Pagina 1 van 1

Slechte service XS4all

Geplaatst: 29 jul 2016 20:07
door velgenman
Wij zijn +/- 12 jaar klant bij xs4all. Altijd zeer tevreden. Een zeer behulpzame helpdesk die pas stoppen als het probleem is op gelost.

Tot!! We gingen verhuizen. Wij hebben niet gekozen voor een prijsstunter, maar voor xs4all die zegt service hoog in het vaandel heeft.

WAT EEEN DRAMA!!!!

guidion draagt zorg voor de installatie. Netjes een afspraak gemaakt. Dan krijgen we een telefoontje: monteur kan niet komen wegens familie omstandigheden. Geen probleem, kan gebeuren. Nieuwe afspraak gemaakt. Deze wordt op de dag zelf in de ochtend ook afgezegd. Monteur is onverwachts opgenomen in het ziekenhuis. ok kan gebeuren maar wel verdacht. weer een nieuwe afspraak gemaakt. Deze werd weer afgezegd. Waarom??
Bij eerst afzegging aangegeven dat wij een zakelijk abonnement hebben aangevraagd en dat wij druk zijn, de helft van ons personeel in het buitenland zit op een beurs. Daar had guidion geen boodschap aan. Als wij internet wilde moesten wij ons aan hen aanpassen!!!

Eindelijk de monteur komt. sluit alles netjes aan. Alleen wordt de modem tussen de gas leidingen gedrukt en zegt: ik mag niet in beton boren de achter wand was gewoon hout??

Xs4all wij hebben een vast persoon voor de verkoop deze belde en mailde geweldig voor we het contract afsloten. Nu we vragen hebben krijgen we hem niet aan de tel en mailt niet meer terug.

De modem die wij kregen heeft maar een tel uitgang terwijl wij twee lijnen hebben aangevraagd. De helpdesk zegt dood leuk dat klopt u kun maar met 1 lijn tegelijk bellen. Dat is niet wat wij besteld hebben. Wij willen met twee lijnen tegelijk kunnen bellen. Daarvoor vraag je twee aparte lijnen aan.

De eerste factuur krijgen wij XS4ALL pack op de factuur 184,- euro. Geen idee wat het is, maar zeker niet besteld!

Wij zijn zwaar teleurgesteld in XS4all!!

Als wij dit geweten hadden was het NOOIT xs4all geworden!!!

Gr Erik

Re: Slechte service XS4all

Geplaatst: 01 aug 2016 11:47
door sjohie
velgenman schreef:Wij zijn +/- 12 jaar klant bij xs4all. Altijd zeer tevreden. Een zeer behulpzame helpdesk die pas stoppen als het probleem is op gelost.

Tot!! We gingen verhuizen. Wij hebben niet gekozen voor een prijsstunter, maar voor xs4all die zegt service hoog in het vaandel heeft.

WAT EEEN DRAMA!!!!

guidion draagt zorg voor de installatie. Netjes een afspraak gemaakt. Dan krijgen we een telefoontje: monteur kan niet komen wegens familie omstandigheden. Geen probleem, kan gebeuren. Nieuwe afspraak gemaakt. Deze wordt op de dag zelf in de ochtend ook afgezegd. Monteur is onverwachts opgenomen in het ziekenhuis. ok kan gebeuren maar wel verdacht. weer een nieuwe afspraak gemaakt. Deze werd weer afgezegd. Waarom??
Bij eerst afzegging aangegeven dat wij een zakelijk abonnement hebben aangevraagd en dat wij druk zijn, de helft van ons personeel in het buitenland zit op een beurs. Daar had guidion geen boodschap aan. Als wij internet wilde moesten wij ons aan hen aanpassen!!!

Eindelijk de monteur komt. sluit alles netjes aan. Alleen wordt de modem tussen de gas leidingen gedrukt en zegt: ik mag niet in beton boren de achter wand was gewoon hout??

Xs4all wij hebben een vast persoon voor de verkoop deze belde en mailde geweldig voor we het contract afsloten. Nu we vragen hebben krijgen we hem niet aan de tel en mailt niet meer terug.

De modem die wij kregen heeft maar een tel uitgang terwijl wij twee lijnen hebben aangevraagd. De helpdesk zegt dood leuk dat klopt u kun maar met 1 lijn tegelijk bellen. Dat is niet wat wij besteld hebben. Wij willen met twee lijnen tegelijk kunnen bellen. Daarvoor vraag je twee aparte lijnen aan.

De eerste factuur krijgen wij XS4ALL pack op de factuur 184,- euro. Geen idee wat het is, maar zeker niet besteld!

Wij zijn zwaar teleurgesteld in XS4all!!

Als wij dit geweten hadden was het NOOIT xs4all geworden!!!

Gr Erik
Eeuh, dit forum is bedoelt voor consumentenzaken. Los van het feit dat dit allemaal erg vervelend is, gaat het om diensten/producten welke een consument niet kan bestellen, dus het zet minder oplettende lezers misschien op het verkeerde been.

