LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

olaf79 schreef:
pmoreel schreef:Geen probleem hoor, ik kan het hebben en ben niet haatdragend....

Het enige verschil is wij lossen, in deze, onze grote fout direct op.....
Toch niet. Want na de gemiste rekening en 2x aanmanen was het nog niet opgelost. Ziggo al een bloemetje gestuurd om je te verontschuldigen wegens alle romplslomp die je veroorzaakt hebt? :twisted:


Maar goed uiteindelijk hebben jullie ervan geleerd (hopelijk) en gebeurd dit nooit weer.
Ik zou als ik jou was eens leren lezen, dan kom he erachter dat dit probleem niets metde betaling te maken had. En ja er zijn nog 2 enveloppen binnengekomen, tijdens mijn vakantie 2000 km verderop.

Bij jou gaat er nooit iets mis zeker, oh oh wat zijn sommige mensen heilig en foutloos. Ik zou voor een tweede kamer plek vechten als ik jou was...

pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

olaf79 schreef:
pmoreel schreef:Geen probleem hoor, ik kan het hebben en ben niet haatdragend....

Het enige verschil is wij lossen, in deze, onze grote fout direct op.....
Toch niet. Want na de gemiste rekening en 2x aanmanen was het nog niet opgelost. Ziggo al een bloemetje gestuurd om je te verontschuldigen wegens alle romplslomp die je veroorzaakt hebt? :twisted:


Maar goed uiteindelijk hebben jullie ervan geleerd (hopelijk) en gebeurd dit nooit weer.
Ik zou als ik jou was eens leren lezen, dan kom he erachter dat dit probleem niets metde betaling te maken had. En ja er zijn nog 2 enveloppen binnengekomen, tijdens mijn vakantie 2000 km verderop.

Bij jou gaat er nooit iets mis zeker, oh oh wat zijn sommige mensen heilig en foutloos. Ik zou voor een tweede kamer plek vechten als ik jullie was.... nooit meer herverkiezingen, iedereen in Nederland blij, allemaal voorbeeldige burgers, een foutloos land geweldig!!!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door ciske »

Moneyman schreef:Waarom blijft iedereen hier zeuren over AFSLUITING terwijl TS duidelijk heeft uitgelegd dat daarvan helemaal geen sprake was? Er was slechts sprake van een blokkering van bepaalde diensten...

Goed lezen op dit punt had heel veel onnodige posts voorkomen.

Mooi dat het opgelost is, overigens, en die excuses waren wel verdiend!

Zo eindelijk eens een post waar ik het met je eens ben :-)

TS laat ze lekker drammen het is opgelost en geniet er van. De afzeikers hier op het forum zijn talloos.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door bprosman »

Easy, het signaaltje voor de daadwerkelijke handshake. Dan haal je ongeveer 0,1MB/s up en down. Die status is een technische fout en heeft totaal niets te maken met wel/niet betalen. Raar topic dit.
Dan had TS wel analoge en digitale TV moeten hebben.
Hierdoor waren onze diensten als digitale tv en internet geblokkeerd waren.
Vandaar mijn vraag wat er dan wel werkte.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:[

Vandaar mijn vraag wat er dan wel werkte.

Nu alles bprosman.

pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

Ik zei toch probeer het zelf eens en ervaar het :?

Maar vooruit, analoog, horizon go en ziggo mobiel werkte wel vandaar een gedeeltelijke blokkade en geen afsluiting. Zou wel lullig zijn een 15 jaar betalende klant direct afsluitenterwijl hij normaal gemiddeld 95,- per maand betaald

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik zei toch probeer het zelf eens en ervaar het :?
Waarom zou ik, Ziggo incasseert netjes automatisch zelf.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
Ik zei toch probeer het zelf eens en ervaar het :?
Waarom zou ik, Ziggo incasseert netjes automatisch zelf.
TS , kom niet aan Ziggo want dan kom je aan bprosman :lol:

pmoreel
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2016 14:55

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door pmoreel »

Hahaha, ik zal er vanaf blijven :D :roll:

Automatische incasso, wacht maar tot ze tot 3 keer toe een aanzienlijk bedrag incasseren en je vrouw tot 2x toe met een volle kar bij de kassa staat. Dan heb je het bij mij verbruikt en dus einde automatische incasso.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door olaf79 »

pmoreel schreef:Ik zei toch probeer het zelf eens en ervaar het :?

