canon-nieuwsbrief.
Een overzicht van alle promoties van Canon vind je ook op onze website.
Met vriendelijke groet,
Canon Nederland N.V.
* Dit is een automatisch verzonden e-mail waarop niet geantwoord kan worden.
Op 30 maart nog niks ontvangen en dacht zal eens even bellen hoe het er mee staat. Kort en bondig het gesprek weer gegeven:
- Canon zegt tegen mij er staat toch uitvoeren en niet ontvangen
- Betaling komt uit buitenland en dat duurt nog wel 4 weken
Gesprek hiermee beëindigt.
Vervolgens actievoorwaarde er bij gezocht, wat ben ik geschrokken van de vele varianten die Canon heeft!!! Onder punt 27 staat binnen 30 dagen retour op de door deelnemer opgegeven bankrekeningnummer. Ja er zijn dus ook varianten waar dus inderdaad letterlijk bij staat binnen 30 dagen uitgekeerd!
Wederom gebeld. Kort en bondig gesprek weer gegeven:
-Canon claimt dat ik niet juiste actievoorwaarde heb en dat de andere actievoorwaarde geldt. Met veel pijn en moeite kunnen overtuigen dat dit niet waar is.
- Medewerker zou mail sturen naar afdeling en ik krijg daar bericht van.
- Medewerker ziet wel staan in systeem payment due date 26 maart. Dus geld zou binnen 5 dagen op rekening moeten staan.
Op 5 april kreeg ik volgende mail
Beste Dhr. Michel,
Hartelijk dank dat je contact opgenomen hebt met ons.
Helaas ervaren wij enkele onverwachte problemen wat betreft onze transacties.
Dit probleem zal snel worden opgelost en wij zullen op via email op de hoogte brengen.
Gelieve onze welgemeende excuses te aanvaarden voor het eventuele ongemak.
Wij danken u voor uw begrip betreffende dit probleem.
Als je nog verdere vragen hebt, kunt je onze helpdesk bereiken op:
http://www.canon.nl/Support/Consumer_Pr ... Index.aspx
of via 020 - 721 91 03.
Voor de volledige actievoorwaarden van deze promotie, klik hier ( https://canon-2h-3year-warranty-2015-nl ... n=20000080 ).
Met vriendelijke groet,
Canon Nederland N.V.
Vandaag toch maar weer eens gebeld met canon. Gesprek kort en bondig weergegeven.
- Medewerker canon u hebt toch mail ontvangen.
- U moet toch ook snappen dat wij het druk hebben.
- Gaat u er maar vanuit dat het nog 4 weken gaat duren.
- Actievoorwaarde waar wij ons niet aanhouden................ Einde gesprek verbinding verbroken!!!!
Canon wat een ramp!! Ik lees veel klachten over de cashback actie, waarbij klanten volgens jullie geen recht hebben op een vergoeding. Jullie verwijzen dan naar de actievoorwaarde, maar zelf houden jullie je eigen ook totaal niet aan de door jullie zelf bedachten actievoorwaarde.
Wat mijn betreft nooit geen canon meer.