Ben een tijd terug van het hoogste pakket van Ziggo MAX naar het midden pakket van Ziggo Compleet gegaan.
De enigste wijziging zou het terugzetten van 200mb naar 120 mb zijn. Dit uitdrukkelijk benadrukt en bevestigd door de Ziggo medewerker.
Echter wat blijkt nu, het hoogste pakket MAX had 500 mb webruimte die je kon gebruiken, nu bij het nieuwe pakket Compleet is deze automatisch op 100mb gezet en Ziggo reageert niet op mijn verzoeken om deze terug te zetten naar 500 mb.
Ze reageren zelfs dat de webspace ruimte er compleet af gaat in de toekomst. en wordt telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd.
Uiteindelijk iemand telefonisch doorverbonden gekregen van de klachtenlijn die verbaast was dat ik erdoor was gekomen, en werd even later even vrolijk weer weggedrukt waardoor ik opnieuw de service moest bellen zonder resultaat.
Ben wel wat minder gaan betalen maar er is nooit vermelding van gemaakt dat je ook minder webruimte zou krijgen in het compleet pakket.
Ondanks dat ik nu een half jaar gratis HBO kijk en een maand Filmnet voor niets heb gehad met al de problemen die ik elke keer weer meld wederom iets ontdekt wat niet besproken is, waar ik dus als klant wel gebruik van maakte. op 3 April bemerkt en contact gezocht maar na afscheping van de helpdesk op 1200 maar deze insteek gezocht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo webspace ruimte vermindering
Re: Ziggo webspace ruimte vermindering
Klerkx schreef:Ben een tijd terug van het hoogste pakket van Ziggo MAX naar het midden pakket van Ziggo Compleet gegaan.
De enigste wijziging zou het terugzetten van 200mb naar 120 mb zijn. Dit uitdrukkelijk benadrukt en bevestigd door de Ziggo medewerker.
Echter wat blijkt nu, het hoogste pakket MAX had 500 mb webruimte die je kon gebruiken, nu bij het nieuwe pakket Compleet is deze automatisch op 100mb gezet en Ziggo reageert niet op mijn verzoeken om deze terug te zetten naar 500 mb.
Ze reageren zelfs dat de webspace ruimte er compleet af gaat in de toekomst. en wordt telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd.
Uiteindelijk iemand telefonisch doorverbonden gekregen van de klachtenlijn die verbaast was dat ik erdoor was gekomen, en werd even later even vrolijk weer weggedrukt waardoor ik opnieuw de service moest bellen zonder resultaat.
Ben wel wat minder gaan betalen maar er is nooit vermelding van gemaakt dat je ook minder webruimte zou krijgen in het compleet pakket.
Ondanks dat ik nu een half jaar gratis HBO kijk en een maand Filmnet voor niets heb gehad met al de problemen die ik elke keer weer meld wederom iets ontdekt wat niet besproken is, waar ik dus als klant wel gebruik van maakte. op 3 April bemerkt en contact gezocht maar na afscheping van de helpdesk op 1200 maar deze insteek gezocht.
Da's niet zo netjes, temeer omdat het hier op hun site gewoon staat, nieuwe abonnementen krijgen geen webspace meer, en bij overstappen vervalt deze.