Ziggo Blamage
Geplaatst: 16 mei 2016 19:00
ZIGGO BLAMAGE, ONPROFFESIONEEL BEDRIJF EN WEET HOE KLANTEN KOSTEN MOETEN MAKEN.
07-05-2016 Wat een onproffesioneel bedrijf ZIGGO. Mijn moeder zou de Horizon Mediabox krijgen ivm haar abonnement bij ZIGGO 07-05-2016, omdat zij de oude box gekocht had. Tv kastje ontvangen Humax, Monteur ingepland en ook gekomen en geinstalleerd. Het is dat ze bij ZIGGO hebben gezegd dat ze on demand tv mocht kijken, anders had ik hier nooit achter gekomen. Wat blijkt moet ze voor alle on demand filmen betalen???? Meteen de telefoon gepakt en wat blijkt nu zij heeft niet de Horizon Mediabox gekregen maar gewoon de Humax Mediabox. De omwisseling heeft nog niet plaatsgevonden.
08-05-2016 - Vanaf 08-05-2016 GEEN Internet en GEEN huis telefoon verbinding bij mijn moeder via ZIGGO. Maandag gebeld met ZIGGO, het ligt aan de stekker van het modem, 20 euro coulance gehad omdat zij mobil moest bellen.. Hopelijk tot 12-05-2016 geen telefoon en Internet. 12-05-2016 nieuwe stekker voor het modem ontvangen, aangesloten en nog steeds GEEN telefoon en GEEN Internet. 12-05-2016 weer bellen met ZIGGO, het lag niet aan de stekker maar het modem is defect. Afspraak gemaakt voor een monteur op kosten van Ziggo en een nieuw modem. Afspraak ingepland voor vandaag 2e Pinksterdag 16-05-2016 en 20 euro coulance voor het mobiel bellen aangeboden gekregen, de monteur zou er tussen 08.00 en 13.00 uur zijn om alles te regelen???????????? Ik was zo slim geweest om ZIGGO weer te bellen 12-05-2016 met de mededeling dat het 16-05-2016 2E PINKSTERDAG is. Dat was geen probleem zeiden ze de monteurs werken gewoon die dag.
16-05-2016 -- 2E PINKSTERDAG GEEN monteur van ZIGGO op de afgesproken tijd op de afgesproken tijd. Ik was wel zo slim geweest om samen met mijn moeder en Brigitte te wachten bij het huis van mijn moeder. WEER wezen bellen met ZIGGO na eerst 9 minuten in de wacht gestaan te hebben en weer met mobiel gebeld natuurlijk, kreeg ik een dame van de Administratie, zij vertelde mij dat de afspraak ingepland staat voor 17-05-2016?????? (zijn ze zwakzinnig bij ZIGGO). De dame zou mij met een medewerker van de Technische afdeling verbinden om een monteur proberen te plannen voor eventueel vandaag. NO WAY, ik werd gewoon verbroken aan de telefoon, kwakkeloos op de haak gegooid.
WEER bellen naar ZIGGO nu GELUKKIG maar 3 minuten in de wacht (nog steeds mobiel), maar de andere medewerkster wist ook niet wat ze hiermee moest doen, terwijl ik kwader en kwader werd van binnen en haar weer uit moest leggen wat er gebeurd was. Deze dame verbond wij weer door met de Technische afdeling. Nu schiet het op dacht ik bij mezelf, Technische afdeling kon de afspraak niet eerder inplannen dan morgen of woensdag. De persoon van de Technische afdeling zou mij doorverbinden met de afdeling die de afspraak ingepland had.
Ik had de medewerker wel verteld dat ik niet weer 10 minuten wilde wachten, hij zei dat is geen probleem u hoeft niet te wachten. De medewerker verbond mij door en wat kreeg ik daar te horen. Welkom bij Ziggo wij zijn geopend op WERKDAGEN tussen 08.00 en 21.00 uur, de verbinding wordt nu VERBROKEN. Ik was in alle staten, paars was ik en liep verschrikkelijk te schelden.
16-05-2016 - Nog maar een keer ZIGGO gebeld, je raadt het al WEER 10 minuten in de wacht. Nu weer een dame bij de administratie gesproken en mij door verbonden met de Technische Afdeling. Daar kreeg ik een dame aan de lijn die alles voor mij naging en mij ook vertelde dat ik vaker gebeld had op donderdag 12-05-2016, omdat ZIGGO GELUKKIG gesprekken opneemt en zij ook zei dat ik daadwerkelijk gevraagd had naar 2E PINKSTERDAG of de monteurs dan wel werken en dat de medewerker aangegeven had dat de monteurs gewoon werken.
Ik heb tegen haar weer het hele verhaal moeten vertellen en werd eigenlijk steeds paarser en paarser en verteld haar dat ZIGGO geen professioneel bedrijf is en je raadt het al dat werd tegen gesproken??????? De medewerkster ook daadwerkelijk erop gewezen dat de gesprekken bewaard moeten blijven en dat er een aangetekende brief gaat richting de Directie van het o zo GEWELDIGE ZIGGO. Opnieuw een afspraak gemaakt omdat mijn moeder 17-05-2016 naar de huisarts moet en ZIGGO niet bereidt was om de medewerker tussen 11.00 en 13.00 uur in te laten plannen.
Mooi reclame: WIJ ZIJN WEDEROM DE BESTE VAN NEDERLAND. Dacht het niet ZIGGO.
Jullie zijn onproffesionele prutsers, die mensen op kosten jagen en afspraken niet na komen.
