Goossens-stoelen beschadigd afgeleverd, klantenservice drama
Geplaatst: 11 mei 2016 14:48
Ik heb onlangs een 8-tal stoelen gekocht via Goossens Wonen en heb deze onlangs afgeleverd gekregen. Bij de levering heeft de vervoerder de stoelen uitgepakt en heb ik direct al gezien dat er op 3 van de 8 stoelen witte stippen zaten op bruin imitatie leren stoelen. Dit is niet hoe het zou moeten zijn, gaf ook de vervoerder aan. Deze heeft geprobeerd de stoelen schoon te maken maar kreeg dit niet voor elkaar.
Na op bezoek te gaan bij de winkel van Goossens in Waalwijk werd ik in gelijk gesteld nadat ik foto's liet zien, echter ze konden niets voor me doen. Ik moest klantenservice maar bellen. Deze gaven me niet het gevoel het serieus te nemen en gaven aan pas na meerdere weken iemand langs te sturen om het te repareren. Ondertussen heb ik gezien dat een van de stoelen zelfs al een keer gerepareerd lijkt te zijn geweest en kun je aan de achterzijde zien. Ik vind het bizar dat Goossens nieuwe stoelen aflevert en bij defect ze niet direct omruilt. Ik koop toch geen gerepareerde stoelen maar goede stoelen? Vrienden die langskomen geven hetzelfde aan en lijkt me belachelijke reclame, ik ben verbaast dat ik dit niet eerder gehoord heb van iemand.
Lang verhaal kort, opnieuw via de mail een klacht ingestuurd naar Goossens en week later nog steeds geen reactie gehad. Mijn advies, niet iets kopen bij Goossens. Aantal stoelen zijn goed, maar als het mis gaat is het een drama om ook maar iemand te kunnen spreken over je klacht en wordt er niets opgelost. Men neemt het simpelweg niet serieus. Ik had nog een bestelling staan voor de winkel en ben nu aan het bekijken hoe ik deze alsnog met ongedaan kan maken. Ik heb voor de stoelen al betaald en de andere bestelling een aanbetaling gedaan.
Nooit meer shoppen bij Goossens voor ons.... Iemand tips hoe de koop ongedaan te maken?
Na op bezoek te gaan bij de winkel van Goossens in Waalwijk werd ik in gelijk gesteld nadat ik foto's liet zien, echter ze konden niets voor me doen. Ik moest klantenservice maar bellen. Deze gaven me niet het gevoel het serieus te nemen en gaven aan pas na meerdere weken iemand langs te sturen om het te repareren. Ondertussen heb ik gezien dat een van de stoelen zelfs al een keer gerepareerd lijkt te zijn geweest en kun je aan de achterzijde zien. Ik vind het bizar dat Goossens nieuwe stoelen aflevert en bij defect ze niet direct omruilt. Ik koop toch geen gerepareerde stoelen maar goede stoelen? Vrienden die langskomen geven hetzelfde aan en lijkt me belachelijke reclame, ik ben verbaast dat ik dit niet eerder gehoord heb van iemand.
Lang verhaal kort, opnieuw via de mail een klacht ingestuurd naar Goossens en week later nog steeds geen reactie gehad. Mijn advies, niet iets kopen bij Goossens. Aantal stoelen zijn goed, maar als het mis gaat is het een drama om ook maar iemand te kunnen spreken over je klacht en wordt er niets opgelost. Men neemt het simpelweg niet serieus. Ik had nog een bestelling staan voor de winkel en ben nu aan het bekijken hoe ik deze alsnog met ongedaan kan maken. Ik heb voor de stoelen al betaald en de andere bestelling een aanbetaling gedaan.
Nooit meer shoppen bij Goossens voor ons.... Iemand tips hoe de koop ongedaan te maken?