Pagina 1 van 1

Niet leveren van internet aankoop

Geplaatst: 05 okt 2016 22:42
door j.stien
Ik heb 2 mnd geleden bij Le Chique wonen te Meern,een bestelling geplaats a 229,00 euro,deze was op voorraad,maar na 2 weken nog geen levering,heb viaa hun side contact op willen nemen maar krijg geen antwoord of als ze eens antwoorden dan een afwijkend antwoord heb onder tussen 25 a 30 mails gestuurd via diverse i-mail adressen van hun maar steeds geen antwoord of krijg een smoes .
Nu heb toch na ongeveer 2 mnd telef kontact met een persoon gehadt ,weer een smoes over de levering.
Heb jongsleden ze nog tot 8 sept de de tijd geven of geld terug of levering aankoop,maar weer geen atwoord terug.
als ik op internet zoek dan zie ik dat deze firma heel veel mensen aan het lijntje houdt over zie ik de zelfde klachten hoe kunnen we dat aan pakken.
als ik zo zie loopt het bedrag fllink op bij hun maar de mensen moeten maar afwachten op levering.
Heb hun ook in kennis gesteld dat ik aangifte ga doen bij de policie en wie weet kan ik nog ergens terecht
Zouden jullie ons cq mij hier niet mee willen helpen
Groetjes
John

Re: Niet leveren van internet aankoop

Geplaatst: 06 okt 2016 13:44
door berndv
j.stien schreef:Heb hun ook in kennis gesteld dat ik aangifte ga doen bij de policie
succes. waarvan wilt u aangifte doen?
j.stien schreef:Zouden jullie ons cq mij hier niet mee willen helpen
wat u kunt doen is hen schriftelijk in kennis stellen dat u de koop wenst te ontbinden op grond van een wanprestatie, aangezien ze niet leveren conform bestelling en er ook niet echt sprake is van een kleine uitloop. Zoals ik lees heeft u ze tot uiterlijk 8 september de tijd gegeven om te leveren, hier hebben ze niet aan voldaan.

Dus schriftelijk ontbinden en eisen dat u het reeds betaalde bedrag binnen 14 dagen op uw rekening wilt hebben, en indien dat niet gebeurt, zij in gebreke zijn, vanaf dat punt kunt u verdere stappen gaan nemen met bijvoorbeeld een incassobureau.

Re: Niet leveren van internet aankoop

Geplaatst: 06 okt 2016 14:58
door crazyme
Heeft u per creditcard betaald ?