| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ik zoek een advocaat die mij kan helpen een vernietigingsbri
-
wijnanda
ik zoek een advocaat die mij kan helpen een vernietigingsbri
Wij willen deze week ons contract gaan vernietigen wij weet er een goede advocaat.
reacties zeer welkom
reacties zeer welkom
-
Ron uit Den Haag
Re: ik zoek een advocaat die mij kan helpen een vernietigingsbri
Advocaten, duur maar wel (zelf) te vinden buiten dit forum om.
Brieven, (hele goede) zelf naar eigen omstandigheden aan te passen simpel te vinden op dit forum.
Groet en sterkte, Ron.
Brieven, (hele goede) zelf naar eigen omstandigheden aan te passen simpel te vinden op dit forum.
Groet en sterkte, Ron.
-
hans
Re: ik zoek een advocaat die mij kan helpen een vernietigingsbri
Waarom een relatief dure advocaat inhuren voor alleen het schrijven van een vernietigingsbrief ? Het tarief van advocaten, ook voor het opstellen van zo'n vernietigingbrief is al snel euro.150,-- per uur. Met analyse van de zaak, kost dit vermoedelijk al snel vele honderden euro's. Een ervaren jurist (niet-advocaat zijnde) kan dit ook. Ben je lid van de Consumentenbond (gevestigd in Den Haag) dan kun je het aan de juridische ledenservice vragen (dit kost wel een klein bedrag, maar is beduidend goedkoper). Ook de juridische ledenservice van de Vereniging Consument & Geldzaken (gevestigd in Amsterdam) .
kan dit doen. Moet je wel lid zijn natuurlijk. Ben je armlastig, dan kun je ook een rechtswinkel proberen (zitten niet in iedere stad, even zoeken dus !)
Succes ermee
kan dit doen. Moet je wel lid zijn natuurlijk. Ben je armlastig, dan kun je ook een rechtswinkel proberen (zitten niet in iedere stad, even zoeken dus !)
Succes ermee