LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo Blamage
Ziggo Blamage
ZIGGO BLAMAGE, ONPROFFESIONEEL BEDRIJF EN WEET HOE KLANTEN KOSTEN MOETEN MAKEN.
07-05-2016 Wat een onproffesioneel bedrijf ZIGGO. Mijn moeder zou de Horizon Mediabox krijgen ivm haar abonnement bij ZIGGO 07-05-2016, omdat zij de oude box gekocht had. Tv kastje ontvangen Humax, Monteur ingepland en ook gekomen en geinstalleerd. Het is dat ze bij ZIGGO hebben gezegd dat ze on demand tv mocht kijken, anders had ik hier nooit achter gekomen. Wat blijkt moet ze voor alle on demand filmen betalen???? Meteen de telefoon gepakt en wat blijkt nu zij heeft niet de Horizon Mediabox gekregen maar gewoon de Humax Mediabox. De omwisseling heeft nog niet plaatsgevonden.
08-05-2016 - Vanaf 08-05-2016 GEEN Internet en GEEN huis telefoon verbinding bij mijn moeder via ZIGGO. Maandag gebeld met ZIGGO, het ligt aan de stekker van het modem, 20 euro coulance gehad omdat zij mobil moest bellen.. Hopelijk tot 12-05-2016 geen telefoon en Internet. 12-05-2016 nieuwe stekker voor het modem ontvangen, aangesloten en nog steeds GEEN telefoon en GEEN Internet. 12-05-2016 weer bellen met ZIGGO, het lag niet aan de stekker maar het modem is defect. Afspraak gemaakt voor een monteur op kosten van Ziggo en een nieuw modem. Afspraak ingepland voor vandaag 2e Pinksterdag 16-05-2016 en 20 euro coulance voor het mobiel bellen aangeboden gekregen, de monteur zou er tussen 08.00 en 13.00 uur zijn om alles te regelen???????????? Ik was zo slim geweest om ZIGGO weer te bellen 12-05-2016 met de mededeling dat het 16-05-2016 2E PINKSTERDAG is. Dat was geen probleem zeiden ze de monteurs werken gewoon die dag.
16-05-2016 -- 2E PINKSTERDAG GEEN monteur van ZIGGO op de afgesproken tijd op de afgesproken tijd. Ik was wel zo slim geweest om samen met mijn moeder en Brigitte te wachten bij het huis van mijn moeder. WEER wezen bellen met ZIGGO na eerst 9 minuten in de wacht gestaan te hebben en weer met mobiel gebeld natuurlijk, kreeg ik een dame van de Administratie, zij vertelde mij dat de afspraak ingepland staat voor 17-05-2016?????? (zijn ze zwakzinnig bij ZIGGO). De dame zou mij met een medewerker van de Technische afdeling verbinden om een monteur proberen te plannen voor eventueel vandaag. NO WAY, ik werd gewoon verbroken aan de telefoon, kwakkeloos op de haak gegooid.
WEER bellen naar ZIGGO nu GELUKKIG maar 3 minuten in de wacht (nog steeds mobiel), maar de andere medewerkster wist ook niet wat ze hiermee moest doen, terwijl ik kwader en kwader werd van binnen en haar weer uit moest leggen wat er gebeurd was. Deze dame verbond wij weer door met de Technische afdeling. Nu schiet het op dacht ik bij mezelf, Technische afdeling kon de afspraak niet eerder inplannen dan morgen of woensdag. De persoon van de Technische afdeling zou mij doorverbinden met de afdeling die de afspraak ingepland had.
Ik had de medewerker wel verteld dat ik niet weer 10 minuten wilde wachten, hij zei dat is geen probleem u hoeft niet te wachten. De medewerker verbond mij door en wat kreeg ik daar te horen. Welkom bij Ziggo wij zijn geopend op WERKDAGEN tussen 08.00 en 21.00 uur, de verbinding wordt nu VERBROKEN. Ik was in alle staten, paars was ik en liep verschrikkelijk te schelden.
