LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alieexpress.com, Bella Zhu , Store HiGo 188 , False!
Re: Alieexpress.com, Bella Zhu , Store HiGo 188 , False!
Waarom ga je Engelstalig posten terwijl je de Nederlandse taal gewoon beheerst?
Nee, je bent erin getuind met open ogen. Risico van het kopen in China wordt hier zeer aanschouwelijk gemaakt, waarvoor ons aller dank!hercu1965 schreef: Is there anybody with some good / advise help for this situiation ?
-
Moneyman schreef:Waarom ga je Engelstalig posten terwijl je de Nederlandse taal gewoon beheerst?
Tjah,... dat is het nadeel als je dit soort spullen koopt in Chinese webshops.
Overigens denk ik dat virussen toch al niet tot garantie behoren, ook niet als je er eentje in NL had gekocht. Virussen loop je op door verkeerd gebruik en is geen fabrieksfout.
Exact.JanTinusPlukvet schreef:Tjah,... dat is het nadeel als je dit soort spullen koopt in Chinese webshops.
Overigens denk ik dat virussen toch al niet tot garantie behoren, ook niet als je er eentje in NL had gekocht. Virussen loop je op door verkeerd gebruik en is geen fabrieksfout.
Ik denk dat Hercu1965 zijn Radar account ook wat last van virussen heeft......
Gehackt door de Engelstalige maffia
Gehackt door de Engelstalige maffia
Collega van mij kocht een Samsung GSM in China, werkte prima tot hij vast liep en opnieuw moest worden geïnstalleerd. Het lukte nog om dit te doen, maar na het opstarten waren er alleen maar Aziatische tekens. Probeer dit maar weer te installeren. Maar misschien, kan hij een keer in een Chinees restaurant terecht.
Binnen 13 uur je geld terug uit China, wist dat Radar forum goed was, maar dit slaat echt alles !hercu1965 schreef:ik dacht ik schrijf in Engels dan word er tenminste goed gelezen, helaas weer niet het geval.
virussen loop je ALTIJD op als je android versie geen update's kan doen, dat was in mijn geval
virussen KAN je oplopen door op foute linken te klikken of foute bestanden te openen.
have a nice holiday ! zou bella zhu gewoon zeggen en zak maar door de stront , ik heb me geld
En verder is je hele topic fake.............................
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Zielig hoor om een serieus topic als Fake te beoordelen terwijl je nergens verstand van hebt.
Zie hier een exact gelijk geval als wat mij is overkomen, zelfde Lenovo K920 , zelfde Bella Zhu !
https://www.youtube.com/watch?v=Is-BuNqyafE
Helaas is het gewoon niet anders, koop geen Lenovo in China !!!
Zie hier een exact gelijk geval als wat mij is overkomen, zelfde Lenovo K920 , zelfde Bella Zhu !
https://www.youtube.com/watch?v=Is-BuNqyafE
Helaas is het gewoon niet anders, koop geen Lenovo in China !!!
Dat is niet wat vraagsteller aangeeft, integendeel.Brahms schreef:Binnen 13 uur je geld terug uit China, wist dat Radar forum goed was, maar dit slaat echt alles !
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Die opmerking was vooral sarcastisch bedoeld, denk ik
Enkele keren overgelezen, maar het staat er toch echt !hercu1965 schreef:........ ik heb me geld........
En een mobiel in China kopen zou ik toch al niet doen, ook zonder het topic van hercu1965.
Verder schrijft hij natuurlijk in het Engels om bij Buitenlandse zoekopdrachten ook op te vallen, en niet om ons te plezieren......
Hij spreekt daar namens de verkoper, brahms
Hij bedoelt dat Bella Zhu zegt: "ik heb me geld". De verkoper heeft het geld binnen en is niet meer van plan iets voor de koper te doen.Brahms schreef:Enkele keren overgelezen, maar het staat er toch echt !hercu1965 schreef:........ ik heb me geld........
En een mobiel in China kopen zou ik toch al niet doen, ook zonder het topic van hercu1965.
Verder schrijft hij natuurlijk in het Engels om bij Buitenlandse zoekopdrachten ook op te vallen, en niet om ons te plezieren......
O zo...........
Dan had hij het voor de duidelijkheid in het Chinees moeten schrijven: 我得到了我的钱
Dan had hij het voor de duidelijkheid in het Chinees moeten schrijven: 我得到了我的钱
Then might I suggest you change your OP to a coherent and chronological narrative, rather than keep it in its current incoherent rambling state?hercu1965 schreef:ik dacht ik schrijf in Engels dan word er tenminste goed gelezen, helaas weer niet het geval.
I would call your OP an attempt at English, for it is little more than that. It certainly isn't proper English by any standard.
Hij kan beter naar een Koreaans restaurant gaan, daar maak je meer kans dat iemand de boel kan ontcijferen.Quark schreef:Collega van mij kocht een Samsung GSM in China, werkte prima tot hij vast liep en opnieuw moest worden geïnstalleerd. Het lukte nog om dit te doen, maar na het opstarten waren er alleen maar Aziatische tekens. Probeer dit maar weer te installeren. Maar misschien, kan hij een keer in een Chinees restaurant terecht.
Is nu het OP verwijderd?
Ja, heel vreemd. Maar ik heb het hier nog :alfatrion schreef:Is nu het OP verwijderd?
Alieexpress.com, Bella Zhu , Store HiGo 188 , False!
door hercu1965 » 17 aug 2016 09:58
Januari 2016 i bought at Alieexpress.com a Lenovo k920 Vibe Pro 310 euro i payed to Bella Zhu , Store HiGo 188
After 3 months the Lenovo K920 did not work anymore becouse it was full of virusses.
The Android version was made for China and not for Europe so i could not do any update.
After communication with Bell Zhu , Store HiGo 188 , we disided to send it back by registred post to China for repair.
Lenovo Europe i asked also for help, even when i would pay for it , but they givi NO support for Lenovo China.
So 19-03-2016 i sended back the Lenovo K920 Vibe Pro by registered post to China.
5 months ago now ! Everytime when i asked Bella Zhu from Store HiGo 188 and i ask "what month do you send my Lenovo K920 back?""
i get no clear respond but strange information as "have a nice holiday"
i feel really cheated by this company.
Is there anybody with some good / advise help for this situiation ?
Voor Uw Jurist