Pagina 1 van 1

Slechte ervaring met HOTELS.COM

Geplaatst: 27 jul 2016 20:14
door 1VOLKSWAGEN
Hotels.com verhuurt hotelkamers, die op de website staan aangeprezen met de mooiste faciliteiten.
Balkon met zeezicht, espressoapparaat, wifi, LCD t.v.
Niets van dat alles is waar.
Je krijgt vies kamertje, zonder balkon, zonder espressoapparaat, zonder wifi en zonder bruikbare douche.
Wel veel ongedierte krijg je er gratis bij.
Klagen bij HOTELS. COM zowel telefonisch als per mail heeft geen enkele zin!!!!
Men reageert totaal niet.
Alleen automatische standaardmails, wij zullen binnen 24 uur reageren, nu al 7 van dit soort mails gekregen!!!
Maar nog nooit enige reactie ontvangen.
Dit duurt nu al 17 dagen.

Re: Slechte ervaring met HOTELS.COM

Geplaatst: 27 jul 2016 20:44
door sjohie
1VOLKSWAGEN schreef:Hotels.com verhuurt hotelkamers, die op de website staan aangeprezen met de mooiste faciliteiten.
Balkon met zeezicht, espressoapparaat, wifi, LCD t.v.
Niets van dat alles is waar.
Je krijgt vies kamertje, zonder balkon, zonder espressoapparaat, zonder wifi en zonder bruikbare douche.
Wel veel ongedierte krijg je er gratis bij.
Klagen bij HOTELS. COM zowel telefonisch als per mail heeft geen enkele zin!!!!
Men reageert totaal niet.
Alleen automatische standaardmails, wij zullen binnen 24 uur reageren, nu al 7 van dit soort mails gekregen!!!
Maar nog nooit enige reactie ontvangen.
Dit duurt nu al 17 dagen.
En dat zal nog wel wat langer duren vrees ik, zij zijn tussenpersoon, geen eigenaar van het hotel . Net als een reisbureau dat ook niet is als je dáár een hotel boekt. Je klacht moet je bij het hotel neerleggen, niet bij hotels.com. Dit zal ook in hun algemene voorwaarden staan, net als bij al die andere boekingssites.

Re: Slechte ervaring met HOTELS.COM

Geplaatst: 27 jul 2016 21:51
door Brahms
Erg vrijblijvende tekst.
Over welk hotel hebben we het hier ?

Re: Slechte ervaring met HOTELS.COM

Geplaatst: 28 jul 2016 15:31
door 1VOLKSWAGEN
Bij het hotel bij aankomst 4 keer geklaagd.
Het antwoord: de kamers die HOTELS. COM verhuurt hebben wij niet.
Hotels. com verhuurt dus kamers die er niet zijn.
4 dagen een kamer vol pension geboekt, maar.... na
1 nacht buiten doorgebracht te hebben ( binnen was te vies, overal ongedierte)en daarna vertrokken!
Wie is hier dan fout?
Iets verhuren wat niet bestaat, dan klaag je toch bij degene die het verhuurt?
Ze hebben een klantenservice voor hulp, 1 uur gebeld uit Italie, geen hulp.
Zij innen echter wel het geld!!!
Het gaat hier om hotel Athena resort in Ragusa Sicilie.

Re: Slechte ervaring met HOTELS.COM

Geplaatst: 28 jul 2016 15:47
door 1VOLKSWAGEN
Beste sjohie,
Lees eens consuwijzer van de overheid!!!
Dan zul je lezen dat je een overeenkomst sluit met het boekingskantoor in dit geval HOTELS. Com en dat die verantwoordelijk is voor de verhuur en ook het aanspreekpunt voor klachten.
Weer wat geleerd!

Re: Slechte ervaring met HOTELS.COM

Geplaatst: 28 jul 2016 16:02
door sjohie
Het hotel is fout, zij hebben dan verkeerde gegevens aangeleverd aan hotels.com. Nogmaals dat is een doorgeefluik, en zijn niet betrokken bij, of verantwoordelijk voor, het reilen en zeilen van dat hotel.

Van consuwijzer

Wie kan ik aanspreken?
Boekt u een accommodatie via een reisbureau of boekingssite, dan sluit u meestal de overeenkomst met de eigenaar van de accommodatie. Het reisbureau of bemiddelaar zorgt dan alleen voor de boeking. U kunt het reisbureau of de bemiddelaar dan niet aanspreken voor dit soort klachten. Uw aanspreekpunt bij klachten over de accommodatie is dan de eigenaar van de accommodatie. Daar hebt u uiteindelijk de overeenkomst mee gesloten.


Overigens had je al deze ellende ook kunnen zien staan tijdens het boeken, hotels.com toont ook de tripadvisor beoordelingen tijdens het boekproces, die in lijn zijn met die van jou, inclusief foto's. Dat doet niks af aan het feit dat ze wel wat meer kunnen meedenken ipv afpoeieren, maar zoals je zelf al zegt, klagen moet je doen bij degene die het verhuurt, en dat was, en is dus het hotel zelf. Je had er dus daar, ter plekke, met hén uit moeten zien te komen.

Re: Slechte ervaring met HOTELS.COM

Geplaatst: 28 jul 2016 17:13
door 1VOLKSWAGEN
Hallo sjohie,
Dank voor je antwoord.
Als het hotel 3 uur lang blijft beweren, dat HOTELS.COM expres foutieve informatie verstrekt!!! en dat ze daar constant problemen mee hebben,blijf dan maar eens beweren, dat het hotel fout is.
Dan wordt het iets tussen hotels.com en het hotel!
Wie verantwoordelijk is voor deze fout, worden wij het niet over eens.
Als consuwijzer mij vertelt dat hotels.com dit moet oplossen, neem ik hun wijze advies aan.
Hotels.com heeft speciaal een afdeling klachten klantenservice, voor als je problemen hebt met een hotel, bij hun geboekt! Die kunnen ze beter afschaffen.
Dank voor je reaktie, ik hoop mensen met mijn bijdrage hiermee te waarschuwen, trouwens bij een hotel boeken is heel vaak goedkoper en veel betere service als er wat aan de hand is.
Ik heb ervaring reis al 40 jaar met een bepaald doel over de wereld.
Vr groet.