16-05-2016 - Nog maar een keer ZIGGO gebeld, je raadt het al WEER 10 minuten in de wacht. Nu weer een dame bij de administratie gesproken en mij door verbonden met de Technische Afdeling. Daar kreeg ik een dame aan de lijn die alles voor mij naging en mij ook vertelde dat ik vaker gebeld had op donderdag 12-05-2016, omdat ZIGGO GELUKKIG gesprekken opneemt en zij ook zei dat ik daadwerkelijk gevraagd had naar 2E PINKSTERDAG of de monteurs dan wel werken en dat de medewerker aangegeven had dat de monteurs gewoon werken.
Ik heb tegen haar weer het hele verhaal moeten vertellen en werd eigenlijk steeds paarser en paarser en verteld haar dat ZIGGO geen professioneel bedrijf is en je raadt het al dat werd tegen gesproken??????? De medewerkster ook daadwerkelijk erop gewezen dat de gesprekken bewaard moeten blijven en dat er een aangetekende brief gaat richting de Directie van het o zo GEWELDIGE ZIGGO. Opnieuw een afspraak gemaakt omdat mijn moeder 17-05-2016 naar de huisarts moet en ZIGGO niet bereidt was om de medewerker tussen 11.00 en 13.00 uur in te laten plannen.
Mooi reclame: WIJ ZIJN WEDEROM DE BESTE VAN NEDERLAND. Dacht het niet ZIGGO.
Jullie zijn onproffesionele prutsers, die mensen op kosten jagen en afspraken niet na komen.
JA, DAAR ZIJN JULLIE WEER DE BESTE IN NEDERLAND VAN.
07-05-2016 Wat een onproffesioneel bedrijf ZIGGO. Mijn moeder zou de Horizon Mediabox krijgen ivm haar abonnement bij ZIGGO 07-05-2016, omdat zij de oude box gekocht had. Tv kastje ontvangen Humax, Monteur ingepland en ook gekomen en geinstalleerd. Het is dat ze bij ZIGGO hebben gezegd dat ze on demand tv mocht kijken, anders had ik hier nooit achter gekomen. Wat blijkt moet ze voor alle on demand filmen betalen???? Meteen de telefoon gepakt en wat blijkt nu zij heeft niet de Horizon Mediabox gekregen maar gewoon de Humax Mediabox. De omwisseling heeft nog niet plaatsgevonden.
08-05-2016 - Vanaf 08-05-2016 GEEN Internet en GEEN huis telefoon verbinding bij mijn moeder via ZIGGO. Maandag gebeld met ZIGGO, het ligt aan de stekker van het modem, 20 euro coulance gehad omdat zij mobil moest bellen.. Hopelijk tot 12-05-2016 geen telefoon en Internet. 12-05-2016 nieuwe stekker voor het modem ontvangen, aangesloten en nog steeds GEEN telefoon en GEEN Internet. 12-05-2016 weer bellen met ZIGGO, het lag niet aan de stekker maar het modem is defect. Afspraak gemaakt voor een monteur op kosten van Ziggo en een nieuw modem. Afspraak ingepland voor vandaag 2e Pinksterdag 16-05-2016 en 20 euro coulance voor het mobiel bellen aangeboden gekregen, de monteur zou er tussen 08.00 en 13.00 uur zijn om alles te regelen???????????? Ik was zo slim geweest om ZIGGO weer te bellen 12-05-2016 met de mededeling dat het 16-05-2016 2E PINKSTERDAG is. Dat was geen probleem zeiden ze de monteurs werken gewoon die dag.
16-05-2016 -- 2E PINKSTERDAG GEEN monteur van ZIGGO op de afgesproken tijd op de afgesproken tijd. Ik was wel zo slim geweest om samen met mijn moeder en Brigitte te wachten bij het huis van mijn moeder. WEER wezen bellen met ZIGGO na eerst 9 minuten in de wacht gestaan te hebben en weer met mobiel gebeld natuurlijk, kreeg ik een dame van de Administratie, zij vertelde mij dat de afspraak ingepland staat voor 17-05-2016?????? (zijn ze zwakzinnig bij ZIGGO). De dame zou mij met een medewerker van de Technische afdeling verbinden om een monteur proberen te plannen voor eventueel vandaag. NO WAY, ik werd gewoon verbroken aan de telefoon, kwakkeloos op de haak gegooid.
