De Witgoed-Monteur Amsterdam
Geplaatst: 24 jul 2016 11:22
Samenvatting: De Molen Snelservice heeft onder de naam Witgoed-Monteur Amsterdam een verkeerde diagnose gesteld, verschrikkelijke service geleverd, uiteindelijk het probleem niet op kunnen lossen en reageert niet meer op onze eis om onze aanbetaling terug te krijgen.
De Witgoed-Monteur Amsterdam is De Molen Snelservice. Op dit forum zijn al erg veel klachten te vinden over De Molen Snelservice en diens dochterbedrijven. De Witgoed-Monteur Amsterdam is er daar ook één van.
Op 25 juni kwam de monteur langs omdat het knopje van onze vaatwasser kapot was (dit was al telefonisch gemeld). Monteur constateerde direct dat de hele printplaat kapot was. Hij heeft hiervoor niets opengemaakt (wij hadden zelf de deur al gedemonteerd).
Wij bleven aandringen dat we sterk het vermoeden hadden dat specifiek het knopje kapot was en vroegen wat er dan precies volgens hem aan de hand was, maar de monteur kon ons niets anders vertellen dan dat de printplaat kapot was. Omdat wij graag snel weer een werkende vaatwasser wilden hebben gingen we akkoord met een reparatie van de printplaat, waarvoor we nu alvast 41 euro moesten aanbetalen (plus de 59 ‘onderzoekskosten’). We zouden z.s.m. teruggebeld worden voor een afspraak voor de reparatie.
Dat werden we niet. Uiteindelijk na een aantal dagen zelf gebeld, afspraak gemaakt, maar op de dag van de afspraak kwam niemand opdagen. Weer gebeld (heel vriendelijk, want op dat moment hadden we nog niet helemaal door dat het goed mis zat), maar heel onbeleefd te woord gestaan en er werd gezegd dat we helemaal geen afspraak hadden en dat ze me ook nog nooit gesproken had. Toen begonnen er al wel wat alarmbellen te rinkelen, maar goed, we hadden de aanbetaling al gedaan.
Vervolgens konden we pas voor een week later een afspraak maken, daar niet mee akkoord gegaan omdat we al erg lang aan het wachten waren inmiddels, dus uiteindelijk kon de monteur 2 dagen later komen. Op de dag van de afspraak stond de monteur met lege handen voor de deur en de mededeling dat hij het ‘verkeerde onderdeel’ bij zich had.
Dit vonden wij erg vreemd aangezien wij hier meerdere keren over gebeld hadden en er telefonisch bevestigd was dat alles in orde was. Wij zullen weer teruggebeld worden door het hoofdkantoor. Gebeurt uiteraard wederom niet. Wij bellen zelf om aan te geven dat we op dit punt liever ons geld terug willen, maar het antwoord is uiteraard: even geduld, wij bellen u terug. Vervolgens gaan hier weer dagen overheen van zelf bellen en afgescheept worden (de ene keer is de juiste collega er niet, de andere keer moet ze de monteur nog spreken, etc.) en we worden uiteraard geen enkele keer teruggebeld.
Uiteindelijk krijgen we het nieuws dat ze de reparatie niet uit gaan voeren (we zijn inmiddels 2 weken verder). Er is ons meerdere malen beloofd dat er een reparatie uitgevoerd gaat worden en wij hebben hier zelfs al een voorschot voor betaald, en nu zeggen ze het simpelweg niet te gaan doen. Als we een mail sturen, kunnen we ons geld terug krijgen. Maar, het emailadres op de site ([email protected]) blijkt helemaal niet te bestaan! Op dit forum vonden wij het emailadres van De Molen Snelservice en daar bleken we ze wel te kunnen bereiken.
We krijgen nog een aantal keer berichten als ‘collega is er pas volgende week weer’ of ‘collega is net ziek naar huis’, en uiteindelijk de mededeling dat we überhaupt alleen de 41 euro terug zouden kunnen krijgen. Wij eisen de volledige 100 euro terug, vooral omdat dit volledige belachelijke service is, maar ook omdat na een klein beetje zelf kijken bleek dat onze vaatwasser gewoon nog werkt als het knopje klemgezet wordt. Dit verhaal duurt inmiddels al weken, en al die tijd gebruiken wij onze vaatwasser dagelijks zonder problemen. Hun enige antwoord hierop is dat ze zogenaamd foto’s hebben waarop te zien is dat de printplaat kapot is. Die foto’s zouden ze ons sturen, maar dit is uiteraard niet gebeurd (er kan ook onmogelijk iets op die foto’s te zien zijn, aangezien de plaat niet kapot is). Inmiddels krijgen wij sowieso geen reactie meer en verwachten nooit meer iets van ons geld terug te zien.
Al met al zijn ons veel valse beloftes gedaan, zijn wij nooit teruggebeld, nooit normaal te woord gestaan, werd er middenin het gesprek opgehangen en zijn wij 100 euro kwijt voor niets. Wij voelen ons opgelicht en hopen hiermee andere te behoeden dezelfde fout te maken. Ga niet met De Witgoed-Monteur af andere bedrijven van De Molen Snelservice in zee.
