Q-park Hollands Spoor
Geplaatst: 24 mei 2016 13:39
Ca. 2,5 week geleden geparkeerd bij Q-park Laakhaven achter Station Hollands Spoor in Den Haag. Op het bordje bij de uitgang en de automaat stond dat NS reizigers voor 7 euro konden parkeren. Zo gezegd, zo gedaan, wij reizen met de trein.
Bij terugkomst 's avonds kwamen we erachter dat er niet op het automaat een manier was om de OV chipkaart te scannen, wat we wel gewend waren van enkele andere Q-park garages. We hebben zeker 10-15 minuten gezocht naar hoe we de beloofde korting konden ontvangen, maar er stond nergens iets aangegeven. Uiteindelijk hebben we de Help knop gebruikt op de automaat. Wat blijkt nu? Je moet als NS-reiziger bij het loket van het station een kortingskaartje halen. Is het avond en is het loket dicht? Vette pech, volle mep lappen. In een poging wat goedkoper uit te zijn door buiten het centrum te parkeren hebben we in plaats daarvan 20 euro mogen afrekenen.
Ik heb dezelfde avond Q-park een klacht gestuurd dat er totaal geen informatie beschikbaar is met betrekking tot de korting bij Hollands Spoor. Hierbij tevens gevraagd of er servicegewijs een mogelijkheid was het verschil van de volle mep en de NS prijs terug te ontvangen. Ik heb meer dan twee weken mogen wachten op de volgende knip-en-plak respons:
Bij terugkomst 's avonds kwamen we erachter dat er niet op het automaat een manier was om de OV chipkaart te scannen, wat we wel gewend waren van enkele andere Q-park garages. We hebben zeker 10-15 minuten gezocht naar hoe we de beloofde korting konden ontvangen, maar er stond nergens iets aangegeven. Uiteindelijk hebben we de Help knop gebruikt op de automaat. Wat blijkt nu? Je moet als NS-reiziger bij het loket van het station een kortingskaartje halen. Is het avond en is het loket dicht? Vette pech, volle mep lappen. In een poging wat goedkoper uit te zijn door buiten het centrum te parkeren hebben we in plaats daarvan 20 euro mogen afrekenen.
Ik heb dezelfde avond Q-park een klacht gestuurd dat er totaal geen informatie beschikbaar is met betrekking tot de korting bij Hollands Spoor. Hierbij tevens gevraagd of er servicegewijs een mogelijkheid was het verschil van de volle mep en de NS prijs terug te ontvangen. Ik heb meer dan twee weken mogen wachten op de volgende knip-en-plak respons:
Ze zijn dus duidelijk niet van plan iets te doen aan de situatie bij Laakhaven die eerlijk gezegd grenst aan oplichterij. De restitutie is het me niet eens om te doen, maar in plaats van de hand in eigen boezem te steken en iets aan de berichtgeving te doen gaan ze naar de klant wijzen. Ontzettend slechte service.Geachte heer Kuis,
Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons van uw ervaring op de
hoogte te stellen.
Het helpt ons de service en de kwaliteit binnen Q-Park verder te optimaliseren.
Indien u reist met de NS en in aanmerking komt voor het gereduceerde tarief
dient u de kortingskaart te ontvangen van de NS.
U bent zelf verantwoordelijk voor het ophalen van de kortingskaart bij de NS
tijdens de openingstijden van het servicepunt/ loket.
Om deze reden kunnen wij enkel en alleen uw verzoek tot restitutie afwijzen.