Keukenonderdelen verkeerd/niet geleverd door KeukenKampioen
Geplaatst: 12 jun 2016 16:39
Hallo forumleden!
Mijn vriendin en ik hebben op 9 april een keuken besteld bij de KeukenKampioen Villa ArenA.
Na vier uur samen met de junior adviseur te hebben gezeten hebben wij onze droomkeuken besteld.
Wij kwamen er achter dat deze super aardige junior adviseur dyslexie had en er < 6 maanden werkte.
Nu maakte dat voor ons niet uit, want er zijn afgespraken gemaakt en ons werd gegarandeerd dat alles op zijn keukenpootjes terecht zou komen.
Na de onderhandelingen en de handtekening was voor het wachten begonnen.
WIj moesten zelf bellen met de KeukenKampioen omdat het leidingplan en de orderformulier e.d. maar niet op onze email binnen kwam.
Wat bleek, er was een verkeerd email adres ingevoerd, wat wel enigszins op dat van ons leek, maar goed, wij hadden geen mogelijkheid meer om aanpassing te doen aan onze order, omdat wij al ver buiten de dagtekening waren.
Slordig als wij waren, of misschien te goed van vertrouwen, hebben wij niet nog een keer goed naar onze orderlijst gekeken. Tot gister (vier dagen voor plaatsting van de keuken). Er stond een artikel op in de verkeerde kleur en materiaal, maar werd ons bij verkoop gegarandeerd: 'Dit artikel staat nu nog niet ons in systeem, maar ik ga dat veranderen zodra het kan!'. Dus wij belden gister en helaas, het artikel gaat overmorgen in de verkeerde kleur/materiaal geleverd worden.
Ook missen wij een artikel dat wel op de ondertekende orderlijst staat, maar niet op de order lijst dat zij ons na hebben gestuurd via de email.
Nu is onze vraag aan jullie:
Hoe erg staan wij in onze rechten om het artikel in de juiste kleur en materiaal kosteloos te verkrijgen en het missende artikel om dat ook te ontvangen zonder meerprijs?
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!
Mijn vriendin en ik hebben op 9 april een keuken besteld bij de KeukenKampioen Villa ArenA.
Na vier uur samen met de junior adviseur te hebben gezeten hebben wij onze droomkeuken besteld.
Wij kwamen er achter dat deze super aardige junior adviseur dyslexie had en er < 6 maanden werkte.
Nu maakte dat voor ons niet uit, want er zijn afgespraken gemaakt en ons werd gegarandeerd dat alles op zijn keukenpootjes terecht zou komen.
Na de onderhandelingen en de handtekening was voor het wachten begonnen.
WIj moesten zelf bellen met de KeukenKampioen omdat het leidingplan en de orderformulier e.d. maar niet op onze email binnen kwam.
Wat bleek, er was een verkeerd email adres ingevoerd, wat wel enigszins op dat van ons leek, maar goed, wij hadden geen mogelijkheid meer om aanpassing te doen aan onze order, omdat wij al ver buiten de dagtekening waren.
Slordig als wij waren, of misschien te goed van vertrouwen, hebben wij niet nog een keer goed naar onze orderlijst gekeken. Tot gister (vier dagen voor plaatsting van de keuken). Er stond een artikel op in de verkeerde kleur en materiaal, maar werd ons bij verkoop gegarandeerd: 'Dit artikel staat nu nog niet ons in systeem, maar ik ga dat veranderen zodra het kan!'. Dus wij belden gister en helaas, het artikel gaat overmorgen in de verkeerde kleur/materiaal geleverd worden.
Ook missen wij een artikel dat wel op de ondertekende orderlijst staat, maar niet op de order lijst dat zij ons na hebben gestuurd via de email.
Nu is onze vraag aan jullie:
Hoe erg staan wij in onze rechten om het artikel in de juiste kleur en materiaal kosteloos te verkrijgen en het missende artikel om dat ook te ontvangen zonder meerprijs?
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!