iCentre geeft niet volledig aankoopbedrag retour
Geplaatst: 22 apr 2016 09:31
Bij iCentre Hilversum een apple logic mouse gekocht. Prijs 89 Euro. Mijn probleem is dat de medewerker me niet van tevoren waarschuwde dat de muis niet werkt met oudere iMacs. En ik werd ook niet gewaarschuwd dat als je die muis dan terugbrengt 7% op het aankoopbedrag wordt ingehouden, immers het doosje was opengemaakt. Nu ga ik naar een winkel om geadviseerd te worden. Da's niet gebeurd. Anders had ik het risico niet genomen. Achteraf bleken de medewerkers niet eens te weten dat die nieuwe muis niet overal op werkt. Het zijn dus eerder verkoper, dan adviseurs. Over de terugbetaling doen ze moeilijk. Je moet een mail sturen. Heb ik gedaan, geen reactie (geen ontvangstbevestiging, geen reactie binnen de beloofde 24 uur).
Hierover gebeld, maar bits te woordgestaan door de betreffende medewerkster, wie naam ik hier maar niet zal vermelden (maar wel een medewerkster die geen enkel begrip toonde) Jammer, een bedrijf dat het toch al moeilijk heeft, zou zich wat klantvriendelijker mogen opstellen. Ik voel me nu bestolen, ook al gaat het om 6 euro. Maar het gaat me vooral om het principe. Erg onsympathiek. Als ik geadviseerd wil worden ga ik voortaan maar naar Apple Amsterdam.
Hierover gebeld, maar bits te woordgestaan door de betreffende medewerkster, wie naam ik hier maar niet zal vermelden (maar wel een medewerkster die geen enkel begrip toonde) Jammer, een bedrijf dat het toch al moeilijk heeft, zou zich wat klantvriendelijker mogen opstellen. Ik voel me nu bestolen, ook al gaat het om 6 euro. Maar het gaat me vooral om het principe. Erg onsympathiek. Als ik geadviseerd wil worden ga ik voortaan maar naar Apple Amsterdam.