Storingen op Girotel na Mijn Postbank.nl
Geplaatst: 01 mei 2004 09:39
Hallo,
Het valt mij op dat sinds de komst van mijn Postbank.nl, girotel vaker storing geeft en vaak niet actueel is. Het loopt veelal nog een dag langer achter dan gebruikelijk.
Daarom ook af en toe op mijn Postbank.nl ingelogd, maar die geeft zowaar nog vaker storing.
Wat is het beleid van de Postbank hierin?
Moeten de betalende leden het bezuren omdat alle aandacht gaat naar een groatis dienst die schijnbaar nogal wat kinderziektes heeft?
Ook hebben wij girotel als onderdeel van een pakket met oa creditkaart. Welke compensatie kunne we nu tegemoet zien? Het pakket is namelijk de afgelopen jaren nogal versobert terwijl de prijs nimmer naar beneden werd bijgesteld.
Moet je dat zomaar pikken????
HG
Het valt mij op dat sinds de komst van mijn Postbank.nl, girotel vaker storing geeft en vaak niet actueel is. Het loopt veelal nog een dag langer achter dan gebruikelijk.
Daarom ook af en toe op mijn Postbank.nl ingelogd, maar die geeft zowaar nog vaker storing.
Wat is het beleid van de Postbank hierin?
Moeten de betalende leden het bezuren omdat alle aandacht gaat naar een groatis dienst die schijnbaar nogal wat kinderziektes heeft?
Ook hebben wij girotel als onderdeel van een pakket met oa creditkaart. Welke compensatie kunne we nu tegemoet zien? Het pakket is namelijk de afgelopen jaren nogal versobert terwijl de prijs nimmer naar beneden werd bijgesteld.
Moet je dat zomaar pikken????
HG