LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vreemde prijs bij WTC
Vreemde prijs bij WTC
Goede middag ik zal de situatie uitleggen...
Ik heb een retourvlucht geboekt bij Dreizen.
Amsterdam-Ho Chi Minh City
heen 7 september en terug op 30 september/
Ik vlieg met China Eastern
ik heb betaald aan d reizen 450 Euro en 91 cent.
ik heb deze vlucht ook bekeken bij Tix , Vliegwinkel.nl en Wtc (uiteraard op de zelfde datum)
bij Tix en Vliegwinkel is de prijs ook rond de 450 Euro.
Bij WTC 900 Euro ???? Hoe kan dat?
mvg
ik heb deze vlucht ook bekeken bij Tix , Vliegwinkel.nl en Wtc (uiteraard op de zelfde datum)
mvg
Re: Vreemde prijs bij WTC
Wat maakt je dat eigenlijk uit? Je hebt toch de laagste prijs gekregen? Waarschijnlijk waren de goedkope stoelen van WTC al uitverkocht en zit je bij hun dus in een hogere tariefsklasse
Bedankt olaf
Ik vind het vreemd dat zei een prijs geven die 2x hoger is.
Ik vind het vreemd dat zei een prijs geven die 2x hoger is.
Niets vreemds aan, is gewoon een commercieel bedrijf wat zelf haar prijzen betaald, zoals bij elk product.
Als we voor elk prijsverschil een nieuw onderwerp starten op Radar wordt het hier nog een drukke boel.
Fijne reis toegewenst
Als we voor elk prijsverschil een nieuw onderwerp starten op Radar wordt het hier nog een drukke boel.
Fijne reis toegewenst
Bedankt voor je mededeling/
Maar ik vond het vreemd dat het prijs verschil 100% is.
het dubbele dus.
Maar als het normaal is in de reisbranche, ga ik voortaan erg goed kijken en vergelijken.
ik had WTC gemaild hierover maar ik kreeg geen reactie
Maar ik vond het vreemd dat het prijs verschil 100% is.
het dubbele dus.
Maar als het normaal is in de reisbranche, ga ik voortaan erg goed kijken en vergelijken.
ik had WTC gemaild hierover maar ik kreeg geen reactie
Een vliegtuigmaatschappij werkt met verschillende tickets klasse hoe duurder hoe meer privileges zoals annuleren omboeken etc.Ridder777 schreef:Goede middag ik zal de situatie uitleggen...
mvg
Ik heb gekeken u kunt daar ook al voor 442.59 euro boeken.Dus eerst goed kijken alvorens te klagen.
gr Henk
Ik vind de prijs van 450 euro voor een retourticket naar een Ho Chi Minh City eerder vreemd. De prijs van 900 zou ik eerder vertrouwen.
Hoe kan een maatschappij u voor 450 euro maar liefst 2 x 15 uur = 30 uur laten vliegen? Dat is 15 Euro per uur....ik zou bang worden.
Hoe kan een maatschappij u voor 450 euro maar liefst 2 x 15 uur = 30 uur laten vliegen? Dat is 15 Euro per uur....ik zou bang worden.
-
Hij klaagt niet vindt alleen het prijsverschil vreemd en vliegt zelf voor ÷ €450 ...Ridder777 schreef:Ik vind het vreemd dat zei een prijs geven die 2x hoger is.henk51 schreef:............alvorens te klagen.......gr Henk
Wie WTC is is mij onduidelijk. De naam kan uiteraard niet 'zomaar' te grabbel worden gegooid. Is al bij voorbaat not doen. World Trade Centre. Internationaal. Waar maakt U zich zo zegt een van de respondenten druk om U heeft voor een onwaarschijnlijke prijs de vlucht geboekt en verkregen. Wees wijs en tevree. Had ook slecht kunnen aflopen.
In de context van een topic over vliegtickets zou ik gokken op World Ticket CenterMM919 schreef:Wie WTC is is mij onduidelijk.