Computer gekocht maar garantiezegel verbroken.
Geplaatst: 26 apr 2016 20:39
hallo,
Bij centralpoint.nl computer gekocht. Bij aankomst geïnstalleerd maar na een half uur gebruik liep alles vast (Windows verkenner opende niet meer) vervolgens wilde hij niet meer opnieuw opstarten niks meer.
Dus ik pak alles weer in en stuur het terug. Dus binnen de 14 dagen.
Nu zeggen hun dat ik de garantiezegel van de computer heb verbroken (stickertje).
Maar dat is dus absoluut niet zo, heb de computer niet open gemaakt. Heb daar ook geen verstand van dus geen enkele reden om dat te doen.
Dat ook per mail aangegeven aan hun. Maar zonder reactie hebben ze inmiddels de computer doodleuk teruggestuurd.
Ik heb niks aan een kapotte computer uiteraard. En op mijn beurt denk ik, tsja wie zegt dat hun niet zelf die zegel hebben verbroken om onder kosten uit te komen. Of dat dat al was toen ik hem kreeg (zit op onderkant, heb hem niet gecontroleerd of gezien bij uitpakken)
Vraag dus aan jullie is of ik hier nog wat aan kan doen en of ik zomaar akkoord moet gaan met hun beschuldiging dat ik die zegel heb verbroken en geen recht meer heb om de computer te retourneren.
Bij centralpoint.nl computer gekocht. Bij aankomst geïnstalleerd maar na een half uur gebruik liep alles vast (Windows verkenner opende niet meer) vervolgens wilde hij niet meer opnieuw opstarten niks meer.
Dus ik pak alles weer in en stuur het terug. Dus binnen de 14 dagen.
Nu zeggen hun dat ik de garantiezegel van de computer heb verbroken (stickertje).
Maar dat is dus absoluut niet zo, heb de computer niet open gemaakt. Heb daar ook geen verstand van dus geen enkele reden om dat te doen.
Dat ook per mail aangegeven aan hun. Maar zonder reactie hebben ze inmiddels de computer doodleuk teruggestuurd.
Ik heb niks aan een kapotte computer uiteraard. En op mijn beurt denk ik, tsja wie zegt dat hun niet zelf die zegel hebben verbroken om onder kosten uit te komen. Of dat dat al was toen ik hem kreeg (zit op onderkant, heb hem niet gecontroleerd of gezien bij uitpakken)
Vraag dus aan jullie is of ik hier nog wat aan kan doen en of ik zomaar akkoord moet gaan met hun beschuldiging dat ik die zegel heb verbroken en geen recht meer heb om de computer te retourneren.