Veolia waardeloze Klantenservice
Geplaatst: 09 mei 2016 11:04
Veolia wat een geweldig bedrijf!
Maak je een menselijk foutje door 1 uitcheck te missen.
10 euro weg ... ja dat instaptarief is belangrijk bij een abo van 200Euro.....
Nu bel ik sinds vrijdag. Kastje muur verhaal - Uitcheckgemist.nl en Veolia Contact.
Eindelijk na 2 dagen vertraging (al 2 dagen zwart moeten rijden met een abo van 200euro) is mijn uitcheckgemist zichtbaar.
Nu staat hij als uitzondering en kan ik het NIET terug krijgen vandaag. Terwijl mijn werk gewoon doorgaat. Hebben hun niets mee te maken moet ik maar weer 10 euro erop zetten. Ik zeg dat is niet mogelijk en ben totaal niet tevreden over de dienst.
Moet ik maar regelen dat er weer wat opstaat... tot de tijd hun hun service hebben geregeld.
Klantenservice medewerker wil nog niet eens zijn Achternaam geven. Wat te verbergen [Tekst verwijderd door de Moderator]? Ik geef bij mijn klanten altijd volledige naam en als het MOET SPEL IK HET NOG VOOR ZE.
Nou puntje bij paaltje ze kunnen niets voor me doen dan dat ik een mail moet sturen en binnen 3 a 5 werkdagen dit teruggestort word.
Als het aan mij lag mag Veolia weer een concurrent krijgen, want hoe ze nou als Monopolie Positie met de klanten omgaan is Schandalig!!!
Maak je een menselijk foutje door 1 uitcheck te missen.
10 euro weg ... ja dat instaptarief is belangrijk bij een abo van 200Euro.....
Nu bel ik sinds vrijdag. Kastje muur verhaal - Uitcheckgemist.nl en Veolia Contact.
Eindelijk na 2 dagen vertraging (al 2 dagen zwart moeten rijden met een abo van 200euro) is mijn uitcheckgemist zichtbaar.
Nu staat hij als uitzondering en kan ik het NIET terug krijgen vandaag. Terwijl mijn werk gewoon doorgaat. Hebben hun niets mee te maken moet ik maar weer 10 euro erop zetten. Ik zeg dat is niet mogelijk en ben totaal niet tevreden over de dienst.
Moet ik maar regelen dat er weer wat opstaat... tot de tijd hun hun service hebben geregeld.
Klantenservice medewerker wil nog niet eens zijn Achternaam geven. Wat te verbergen [Tekst verwijderd door de Moderator]? Ik geef bij mijn klanten altijd volledige naam en als het MOET SPEL IK HET NOG VOOR ZE.
Nou puntje bij paaltje ze kunnen niets voor me doen dan dat ik een mail moet sturen en binnen 3 a 5 werkdagen dit teruggestort word.
Als het aan mij lag mag Veolia weer een concurrent krijgen, want hoe ze nou als Monopolie Positie met de klanten omgaan is Schandalig!!!