LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort: slecht product en geen klantenservice
Telfort: slecht product en geen klantenservice
Zo'n 15 jaar een abonnement. Woon hartje stad. Afgelopen half jaar wordt het signaal steeds slechter en kan nu niet eens vanuit het midden van mijn huis, alleen bij de voordeur. Ik heb hierover gebeld en er werd direct gezegd: neem een andere provider. Heb ik gedaan, maar ik moet een maand wachten met overstappen. Ik heb gebeld dat ik het niet erg vind die maand te betalen, maar ik wil nu over mogen stappen om weer een goed signaal te ontvangen. Mag pertinent niet. Ik kan niet eens een klachtenformulier via email sturen want, gek genoeg, wordt het formulier uitgegooid iedere keer dat het verzonden moet worden. Zelfs als ik ingelogd ben.
Dus moet een nog een maand met lechte service en onverschillig klantenservice zitten.
Dus moet een nog een maand met lechte service en onverschillig klantenservice zitten.
-
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 14 jan 2011 20:26
Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice
Ligt het probleem wel bij Telfort en niet bij je toestel? Misschien is je toestel wel aan vervanging toe.magic88 schreef:Zo'n 15 jaar een abonnement. Woon hartje stad. Afgelopen half jaar wordt het signaal steeds slechter en kan nu niet eens vanuit het midden van mijn huis, alleen bij de voordeur. Ik heb hierover gebeld en er werd direct gezegd: neem een andere provider. Heb ik gedaan, maar ik moet een maand wachten met overstappen. Ik heb gebeld dat ik het niet erg vind die maand te betalen, maar ik wil nu over mogen stappen om weer een goed signaal te ontvangen. Mag pertinent niet. Ik kan niet eens een klachtenformulier via email sturen want, gek genoeg, wordt het formulier uitgegooid iedere keer dat het verzonden moet worden. Zelfs als ik ingelogd ben.
Dus moet een nog een maand met lechte service en onverschillig klantenservice zitten.
Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice
Wij vinden Telfort super, nooit storingen, lage prijs (€ 6,- p/m) hebben de klantenservice nooit nodig wat wil je nog meer!
Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice
Ben zeer tevreden over Telfort.ruim aanbod abonnementen, goede online service.
Via online factuur tusentijds te bekijken en overschot meenemen naar volgende maand.
Ben vorig jaar overgestapt van kpn i.v.m beter maandbedrag.
Via online factuur tusentijds te bekijken en overschot meenemen naar volgende maand.
Ben vorig jaar overgestapt van kpn i.v.m beter maandbedrag.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 apr 2006 21:35
Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice
Wat vervelend, dat u een slechte ervaring heeft met Telfort. Ik herken Telfort helemaal niet in uw verhaal.
Ik ben al meer dan tien jaar klant bij Telfort en als er iets is, word ik altijd netjes geholpen.
Ik ben een zeer tevreden klant.
Wellicht dat u uw probleem nog eens bij het Telfort Forum wilt voorleggen
en dat u daar een oplossing vindt. Anders zal u toch moeten bellen.
Veel succes!!
Ik ben al meer dan tien jaar klant bij Telfort en als er iets is, word ik altijd netjes geholpen.
Ik ben een zeer tevreden klant.
Wellicht dat u uw probleem nog eens bij het Telfort Forum wilt voorleggen
en dat u daar een oplossing vindt. Anders zal u toch moeten bellen.
Veel succes!!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice
Beste magic88,magic88 schreef:Zo'n 15 jaar een abonnement. Woon hartje stad. Afgelopen half jaar wordt het signaal steeds slechter en kan nu niet eens vanuit het midden van mijn huis, alleen bij de voordeur. Ik heb hierover gebeld en er werd direct gezegd: neem een andere provider. Heb ik gedaan, maar ik moet een maand wachten met overstappen. Ik heb gebeld dat ik het niet erg vind die maand te betalen, maar ik wil nu over mogen stappen om weer een goed signaal te ontvangen. Mag pertinent niet. Ik kan niet eens een klachtenformulier via email sturen want, gek genoeg, wordt het formulier uitgegooid iedere keer dat het verzonden moet worden. Zelfs als ik ingelogd ben.
Dus moet een nog een maand met lechte service en onverschillig klantenservice zitten.
Wij van Telfort betreuren het dat het niet lukte om het klachtenformulier in te vullen. Ook vinden wij het jammer dat je ons wilt verlaten.
Hierbij nodigen wij jou uit op ons forum waar je je naam, adres en 06-nummer aan ons kenbaar kunt maken via een privébericht. Graag bovenstaand verhaal erbij vermelden. Na ontvangst gaan wij dan kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Telfort Forum Team
Laatst gewijzigd door Telfort webcare op 06 sep 2016 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice
Telfort is de beste!
Re: Telfort: slecht product en geen klantenservice
Kijk, dát zijn nog eens argumenten!Barries schreef:Telfort is de beste!