Gelukkig heb ik nog bewijzen en hun voorwaarden waren gewoon simpel niet betelen wordt je teruggezet, je was niet verplicht te betalen.
Beste ...,
Wij hebben op 7-7-2002 19:44:00 een aanmelding van u ontvangen voor ons SuperExtraVoordeel abonnement.
Wij hebben in onze administratie geen betaling ontvangen voor dit account.
Enige tijd geleden hebben wij u een herinnering gezonden met het verzoek de factuur voor dit account te voldoen.
Helaas hebben wij tot op heden geen reactie danwel betaling van u mogen ontvangen, en zullen derhalve op woensdag 19 maart 2003 uw account omzetten naar onze gratis varriant.
Uw gebruikersnaam, E-mailadres en password blijven het zelfde, alleen dient u het inbelnummer te wijzigen in 06760-88004.
Indien u hulp nodig heeft bij het veranderen van uw inbelnummer, dan kunt u bellen met onze helpdesk op 0900-9204 (50 cent per minuut), mailen via [email protected] of chatten via onze website.
Wij wensen u verder veel internet plezier.
Met vriendelijke groeten,
Het superweb team
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aanmaningen e.d
Re: aanmaningen e.d
Het gesprek met Superweb (Dhr. van Beek) vindt u hier: www.klaagbus.nl/mp3/59.php
Mochten er nog vragen/klachten zijn dan kan men direct contact opnemen met Superweb via: [email protected]
Vragen worden binnen 24 uur beantwoord zoals op hun website te lezen is.
Groeten,
Jeroen Otten
Klaagbus.nl
Mochten er nog vragen/klachten zijn dan kan men direct contact opnemen met Superweb via: [email protected]
Vragen worden binnen 24 uur beantwoord zoals op hun website te lezen is.
Groeten,
Jeroen Otten
Klaagbus.nl