Aktiesport
Geplaatst: 27 mei 2016 00:56
Beste dames en heren,
Ik zit met een probleem en ik vroeg me af wat voor vervolgstappen ik kan ondernemen. Ik heb namelijk 4 producten bij de Aktiesport besteld op 3 mei. Na een week van oorverdovende stilte en een aantal onbeantwoorde mailtjes, besloot ik maar eens langs te gaan bij het filiaal waar mijn aankopen bezorgd zouden moeten worden; niets aangetroffen. Na mijn derde bezoekje aan het filiaal en ondertussen meer dan twee weken verder, kreeg ik te horen dat het een zootje was op kantoor en dat zelfs de werknemers geen contact konden opnemen met de thuisbasis. Lang verhaal kort: ik ben nu bijna een maand verder, 100 euro lichter, en ik heb nog een rooie cent gezien. Ik ben zwaar gefrustreerd en voel me als een vodje behandeld. Zijn er nog dingen die ik kan doen om mijn geld terug te krijgen? Alle telefoonnummers zijn inactief en bij het filiaal zeggen ze dat ze niets kunnen doen.
Ik zit met een probleem en ik vroeg me af wat voor vervolgstappen ik kan ondernemen. Ik heb namelijk 4 producten bij de Aktiesport besteld op 3 mei. Na een week van oorverdovende stilte en een aantal onbeantwoorde mailtjes, besloot ik maar eens langs te gaan bij het filiaal waar mijn aankopen bezorgd zouden moeten worden; niets aangetroffen. Na mijn derde bezoekje aan het filiaal en ondertussen meer dan twee weken verder, kreeg ik te horen dat het een zootje was op kantoor en dat zelfs de werknemers geen contact konden opnemen met de thuisbasis. Lang verhaal kort: ik ben nu bijna een maand verder, 100 euro lichter, en ik heb nog een rooie cent gezien. Ik ben zwaar gefrustreerd en voel me als een vodje behandeld. Zijn er nog dingen die ik kan doen om mijn geld terug te krijgen? Alle telefoonnummers zijn inactief en bij het filiaal zeggen ze dat ze niets kunnen doen.