Datum tickets Andre Rieu kan niet worden aangepast
Geplaatst: 27 sep 2016 11:32
Afgelopen zaterdag (24 september) bestelde ik via Internet drie kaartjes voor het concert van Andre Rieu op 8 januari 2017 in Brussel. Een geschenk voor mijn 82 jarige schoonmoeder. Ik bestelde de kaarten via de officiële website van Andre Rieu. Het bestelproces verliep soepel, ik betaalde 285 euro aan een firma die zich Paylogic noemt. Ik hield dat voor iets als Ideal.
De volgende dag realiseerden we ons dat we uitgerekend 8 januari terugkomen van een vliegvakantie, een beetje dom om dan een concertbezoek te plannen. Ik denk nog dat het geen probleem zal zijn, de firma van onze onvolprezen Andre Rieu zal dat begrijpen. Nou nee dus, sterker: ik heb mijn kaartjes helemaal niet gekocht bij een firma van Andre Rieu. Ik heb het gekocht bij Paylogic en die geven je geld niet terug, dat recht zou ik niet hebben en een menselijke maat kennen ze daar al helemaal niet. Ik voel me echt besodemieterd door het uithangbord van Rieu te gebruiken om je een andere winkel binnen te lokken. Bovendien heb je een herroepingsrecht en een informatieplicht, maar dat willen ze bij PayLogic niet weten. Echt schandalig en iets dat ik helemaal nooit bij Andre Rieu had verwacht.
De volgende dag realiseerden we ons dat we uitgerekend 8 januari terugkomen van een vliegvakantie, een beetje dom om dan een concertbezoek te plannen. Ik denk nog dat het geen probleem zal zijn, de firma van onze onvolprezen Andre Rieu zal dat begrijpen. Nou nee dus, sterker: ik heb mijn kaartjes helemaal niet gekocht bij een firma van Andre Rieu. Ik heb het gekocht bij Paylogic en die geven je geld niet terug, dat recht zou ik niet hebben en een menselijke maat kennen ze daar al helemaal niet. Ik voel me echt besodemieterd door het uithangbord van Rieu te gebruiken om je een andere winkel binnen te lokken. Bovendien heb je een herroepingsrecht en een informatieplicht, maar dat willen ze bij PayLogic niet weten. Echt schandalig en iets dat ik helemaal nooit bij Andre Rieu had verwacht.