Pagina 1 van 1

Eenzijdig abonnement wijziging van ONSBRABANTNET

Geplaatst: 24 sep 2016 13:24
door navy_mr
Heb al jaren een abonnement bij onsbrabantnet .Het vaste telefoon abonnement heb ik met onbeperkt bellen naar alle vast nummers,nu deelt onsbrabantnet mede dat per 1 jan.2017 dit niet meer kan je kan alleen kiezen voor gewoon betalen per nummer ,of vast en mobiel voor 16,50 euro .
Dit is een verhogen die duurder is dan mijn mobiel abonnement met met onbeperkt bellen naar mobiele nummers .Dus verplichten ze je om of een van hun nieuwe opties te kiezen of het vast abonnement te stoppen .Lijkt me niet erg klant vriendelijk ,eerst halen ze je binnen en dan gaan ze langzaam aan de abonnementen veranderen .Terwijl je met hun een contract had maar hun kunnen dat eenzijdig veranderen .dit deed T-Mobile ook al eens .
Als klant bij je vogelvrij je moet doen wat de grote beslissen . Dus weer een Firma die niet echt klant vriendelijk is

Rinus navy

Re: Eenzijdig abonnement wijziging van ONSBRABANTNET

Geplaatst: 24 sep 2016 13:37
door Jantje7
Ja, ze moeten eerst alle klanten vragen of ze het er mee eens zijn. Dat is natuurlijk onbegonnen werk. Na de wijziging zal een x-percentage overstappen naar een andere provider, waar ook weer een wijziging zal gaan plaatsvinden. Dus de keuze is aan u.

Re: Eenzijdig abonnement wijziging van ONSBRABANTNET

Geplaatst: 24 sep 2016 14:12
door berndv
navy_mr schreef:Dus verplichten ze je om of een van hun nieuwe opties te kiezen of het vast abonnement te stoppen .
dat klopt. klantvriendelijk is het inderdaad niet, maar je hebt de keuze tussen het te nemen of de overeenkomst op te zeggen.