Stroomstoring bij netwerk beheerder Liander
Geplaatst: 19 sep 2016 15:09
Ik ben al jaren bezig met een klacht tegen Liander, mijn netwerk geeft geregeld bijna wekelijks stroomonderbrekingen van 10 seconden en meer. Ik heb zelf een computer moeten vervangen en er traden geregeld bij andere computer software matige storingen op. Ik heb daarvoor UPSen aangeschaft, dit zijn apparaten die de stroom pieken en net uitval opvangen. Sinds ik deze apparaten er tussen heb ik geen problemen meer. De UPSen melden tevens de stroomstoringen. Bij het indienen van de klachten wordt altijd vermeld dat dit binnen de leveringsvoorwaarden valt.. Bij sommige apparaten werken weer na te resetten. Maar de kosten van deze schade loopt al in de 1000 euro.
Ik vraag mij af of dit niet een algemeen beleid van Liander is om zich eruit te draaien. Bij controle zouden ze een meet station plaatsen. Maar kreeg een standaard brief.
Ik vraag mij af of dit niet een algemeen beleid van Liander is om zich eruit te draaien. Bij controle zouden ze een meet station plaatsen. Maar kreeg een standaard brief.