Re: Slechte service XS4all

Geplaatst: 01 aug 2016 20:44
door Schorpioen58
U heeft vermoedelijk de FritsBox 7360.
Deze heeft inderdaad maar 1 telefoon aansluiting, maar ook een DECT mogelijkheid.
Ik heb dezelfde modem en ook 2 telefoonnummers en kan zonder problemen beide nummers gebruiken.
1 via de telefoon aansluiting van de modem, het andere nummer via DECT.
Via DECT kunnen des gewenst zelfs meerdere toestellen gekoppeld worden.
Voordeel van DECT is dat u geen draden vanaf de modem hoeft te trekken en de ontvanger overal neer kan zetten.

Re: Slechte service XS4all

Geplaatst: 02 aug 2016 08:31
door crazyme
sjohie schreef:
Eeuh, dit forum is bedoelt voor consumentenzaken. Los van het feit dat dit allemaal erg vervelend is, gaat het om diensten/producten welke een consument niet kan bestellen, dus het zet minder oplettende lezers misschien op het verkeerde been.
Wat een gezellige en hulpvaardige reactie weer. Misschien moeten we dit soort opmerkingen overlaten aan de moderatie ?

Schrpioen weet hoe het hoort

Re: Slechte service XS4all

Geplaatst: 02 aug 2016 08:43
door sjohie
crazyme schreef:
sjohie schreef:
Eeuh, dit forum is bedoelt voor consumentenzaken. Los van het feit dat dit allemaal erg vervelend is, gaat het om diensten/producten welke een consument niet kan bestellen, dus het zet minder oplettende lezers misschien op het verkeerde been.
Wat een gezellige en hulpvaardige reactie weer. Misschien moeten we dit soort opmerkingen overlaten aan de moderatie ?

Schrpioen weet hoe het hoort
Via google blijven deze topics vindbaar, en daarom is er een gerede kans dat verder in de tijd, consumenten lekker op het verkeerde been worden gezet door dit soort topics.

Re: Slechte service XS4all

Geplaatst: 02 aug 2016 13:15
door crazyme
sjohie schreef:
crazyme schreef:
sjohie schreef:
Eeuh, dit forum is bedoelt voor consumentenzaken. Los van het feit dat dit allemaal erg vervelend is, gaat het om diensten/producten welke een consument niet kan bestellen, dus het zet minder oplettende lezers misschien op het verkeerde been.
Wat een gezellige en hulpvaardige reactie weer. Misschien moeten we dit soort opmerkingen overlaten aan de moderatie ?

Schrpioen weet hoe het hoort
Via google blijven deze topics vindbaar, en daarom is er een gerede kans dat verder in de tijd, consumenten lekker op het verkeerde been worden gezet door dit soort topics.
Dan kun je een bericht melden en kan de moderator hierover beslissen.

Volgens mij gaat het vooral om het serviceniveau wat wordt geleverd welke niet in relatie staat tot het imago van xs4all.

Re: Slechte service XS4all

Geplaatst: 05 aug 2016 16:04
door jhogaarts
Afgelopen week perfect online geholpen door helpdesk bij installeren bellen van XS4ALL. Top!

Re: Slechte service XS4all

Geplaatst: 05 aug 2016 16:48
door Houtwerf
Ere wie ere toekomt: Ik ken, zowel zakelijk als privé, XS4ALL al geruime tijd als een zeer betrouwbare en vooral hulpvaardige provider. Bij problemen of installaties doet de helpdesk z'n naam eer aan en helpt je stap voor stap, net zolang tot de verbinding correct functioneert. Ook lastige technische vragen worden per telefoon of e-mail keurig uitgelegd. Menig provider kan een voorbeeld aan XS4ALL nemen!

Re: Slechte service XS4all

Geplaatst: 16 aug 2016 22:14
door sylvesterb
velgenman schreef: De modem die wij kregen heeft maar een tel uitgang terwijl wij twee lijnen hebben aangevraagd. De helpdesk zegt dood leuk dat klopt u kun maar met 1 lijn tegelijk bellen. Dat is niet wat wij besteld hebben. Wij willen met twee lijnen tegelijk kunnen bellen. Daarvoor vraag je twee aparte lijnen aan.
De helpdesk zal nooit gezegd hebben dat je niet met twee lijnen kan bellen. Je kunt meerdere DECT toestellen aanmelden en met 6 personen tegelijk naar buiten bellen. Er zit maar 1 analoge telefoon aansluiting op het modem wat geleverd is.

Het lijkt er dus meer op dat je je niet goed hebt verdiept in je eigen technische specificaties die je nodig hebt voor jouw unieke situatie. Geen enkele provider kan je dit vooraf melden, immers kunnen zij niet jouw situatie bepalen dit dien je zelf te doen.

Wel heel triest dat een ondernemer een ander bedrijf zwart gaat lopen maken op een consumenten forum.