Zonnet en abonomentskosten
Geplaatst: 27 apr 2004 13:09
In andere topics van een paar maanden geleden werd er al over gesproken, maar nu is er toch weer iets veranderd.
Als je een bestaand abonoment hebt bij zonnet (ik heb zonnet family zonder zontel) dan kun je nu 1 maal per jaar vragen om een prijswijzing. Deze gaat dan in bij uw volgende incasso.
Het probleem dat ik hierbij heb is dus dat je er zelf om moet vragen ander blijf je teveel betalen. En als er dan in de loop van het jaar verdere prijsdalingen komen dan heb je hierop geen recht meer. Dit is een vreemde gang van zaken. Bij Planet (mijn vader heeft daar een abonoment) worden de prijsverlagingen gewoon direct doorgevoerd ook bij bestaande klanten.
Klanten van planet krijgen ook keurig een briefje als de snelheid van hun internetverbinding wordt verhoogd. Bij zonnet moet je dat maar op hun site opzoeken en dan maar hopen dat die snelheid ook wordt toegepast op jouw verbinding.
Als je een bestaand abonoment hebt bij zonnet (ik heb zonnet family zonder zontel) dan kun je nu 1 maal per jaar vragen om een prijswijzing. Deze gaat dan in bij uw volgende incasso.
Het probleem dat ik hierbij heb is dus dat je er zelf om moet vragen ander blijf je teveel betalen. En als er dan in de loop van het jaar verdere prijsdalingen komen dan heb je hierop geen recht meer. Dit is een vreemde gang van zaken. Bij Planet (mijn vader heeft daar een abonoment) worden de prijsverlagingen gewoon direct doorgevoerd ook bij bestaande klanten.
Klanten van planet krijgen ook keurig een briefje als de snelheid van hun internetverbinding wordt verhoogd. Bij zonnet moet je dat maar op hun site opzoeken en dan maar hopen dat die snelheid ook wordt toegepast op jouw verbinding.