WEER bellen naar ZIGGO nu GELUKKIG maar 3 minuten in de wacht (nog steeds mobiel), maar de andere medewerkster wist ook niet wat ze hiermee moest doen, terwijl ik kwader en kwader werd van binnen en haar weer uit moest leggen wat er gebeurd was. Deze dame verbond wij weer door met de Technische afdeling. Nu schiet het op dacht ik bij mezelf, Technische afdeling kon de afspraak niet eerder inplannen dan morgen of woensdag. De persoon van de Technische afdeling zou mij doorverbinden met de afdeling die de afspraak ingepland had.
Ik had de medewerker wel verteld dat ik niet weer 10 minuten wilde wachten, hij zei dat is geen probleem u hoeft niet te wachten. De medewerker verbond mij door en wat kreeg ik daar te horen. Welkom bij Ziggo wij zijn geopend op WERKDAGEN tussen 08.00 en 21.00 uur, de verbinding wordt nu VERBROKEN. Ik was in alle staten, paars was ik en liep verschrikkelijk te schelden.
16-05-2016 - Nog maar een keer ZIGGO gebeld, je raadt het al WEER 10 minuten in de wacht. Nu weer een dame bij de administratie gesproken en mij door verbonden met de Technische Afdeling. Daar kreeg ik een dame aan de lijn die alles voor mij naging en mij ook vertelde dat ik vaker gebeld had op donderdag 12-05-2016, omdat ZIGGO GELUKKIG gesprekken opneemt en zij ook zei dat ik daadwerkelijk gevraagd had naar 2E PINKSTERDAG of de monteurs dan wel werken en dat de medewerker aangegeven had dat de monteurs gewoon werken.
Ik heb tegen haar weer het hele verhaal moeten vertellen en werd eigenlijk steeds paarser en paarser en verteld haar dat ZIGGO geen professioneel bedrijf is en je raadt het al dat werd tegen gesproken??????? De medewerkster ook daadwerkelijk erop gewezen dat de gesprekken bewaard moeten blijven en dat er een aangetekende brief gaat richting de Directie van het o zo GEWELDIGE ZIGGO. Opnieuw een afspraak gemaakt omdat mijn moeder 17-05-2016 naar de huisarts moet en ZIGGO niet bereidt was om de medewerker tussen 11.00 en 13.00 uur in te laten plannen.
Jullie zijn onproffesionele prutsers, die mensen op kosten jagen en afspraken niet na komen.
Re: Ziggo Blamage
En, lucht het op?jwconte schreef:ZIGGO BLAMAGE, ONPROFFESIONEEL BEDRIJF EN WEET HOE KLANTEN KOSTEN MOETEN MAKEN.
Toch knap dat een bedrijf waar zwakzinnigen werken toch in staat zijn miljoenen mensen naar tevredenheid TV, telefoon en internetdiensten te leveren. Toch mooi dat die mensen zulke kansen krijgen in onze maatschappij. Stel je voor dat de zwakzinnigen in een gesticht gestopt zouden worden. Is ook niet leuk voor die mensen.
@GJvdZ, Ik kan mij wel de frustratie van jwconte voorstellen wat betreft het in behandeling nemen van deze klacht door de klantenservice.
Maar dat is geen reden om mensen als zwakzinnigen te bestempelen vooral als je ziet dat sommige dingen aan TS zelf te wijten zijn.nico557 schreef:@GJvdZ, Ik kan mij wel de frustratie van jwconte voorstellen wat betreft het in behandeling nemen van deze klacht door de klantenservice.
@GJvdZ, In je boosheid schrijf je weleens dingen die niet zo bedoeld zijn.
