Pagina 1 van 1

Montel

Geplaatst: 26 jun 2016 17:00
door Klant24191977
Montel: mooie winkels. Waardeloze service. Begin januari een bank besteld (Cima Plus, donkergrijs) bij Montel Cruquius. Bank werd in maart geleverd met een bult op de rugleuning. Klantenservice gebeld, bank laten ophalen voor correctie in de fabriek. Krijgen we de bank na 6 weken weer afgeleverd echter met dezelfde bult en de stof NOG strakker aangetrokken zodat de bult nog prominenter aanwezig is. Op afleverformulier aangegeven dat we ontevreden zijn met het resultaat. Het is nu bijna juli en hebben niets meer vernomen. We willen nog een mooie fauteuil aanschaffen maar zonder passende oplossing niet bij Montel. We zullen het vervolg hier posten.

Re: Montel

Geplaatst: 28 jun 2016 07:35
door crazyme
Ik denk dat je beter rechtstreeks contact kunt opnemen met montel over uw klacht. Het kan zijn dat de opmerking over de reparatie is ontgaan.

Re: Montel

Geplaatst: 08 jul 2016 16:01
door BruceAlmighty
Laat me raden, jullie hebben wel het volledige bedrag al betaald?