Goede morgen beste mensen van het forum,
Ik ben een aantal jaar geleden met me ouders naar Spanje gegaan met de bus.
De eerste keer was via Solmartours en de tweede keer via Enjoy-it.
De zwarte grote bussen van Enjoy-it waren erg mooi en opvallend.
Erg vreemd kan ik helemaal niks meer vinden over hen op internet.
Wie weet wat er met deze busmaatschappij is gebeurd?
mvg
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat is er gebeurd met de busmaatschappij Enjoy-it
Re: Wat is er gebeurd met de busmaatschappij Enjoy-it
Het enige wat ik kan vinden is een oud youtube filmpje over verdwenen merken, waarin inderdaad die zwarte bussen te zien zijn, samen met het jaartal 1996, en dat ze veel met de toenmalige muziekzender TMF deden. Maar 20 jaar geleden was het internet nog nieuw voor veel mensen, moesten we nog inbellen met 33k6 modems, dus dat daar online niet zoveel van terug te vinden is, snap ik wel.
Als ik bij de KVK kijk, dan zie ik dat dit Enjoy It een handelsnaam van Peter Langhout is. Ik weet niet of het om de zelfde onderneming gaat als toen? Het kan zijn dat PL de onderneming heeft opgekocht, maar het kan ook goed zijn dat de naam een tijdje gebruikt is en nu niet meer. Want dat zie je wel vaker, dat een label voor een bepaalde doelgroep wordt opgezet en na een tijdje de diensten verder gaan onder een andere naam.
Ik zag wel vaker nieuwe bedrijven die onder de prijs de markt probeerde te veroveren.
Soms lukte het maar ook Oad kwam in problemen.
Ook komen er meer vliegtuigen en die rekenen steeds lagere stunt prijzen.
Het is een markt van vraag en aanbod en Google eens op Bus naar Spanje, niet alleen vanuit NL maar ook is BE of DE soms mogelijk.
Verder weet ik dat de opstap plaats en eind bestemming verschillen en als je geen vakantie aan de kust maar familie in binnenland wilt bezoeken
is dat soms lang en lastig rijzen daar.
Soms is een iets duurdere dan sneller en goedkoper omdat je niet of kortere overstap nodig hebt.
Soms lukte het maar ook Oad kwam in problemen.
Ook komen er meer vliegtuigen en die rekenen steeds lagere stunt prijzen.
Het is een markt van vraag en aanbod en Google eens op Bus naar Spanje, niet alleen vanuit NL maar ook is BE of DE soms mogelijk.
Verder weet ik dat de opstap plaats en eind bestemming verschillen en als je geen vakantie aan de kust maar familie in binnenland wilt bezoeken
is dat soms lang en lastig rijzen daar.
Soms is een iets duurdere dan sneller en goedkoper omdat je niet of kortere overstap nodig hebt.