Een zin die begint met een werkwoord is meestal een vraagzin. TS vroeg het zich af door al dat gepruts. Hij zegt niet dat het zo is, maar stelt zichzelf de vraag omdat het door het gepruts daar wel op lijkt.GJvdZ schreef:Maar dat is geen reden om mensen als zwakzinnigen te bestempelen vooral als je ziet dat sommige dingen aan TS zelf te wijten zijn.nico557 schreef:@GJvdZ, Ik kan mij wel de frustratie van jwconte voorstellen wat betreft het in behandeling nemen van deze klacht door de klantenservice.
Zo populair is Ziggo niet. Ze verliezen maandelijks grote getalen abonnees, vooral door slechte service. Als je geen problemen hebt is Ziggo prima en lekker snel. Maar o wee als je wel een probleem hebt...
Juist op een forum intergram facebook whatsapp etc etc , mag jezelf wel eerst nadenken totb 100 tellen voor dat je een gedeeltelijk onjuist bericht de wereld instuurt.nico557 schreef:@GJvdZ, In je boosheid schrijf je weleens dingen die niet zo bedoeld zijn.
Ziggo heeft juist een enorme aanloop van nieuwe klanten vlg de Telegraaf
GjvdZ: In mijn boosheid heb ik dit ook geschreven, maar als ik terug heb gebeld naar Ziggo en ze vraag of er op 2e pinksterdag wel monteurs werken, wordt er gezegd: Ja de monteurs werken gewoon deze dag. Als je dan vervolgens 2e pinksterdag vroeg je bed uit gaat boor een monteur die niet op komt dagen en dan gaat bellen en je vervolgens 2 keer op de haak gegooid wordt en 2 x 10 minuten naar een 0900 nr mobiel moet bellen en dan pas bij het 3e telefoontje te horen krijgt dat er geen monteurs werken, had ik dit niet als zwakzinnig mogen opmerken, maar had ik ze een hand moeten schudden en moeten zeggen dank je wel en vervolgens heeft mijn moeder nog steeds geen huistelefoon en internet. Sorry hoor.
Natuurlijk werkt een storingsdienst voor individuele gevallen niet op feestdagen, beetje naïef om dat te veronderstellen.jwconte schreef:GjvdZ: In mijn boosheid heb ik dit ook geschreven, maar als ik terug heb gebeld naar Ziggo en ze vraag of er op 2e pinksterdag wel monteurs werken, wordt er gezegd: Ja de monteurs werken gewoon deze dag. Als je dan vervolgens 2e pinksterdag vroeg je bed uit gaat boor een monteur die niet op komt dagen en dan gaat bellen en je vervolgens 2 keer op de haak gegooid wordt en 2 x 10 minuten naar een 0900 nr mobiel moet bellen en dan pas bij het 3e telefoontje te horen krijgt dat er geen monteurs werken, had ik dit niet als zwakzinnig mogen opmerken, maar had ik ze een hand moeten schudden en moeten zeggen dank je wel en vervolgens heeft mijn moeder nog steeds geen huistelefoon en internet. Sorry hoor.
Het belgedrag van Ziggo herken ik ook niet, ik gooin ook wel eens de haak neer bij een onplezierig gesprek.
Om een topic te starten met ZIGGO BLAMAGE vind ik nogal wat.
Heeft de moeder van Ts inmiddels phone en tv ? via een Ipad kun je ook TV kijken !!!
Nog steeds geen huistelefoon en nog steeds geen internet. Ook nog niet terug gebeld na een klacht ingedient te hebben.
Ziggo is niet de snelste wat betreft een storing oplossen, in het paleiskwartier te 's-Hertogenbosch heeft het 7 dagen geduurd voordat het opgelost was, en dit was nog te danken aan de storingsmonteur die op de zevende dag constateerde dat het ging om een kabelbreuk.De klantenservice ging er namelijk van uit dat het probleem bij de 15 abonnees zelf lag.Al was er aan de klantenservice doorgegeven dat ze geen signaal meer hadden op de hoofdaansluiting in de meterkast.
Ziggo is niet de enigste. Meestal is het standaard rideltje bij alle providers ligt aan uw aansluiting, kabels, of iets dergerlijks
Ts verrast me niet : smartphone aan betreffend persoon geven , hoe kunnen ze terugbellen op een niet werkende huistelefoon??????????????jwconte schreef:Nog steeds geen huistelefoon en nog steeds geen internet. Ook nog niet terug gebeld na een klacht ingedient te hebben.