JA, DAAR ZIJN JULLIE WEER DE BESTE IN NEDERLAND VAN.
07-05-2016 Wat een onproffesioneel bedrijf ZIGGO. Mijn moeder zou de Horizon Mediabox krijgen ivm haar abonnement bij ZIGGO 07-05-2016, omdat zij de oude box gekocht had. Tv kastje ontvangen Humax, Monteur ingepland en ook gekomen en geinstalleerd. Het is dat ze bij ZIGGO hebben gezegd dat ze on demand tv mocht kijken, anders had ik hier nooit achter gekomen. Wat blijkt moet ze voor alle on demand filmen betalen???? Meteen de telefoon gepakt en wat blijkt nu zij heeft niet de Horizon Mediabox gekregen maar gewoon de Humax Mediabox. De omwisseling heeft nog niet plaatsgevonden.
08-05-2016 - Vanaf 08-05-2016 GEEN Internet en GEEN huis telefoon verbinding bij mijn moeder via ZIGGO. Maandag gebeld met ZIGGO, het ligt aan de stekker van het modem, 20 euro coulance gehad omdat zij mobil moest bellen.. Hopelijk tot 12-05-2016 geen telefoon en Internet. 12-05-2016 nieuwe stekker voor het modem ontvangen, aangesloten en nog steeds GEEN telefoon en GEEN Internet. 12-05-2016 weer bellen met ZIGGO, het lag niet aan de stekker maar het modem is defect. Afspraak gemaakt voor een monteur op kosten van Ziggo en een nieuw modem. Afspraak ingepland voor vandaag 2e Pinksterdag 16-05-2016 en 20 euro coulance voor het mobiel bellen aangeboden gekregen, de monteur zou er tussen 08.00 en 13.00 uur zijn om alles te regelen???????????? Ik was zo slim geweest om ZIGGO weer te bellen 12-05-2016 met de mededeling dat het 16-05-2016 2E PINKSTERDAG is. Dat was geen probleem zeiden ze de monteurs werken gewoon die dag.
16-05-2016 -- 2E PINKSTERDAG GEEN monteur van ZIGGO op de afgesproken tijd op de afgesproken tijd. Ik was wel zo slim geweest om samen met mijn moeder en Brigitte te wachten bij het huis van mijn moeder. WEER wezen bellen met ZIGGO na eerst 9 minuten in de wacht gestaan te hebben en weer met mobiel gebeld natuurlijk, kreeg ik een dame van de Administratie, zij vertelde mij dat de afspraak ingepland staat voor 17-05-2016?????? (zijn ze zwakzinnig bij ZIGGO). De dame zou mij met een medewerker van de Technische afdeling verbinden om een monteur proberen te plannen voor eventueel vandaag. NO WAY, ik werd gewoon verbroken aan de telefoon, kwakkeloos op de haak gegooid.
WEER bellen naar ZIGGO nu GELUKKIG maar 3 minuten in de wacht (nog steeds mobiel), maar de andere medewerkster wist ook niet wat ze hiermee moest doen, terwijl ik kwader en kwader werd van binnen en haar weer uit moest leggen wat er gebeurd was. Deze dame verbond wij weer door met de Technische afdeling. Nu schiet het op dacht ik bij mezelf, Technische afdeling kon de afspraak niet eerder inplannen dan morgen of woensdag. De persoon van de Technische afdeling zou mij doorverbinden met de afdeling die de afspraak ingepland had.
Ik had de medewerker wel verteld dat ik niet weer 10 minuten wilde wachten, hij zei dat is geen probleem u hoeft niet te wachten. De medewerker verbond mij door en wat kreeg ik daar te horen. Welkom bij Ziggo wij zijn geopend op WERKDAGEN tussen 08.00 en 21.00 uur, de verbinding wordt nu VERBROKEN. Ik was in alle staten, paars was ik en liep verschrikkelijk te schelden.
16-05-2016 - Nog maar een keer ZIGGO gebeld, je raadt het al WEER 10 minuten in de wacht. Nu weer een dame bij de administratie gesproken en mij door verbonden met de Technische Afdeling. Daar kreeg ik een dame aan de lijn die alles voor mij naging en mij ook vertelde dat ik vaker gebeld had op donderdag 12-05-2016, omdat ZIGGO GELUKKIG gesprekken opneemt en zij ook zei dat ik daadwerkelijk gevraagd had naar 2E PINKSTERDAG of de monteurs dan wel werken en dat de medewerker aangegeven had dat de monteurs gewoon werken.
Ik heb tegen haar weer het hele verhaal moeten vertellen en werd eigenlijk steeds paarser en paarser en verteld haar dat ZIGGO geen professioneel bedrijf is en je raadt het al dat werd tegen gesproken??????? De medewerkster ook daadwerkelijk erop gewezen dat de gesprekken bewaard moeten blijven en dat er een aangetekende brief gaat richting de Directie van het o zo GEWELDIGE ZIGGO. Opnieuw een afspraak gemaakt omdat mijn moeder 17-05-2016 naar de huisarts moet en ZIGGO niet bereidt was om de medewerker tussen 11.00 en 13.00 uur in te laten plannen.
Mooi reclame: WIJ ZIJN WEDEROM DE BESTE VAN NEDERLAND. Dacht het niet ZIGGO.
Jullie zijn onproffesionele prutsers, die mensen op kosten jagen en afspraken niet na komen.
JA, DAAR ZIJN JULLIE WEER DE BESTE IN NEDERLAND VAN.