De Witgoed-Monteur Amsterdam is De Molen Snelservice. Op dit forum zijn al erg veel klachten te vinden over De Molen Snelservice en diens dochterbedrijven. De Witgoed-Monteur Amsterdam is er daar ook één van.
Op 25 juni kwam de monteur langs omdat het knopje van onze vaatwasser kapot was (dit was al telefonisch gemeld). Monteur constateerde direct dat de hele printplaat kapot was. Hij heeft hiervoor niets opengemaakt (wij hadden zelf de deur al gedemonteerd).
Wij bleven aandringen dat we sterk het vermoeden hadden dat specifiek het knopje kapot was en vroegen wat er dan precies volgens hem aan de hand was, maar de monteur kon ons niets anders vertellen dan dat de printplaat kapot was. Omdat wij graag snel weer een werkende vaatwasser wilden hebben gingen we akkoord met een reparatie van de printplaat, waarvoor we nu alvast 41 euro moesten aanbetalen (plus de 59 ‘onderzoekskosten’). We zouden z.s.m. teruggebeld worden voor een afspraak voor de reparatie.
Dat werden we niet. Uiteindelijk na een aantal dagen zelf gebeld, afspraak gemaakt, maar op de dag van de afspraak kwam niemand opdagen. Weer gebeld (heel vriendelijk, want op dat moment hadden we nog niet helemaal door dat het goed mis zat), maar heel onbeleefd te woord gestaan en er werd gezegd dat we helemaal geen afspraak hadden en dat ze me ook nog nooit gesproken had. Toen begonnen er al wel wat alarmbellen te rinkelen, maar goed, we hadden de aanbetaling al gedaan.
Vervolgens konden we pas voor een week later een afspraak maken, daar niet mee akkoord gegaan omdat we al erg lang aan het wachten waren inmiddels, dus uiteindelijk kon de monteur 2 dagen later komen. Op de dag van de afspraak stond de monteur met lege handen voor de deur en de mededeling dat hij het ‘verkeerde onderdeel’ bij zich had.
Dit vonden wij erg vreemd aangezien wij hier meerdere keren over gebeld hadden en er telefonisch bevestigd was dat alles in orde was. Wij zullen weer teruggebeld worden door het hoofdkantoor. Gebeurt uiteraard wederom niet. Wij bellen zelf om aan te geven dat we op dit punt liever ons geld terug willen, maar het antwoord is uiteraard: even geduld, wij bellen u terug. Vervolgens gaan hier weer dagen overheen van zelf bellen en afgescheept worden (de ene keer is de juiste collega er niet, de andere keer moet ze de monteur nog spreken, etc.) en we worden uiteraard geen enkele keer teruggebeld.
Uiteindelijk krijgen we het nieuws dat ze de reparatie niet uit gaan voeren (we zijn inmiddels 2 weken verder). Er is ons meerdere malen beloofd dat er een reparatie uitgevoerd gaat worden en wij hebben hier zelfs al een voorschot voor betaald, en nu zeggen ze het simpelweg niet te gaan doen. Als we een mail sturen, kunnen we ons geld terug krijgen. Maar, het emailadres op de site ([email protected]) blijkt helemaal niet te bestaan! Op dit forum vonden wij het emailadres van De Molen Snelservice en daar bleken we ze wel te kunnen bereiken.
We krijgen nog een aantal keer berichten als ‘collega is er pas volgende week weer’ of ‘collega is net ziek naar huis’, en uiteindelijk de mededeling dat we überhaupt alleen de 41 euro terug zouden kunnen krijgen. Wij eisen de volledige 100 euro terug, vooral omdat dit volledige belachelijke service is, maar ook omdat na een klein beetje zelf kijken bleek dat onze vaatwasser gewoon nog werkt als het knopje klemgezet wordt. Dit verhaal duurt inmiddels al weken, en al die tijd gebruiken wij onze vaatwasser dagelijks zonder problemen. Hun enige antwoord hierop is dat ze zogenaamd foto’s hebben waarop te zien is dat de printplaat kapot is. Die foto’s zouden ze ons sturen, maar dit is uiteraard niet gebeurd (er kan ook onmogelijk iets op die foto’s te zien zijn, aangezien de plaat niet kapot is). Inmiddels krijgen wij sowieso geen reactie meer en verwachten nooit meer iets van ons geld terug te zien.
Al met al zijn ons veel valse beloftes gedaan, zijn wij nooit teruggebeld, nooit normaal te woord gestaan, werd er middenin het gesprek opgehangen en zijn wij 100 euro kwijt voor niets. Wij voelen ons opgelicht en hopen hiermee andere te behoeden dezelfde fout te maken. Ga niet met De Witgoed-Monteur af andere bedrijven van De Molen Snelservice in zee.