Rofra Home & Nano
Geplaatst: 11 jun 2016 10:17
Service staat niet hoog in het vaandel bij het bedrijf Rofra Home & Nano. !!! Wij gaan hier nooit meer iets kopen. Binnen een half jaar 3 zaken die niet op orde zijn en waar niks aan wordt gedaan, behalve als we zelf naar een magazijn of een winkel komen wat niet naast de deur is! Boomstamtafel gaat barsten en er wordt geen gedegen advies Gegeven bij aanschaf van producten hoe dit voorkomen had kunnen worden. Is het nou zo moeilijk om te zeggen dat we onze luchtvochtigheid in huis in de gaten moeten houden? Blijkbaar wel! Het Is nu maar ons probleem, terwijl je goed geld neer telt voor deze producten. Leren stoel is niet goed doorgestikt, voor 75 euro kan deze worden opgehaald: Is dit service? Stoel is een half jaar oud! En anders moeten we m maar zelf brengen. Tafelpoten van eettafel worden tot 2x aan toe beschadigd afgeleverd, nou mevrouw als u zo kritisch bent dan moet u maar naar ons magazijn op 2 uur afstand komen, wij komen niet meer naar u. Check je producten voor je iets bezorgd dan hadden jullie ook niet zo vaak naar ons hoeven te komen. Heb echt geen goed woord voor dit bedrijf over en de toonstrekking van de mailberichten waarin we te woord worden gestaan. klantgericht te werk gaan kennen ze niet!