Unitedconsumers autoverzekering
Geplaatst: 11 jul 2016 14:27
Goedendag, hierbij wil ik andere graag alert maken. Aangezien Ik zelf nu al maanden onverzekerd rondgereden heb met mijn kinderen.
Krewg dit weekend een boete van 400 euro dat mijn auto onverzekerd was.
Alles nagekeken en elke maand blijkt de verzekering betaald te zijn .
Alleen in de maand maart bleek om een of andere rede de afschrijving niet gelukt.
Een week later kwam de terugboeking pas want ik nu pas achteraf. Gezien hebt.
Telefonisch contact gehad met United consumers. Hun vertelde mij dat ik aanmaningen per mail ontvangen had.
En nu bleek ik dus al maanden onverzekerd te rijden. Vol onbegrip reageerde ik dat ik nooit iets ontvangen had anders had ik dit direct betaald.
Nu blijkt dat ze dit gewoon als standaard mail zenden. Hierop antwoorde ik dat ik nog nooit meegemaakt hebt dat aanmaningen per mail gaan.
Ik heb ook nooit ergens voor getekend dat ik dit via de mail wou ontvangen aangezien ik deze mail zelfs niet eens meer ingebruik hebt aangezien er volop spam inkomt .
Meneer vertelde mij dat ik dit aangevinkt had met online afsluiten. Als dit klopt dan os dot per ongeluk gebeurt. Maar in mijn contract kan ik nergens vinden dat ik alles per mail wou . Ik vind het een zeer zeer slechte zaak dat er geen moeite genomen word om even een brief te sturen of telefonisch contact te leggen.
Vroeger bij mijn oude assurantie kantoor nog nooit een enkel probleem gehad.
Zelfs wanneer je wel je mail zou gebruiken hiervoor is het enorm onoverzichtelijk aansmeren United consumers heel veel onzinmails blijf sturen. Om je nog van alles aan te smeren.
En uiteindelijk blijken ze twee weken geleden pas deze premie weer afgeschreven te hebben. Terwijl de gemiste betaling dus in maart was.
Al met al dus een boete van 400 euro rijker. Maanden onverzekerd gereden .
Ik adviseer om een ander assurantiekantoor te nemen. Een die persoonlijker is. En zoals het hoord gewoon een brief stuurt wanneer een betaling niet binnen is gekomen .
Hellaas kan ik pas in december opzeggen .
Maar zal dit zeer zeker doen .
Met vriendelijke groet,
Cynthia
Krewg dit weekend een boete van 400 euro dat mijn auto onverzekerd was.
Alles nagekeken en elke maand blijkt de verzekering betaald te zijn .
Alleen in de maand maart bleek om een of andere rede de afschrijving niet gelukt.
Een week later kwam de terugboeking pas want ik nu pas achteraf. Gezien hebt.
Telefonisch contact gehad met United consumers. Hun vertelde mij dat ik aanmaningen per mail ontvangen had.
En nu bleek ik dus al maanden onverzekerd te rijden. Vol onbegrip reageerde ik dat ik nooit iets ontvangen had anders had ik dit direct betaald.
Nu blijkt dat ze dit gewoon als standaard mail zenden. Hierop antwoorde ik dat ik nog nooit meegemaakt hebt dat aanmaningen per mail gaan.
Ik heb ook nooit ergens voor getekend dat ik dit via de mail wou ontvangen aangezien ik deze mail zelfs niet eens meer ingebruik hebt aangezien er volop spam inkomt .
Meneer vertelde mij dat ik dit aangevinkt had met online afsluiten. Als dit klopt dan os dot per ongeluk gebeurt. Maar in mijn contract kan ik nergens vinden dat ik alles per mail wou . Ik vind het een zeer zeer slechte zaak dat er geen moeite genomen word om even een brief te sturen of telefonisch contact te leggen.
Vroeger bij mijn oude assurantie kantoor nog nooit een enkel probleem gehad.
Zelfs wanneer je wel je mail zou gebruiken hiervoor is het enorm onoverzichtelijk aansmeren United consumers heel veel onzinmails blijf sturen. Om je nog van alles aan te smeren.
En uiteindelijk blijken ze twee weken geleden pas deze premie weer afgeschreven te hebben. Terwijl de gemiste betaling dus in maart was.
Al met al dus een boete van 400 euro rijker. Maanden onverzekerd gereden .
Ik adviseer om een ander assurantiekantoor te nemen. Een die persoonlijker is. En zoals het hoord gewoon een brief stuurt wanneer een betaling niet binnen is gekomen .
Hellaas kan ik pas in december opzeggen .
Maar zal dit zeer zeker doen .
Met vriendelijke groet,
Cynthia