Tot op heden heb ik nooit schriftelijk bericht gehad van deze vordering en ben niet in bezit van Paypal en heb tevens nooit enige meldingen of correspondentie ontvangen over betalingen van Paypal, Tevens vertrouw ik mailtjes met vorderingen gewoonweg niet, mede door de vele scammer die actief zijn. Mocht dit een valide vordering zijn, dan mag ik er van uit gaan dat dit al eerder aan mij gemeld is middels ouderwetse papieren correspondentie?
Ik heb Infoscore al terug gemaild met de eis om alle correspondentie te ontvangen die Infoscore en Paypal aan mij zouden hebben verstuurd, en graag wou ik alle bewijsstukken en onderbouwing zien van deze vordering.
Ik kreeg geen gehoor vanaf Infoscore, alleen weer een mail dat de stukken klaar gemaakt werden voor overdracht aan de deurwaarder.
Nadien heb ik een klacht ingediend op Klachtenkompas. In de klacht verzoek ik ze om het volgende ;
Ik ben totaal niet bekende met alle regeltjes en wetgevingen omtrent incasso`s, maar na wat lezen op dit forum heb ik gezien dat er hier heel wat mensen zijn die hier enorm veel kennis van hebben. Mijn vraag was of ik mijzelf voldoende ingedekt hebt omtrent deze discutabele vordering?Ik verzoek Infoscore mij bewijsstukken + onderbouwing te sturen van deze vordering. Ook wil ik een akte van sessie ontvangen van de verkoop van deze incasso aan infoscore. Tevens wil ik alle correspondentie ontvangen die Infoscore en Paypal aan mij zou hebben verstuurd, aangetekend en naar welk adres dit geweest is. Tevens, mocht er al een terechte vordering zijn, deel ik Infoscore mede dat deze mogelijk verjaard is en zou ik graag het bewijs van de ontvangst van stuitingsbrieven ontvangen.
Bovenstaande informatie verwacht ik binnen 5 dagen per mail. Lukt het niet om deze informatie binnen deze termijn aan mij te verstrekken, dan ben ik genoodzaakt een melding te doen bij het NVI wegens fraudulente incasso praktijken en ga ik er vanuit dat Infoscore afstand doet van deze discutabele vordering.
Totdat bovenstaande informatie aan mij verstrekt wordt, ga ik niet over tot betaling en reageer ik niet meer op aanmaningen.
Het gaat mij absoluut niet om die 61 euro, maar meer om het feit dat ik mij niet per mail laat intimideren tot betaling waarvan ik nog nooit iets heb vernomen.