Maar vooruit, analoog, horizon go en ziggo mobiel werkte wel vandaar een gedeeltelijke blokkade en geen afsluiting. Zou wel lullig zijn een 15 jaar betalende klant direct afsluitenterwijl hij normaal gemiddeld 95,- per maand betaald
Dus de info die je gaf (geen tv in topic titel) klopte niet.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door olaf79 »

pmoreel schreef:Ik zou als ik jou was eens leren lezen, dan kom he erachter dat dit probleem niets metde betaling te maken had. En ja er zijn nog 2 enveloppen binnengekomen, tijdens mijn vakantie 2000 km verderop.

Bij jou gaat er nooit iets mis zeker, oh oh wat zijn sommige mensen heilig en foutloos. Ik zou voor een tweede kamer plek vechten als ik jou was...
Nee hoor bij mij gaat er ook wel eens iets mis. Maar blaas dan niet direct mijlenhoog van de toren omdat ook anderen (inclusief Ziggo) wel eens fouten maken. Was er hier kwade opzet in het spel? Heeft Ziggo je onterecht afgesloten? Neen

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door ciske »

pmoreel schreef:Hahaha, ik zal er vanaf blijven :D :roll:

Automatische incasso, wacht maar tot ze tot 3 keer toe een aanzienlijk bedrag incasseren en je vrouw tot 2x toe met een volle kar bij de kassa staat. Dan heb je het bij mij verbruikt en dus einde automatische incasso.

Ik vind het wel handig dat automatische , maar goed bij mij hebben ze altijd het goede bedrag er af gehaald.

Papiertje zichtbaar ophangen zodat je weet dat het weer tijd is om te betalen. Altijd handig een hulpmiddeltje :-)

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

pmoreel schreef:Het is inderdaad een raar topic geworden. Dit is nooit mijn intentie geweest alleen zijn er mensen die alles beter weten en iedereen de les willen lezen. Daardoor wijkt iedereen af van het echte probleem welke losstaat van de betaling.

Ik ben blij dat iemand anders ook nog eens uitlegt dat het los van elkaar staat.

Welkom op dit forum :mrgreen: Helaas is het beterwetende zeurazijn gehalte soms hoog.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door Har06 »

pmoreel schreef:Geen probleem hoor, ik kan het hebben en ben niet haatdragend....

Het enige verschil is wij lossen, in deze, onze grote fout direct op.....

oh excusses aan Ziggo aangeboden voor het niet betalen na aanmaning ???

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
pmoreel schreef:Geen probleem hoor, ik kan het hebben en ben niet haatdragend....

Het enige verschil is wij lossen, in deze, onze grote fout direct op.....

oh excusses aan Ziggo aangeboden voor het niet betalen na aanmaning ???

Je zeurt Har.....TS heeft excuses gehad.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door bprosman »

Ziggo niet , voor de late betaling :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Ziggo niet , voor de late betaling :mrgreen:

Hoeft ook niet. :arrow:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door bprosman »

Ah dus als een bedrijf een fout(je) maakt mag je het hier openbaar aan de schandpaal nagelen en als wij onze rekeningen niet (op tijd) betalen is dat normaal ?.
Het zou fair zijn als wij in een forum mogen mopperen over bedrijven en die bedrijven iedere maand de namen van wanbetalers mogen publiceren (even los van TS).

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Ah dus als een bedrijf een fout(je) maakt mag je het hier openbaar aan de schandpaal nagelen en als wij onze rekeningen niet (op tijd) betalen is dat normaal ?.
Het zou fair zijn als wij in een forum mogen mopperen over bedrijven en die bedrijven iedere maand de namen van wanbetalers mogen publiceren (even los van TS).

Zeg ziggo vereerder, ik zeg niet dat TS niet fout is geweest , maar 13 dagen zonder laten zitten vind ik niet echt netjes.

Klopt , dit is een afbrandforum heb ik al vaker gezegd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Ziggo: Geen tv en internet (al 12 dagen) ondanks betaling

Ongelezen bericht door moederslink »

En wat ik niet begrijp is dat wanneer iemand een x niet of te laat betaalt , door welke omstandigheid dan ook , dat zo iemand dan gelijk het stempel
wanbetaler krijgt . :( Het kan iedereen overkomen, niemand is onfeilbaar ( misschien enkele forumleden uitgezonderd :mrgreen: ),
dus dat stempel is toch ook niet gelijk nodig?
Wat dat betreft ben ik het met Ciske eens : er wordt veel te snel en te hard geoordeeld zonder de exacte feiten te kennen.
Sommigen zijn nu eenmaal niet zo handig om bepaalde dingen op de juiste manier te formuleren , maar nee .....pats! Gelijk er bovenop zitten en hakken..

Gesloten