Fiber Levert niet, reageert niet
Geplaatst: 15 aug 2016 22:39
Ik wil een klacht indienen over Fiber NL, maar zou ook graag advies willen hebben.
Ik heb vandaag contact gehad met een advocaat. Die raadde me aan via social media te klagen en als dat niet werkt, verder te gaan met die advocaat.
Wellicht kunt u ook helpen? Fiber blijft in gebreke, levert niet, reageert niet, maar wil wel worden betaald.
Wellicht is zelfs het contract daarop ingericht, maar ook dan lijkt het me niet rechtsgeldig. Een contract moet altijd de N ederlandfse wet volgen, en redelijk zijn.
Het niet leveren, mag m.i. niet in het contract staan dat dat geen reden tot opzeggen is bijvoorbeeld.
Hieronder de brief aan de advocaat.
Ik wil graag u vragen of u kunt helpen met het volgende.
Wij hebben sinds ongeveer een maand een abonnement op Fiber. Internet en TV.
Internet werkte gelijk, TV werkte niet en werkt niet.
Ik klaag daar nu al een maand over, maar zonder reactie.
Het vervelende is dat Fiber niet per mail te bereiken is, maar alleen
- via chat: Dit vele malen gedaan, soms geen reactie, 1 of 2 keer suggesties, geen oplossing
- via klachtenformulier: dit meerdere keren gedaan. Slechts 1 maal reactie dat men het vervelend vindt dat ik dit zo beelf
- via bellen: veel keren gedaan. 1 keer afgewimpeld, 1 keer een ondersteuning en toezegging dat het binnen een paar dagen zou zijn opgelost (niet dus), en afgelopen vrijdag is mijn vrouw erg boos geworden.
In alle gevallen, 0 reactie
Uiteindelijk hebben we afgelopen dinsdag, 9 augustus de tv-kastjes met een begeleidende brief, aangetekend naar Fiber gestuurd en dat we het contract willen opzeggen wegens niet nakomen van de verplichting door Fiber.
Geen reactie
Vrijdagavond kreeg ik mail, als antwoord op mijn vraag van weken geleden, dat het contract niet ontbonden kon worden dus we 2 jaar lang moesten betalen.
Geen woord over het terugsturen, of de brief, of het telefoongesprek, laat staan een oplossing!
Ik vind het schandalig
Graag wil ik uw hulp om bij voorkeur het contract te beeindigen, dan wel het probleem snel te laten oplossen, en een of andere tegemoetkoming vanwege het niet reageren en de opgebouwde frustratie, en het feit dat we dus al 1 maand geen TV hebben!
Kunt u helpen?
Ik heb vandaag contact gehad met een advocaat. Die raadde me aan via social media te klagen en als dat niet werkt, verder te gaan met die advocaat.
Wellicht kunt u ook helpen? Fiber blijft in gebreke, levert niet, reageert niet, maar wil wel worden betaald.
Wellicht is zelfs het contract daarop ingericht, maar ook dan lijkt het me niet rechtsgeldig. Een contract moet altijd de N ederlandfse wet volgen, en redelijk zijn.
Het niet leveren, mag m.i. niet in het contract staan dat dat geen reden tot opzeggen is bijvoorbeeld.
Hieronder de brief aan de advocaat.
Ik wil graag u vragen of u kunt helpen met het volgende.
Wij hebben sinds ongeveer een maand een abonnement op Fiber. Internet en TV.
Internet werkte gelijk, TV werkte niet en werkt niet.
Ik klaag daar nu al een maand over, maar zonder reactie.
Het vervelende is dat Fiber niet per mail te bereiken is, maar alleen
- via chat: Dit vele malen gedaan, soms geen reactie, 1 of 2 keer suggesties, geen oplossing
- via klachtenformulier: dit meerdere keren gedaan. Slechts 1 maal reactie dat men het vervelend vindt dat ik dit zo beelf
- via bellen: veel keren gedaan. 1 keer afgewimpeld, 1 keer een ondersteuning en toezegging dat het binnen een paar dagen zou zijn opgelost (niet dus), en afgelopen vrijdag is mijn vrouw erg boos geworden.
In alle gevallen, 0 reactie
Uiteindelijk hebben we afgelopen dinsdag, 9 augustus de tv-kastjes met een begeleidende brief, aangetekend naar Fiber gestuurd en dat we het contract willen opzeggen wegens niet nakomen van de verplichting door Fiber.
Geen reactie
Vrijdagavond kreeg ik mail, als antwoord op mijn vraag van weken geleden, dat het contract niet ontbonden kon worden dus we 2 jaar lang moesten betalen.
Geen woord over het terugsturen, of de brief, of het telefoongesprek, laat staan een oplossing!
Ik vind het schandalig
Graag wil ik uw hulp om bij voorkeur het contract te beeindigen, dan wel het probleem snel te laten oplossen, en een of andere tegemoetkoming vanwege het niet reageren en de opgebouwde frustratie, en het feit dat we dus al 1 maand geen TV hebben!
Kunt u helpen?