Har , over het algemeen weet ziggo ook het mobiele nummer en je weet heus wel dat TS dat bedoelt. Doe niet zo naief. Ziggo is echt zo goed niet hoor, net wat Olaf hier al zegt , velen stappen over.Har06 schreef:
Ts verrast me niet : smartphone aan betreffend persoon geven , hoe kunnen ze terugbellen op een niet werkende huistelefoon??????????????
valt weinig over te stappen, Ziggo heeft een macht positie met hun kabel, met Ziggo sport gratis erbij, trekken ze juist vellen klanten, momenteel 4,8 milj !!!!!!!!!ciske schreef:Har , over het algemeen weet ziggo ook het mobiele nummer en je weet heus wel dat TS dat bedoelt. Doe niet zo naief. Ziggo is echt zo goed niet hoor, net wat Olaf hier al zegt , velen stappen over.Har06 schreef:
Ts verrast me niet : smartphone aan betreffend persoon geven , hoe kunnen ze terugbellen op een niet werkende huistelefoon??????????????
Er valt genoeg over te stappen Har, ziggo is echt niet zo goed meer. Glasvezel is er ook dus keus genoeg.
Glasvezel ?????? dan moet er wel glasvezel zijnciske schreef:Er valt genoeg over te stappen Har, ziggo is echt niet zo goed meer. Glasvezel is er ook dus keus genoeg.
Afgelopen kwartaal weer 40000 abonnees die hebben afgehaakt. Oorzaak ligt vooral bij de zeer onbekwame klantenservice die niet verder komt dan ligt aan uw kabel rideltje.Har06 schreef:valt weinig over te stappen, Ziggo heeft een macht positie met hun kabel, met Ziggo sport gratis erbij, trekken ze juist vellen klanten, momenteel 4,8 milj !!!!!!!!!
http://nos.nl/artikel/2104178-ziggo-bli ... iezen.html
Laatst gewijzigd door Radar op 25 mei 2016 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanvallende tekst verwijderd
Reden: Aanvallende tekst verwijderd
Sinds de fusie met UPC is het gewoon een puinhoop bij Ziggo. Kijk maar eens op de site van klachtenkompas.
Bij mij is Ziggo ook pas in beweging gekomen na een klacht bij de geschillencommissie. Eerder was Ziggo niet te bereid om te komen tot een oplossing. Na de ontvangst van mijn klacht hing er al gelijk een juridische medewerkster aan de telefoon of het we het toch buiten de geschillencommissie konden regelen. Het had Ziggo heel wat minder gekost als ze de klacht daarvoor netjes hadden opgelost.
Ziggo geeft kapitalen uit om nieuwe klanten te werven maar laat nog meer mensen via de achterdeur vertrekken. Ziggo vergeet daarbij dat elke ontevreden en vertrekkende klant een negatief verhaal over Ziggo meeneemt. Daar kan geen reclame tegenop.
Op het moment dat glasvezel steeds meer gemeengoed wordt zal Ziggo steeds meer klanten zien vertrekken als zij zo doorgaan.
Bij mij is Ziggo ook pas in beweging gekomen na een klacht bij de geschillencommissie. Eerder was Ziggo niet te bereid om te komen tot een oplossing. Na de ontvangst van mijn klacht hing er al gelijk een juridische medewerkster aan de telefoon of het we het toch buiten de geschillencommissie konden regelen. Het had Ziggo heel wat minder gekost als ze de klacht daarvoor netjes hadden opgelost.
Ziggo geeft kapitalen uit om nieuwe klanten te werven maar laat nog meer mensen via de achterdeur vertrekken. Ziggo vergeet daarbij dat elke ontevreden en vertrekkende klant een negatief verhaal over Ziggo meeneemt. Daar kan geen reclame tegenop.
Op het moment dat glasvezel steeds meer gemeengoed wordt zal Ziggo steeds meer klanten zien vertrekken als zij zo doorgaan.