AEG wasmachine fabrieksfout in garantie toch betalen
Geplaatst: 09 okt 2016 21:40
Onze wasmachine is nu 14 dagen stuk. Het heeft bijna een week geduurd voordat er een monteur van Aeg kon komen. Monteurs waren op vakantie. Wel verkopen en geen snelle service. Voor een machine van 3 je oud moeten we 235 euro betalen voor bezoek en maken.
Wij hebben een gezin met 2 kinderen met een beperking en een chronisch zieke vrouw. Hierdoor hebben wij veel was, wij zijn sterk afhankelijk van een wasmachine. Daarom kopen die een goede kwaliteit machine.
Aardige monteur, blijkt dat er een fabrieksfout in zit. Trommel en afvoer niet goed aangesloten, toch betalen voor garantie, vinden wij vreemd.
Over 3 dagen wordt hij gemaakt zegt Aeg , gelukkig dan hoeven wij niet meer de was bij vrienden en buren te wassen. Gaat ons toch al drukke leven weer een beetje rustiger worden.
De dag van het maken worden we weer gebeld, we krijgen een nieuwe. Was dit nou niet eerder te bepalen, weer 3 dagen verder.
Nieuwe is binnen 5-10 dagen leverbaar, we mochten het ook bij de winkel regelen.
Expert houten kon hem dezelfde dagen leveren, top!
Daarna worden we gebeld door Aeg, dat exange Aeg hem uit de fabriek gaat leveren maandag en niet expert zoals afgesproken.
Op de website Aeg staat, dat hij niet leverbaar is. Aeg verzekert ons dat hij er wel is. Expert mag niet leveren, maandag komt hij.
Vrijdagmiddag laat worden we gebeld door Aeg, dat hij niet op voorraad is. Zoals we al gezien hadden op de website! Communicatie en service inzicht in hun producten is slecht.
Men weet niet wanneer hij leverbaar is, expert mag hem niet leveren. Wat een bedrijf, wij kunnen nog steeds niet wassen. Een machine van 3 jaar oud, is helemaal stuk.
Aeg bedankt.
Dit is de tweede machine van Aeg met problemen.
Wat mij betreft geen Aeg meer.
Wat zegt reclame: welzijn begint thuis
Daar zijn we het mee eens moet er wel een goede degelijke machine worden geleverd.
Aeg bedankt.
Wij hebben een gezin met 2 kinderen met een beperking en een chronisch zieke vrouw. Hierdoor hebben wij veel was, wij zijn sterk afhankelijk van een wasmachine. Daarom kopen die een goede kwaliteit machine.
Aardige monteur, blijkt dat er een fabrieksfout in zit. Trommel en afvoer niet goed aangesloten, toch betalen voor garantie, vinden wij vreemd.
Over 3 dagen wordt hij gemaakt zegt Aeg , gelukkig dan hoeven wij niet meer de was bij vrienden en buren te wassen. Gaat ons toch al drukke leven weer een beetje rustiger worden.
De dag van het maken worden we weer gebeld, we krijgen een nieuwe. Was dit nou niet eerder te bepalen, weer 3 dagen verder.
Nieuwe is binnen 5-10 dagen leverbaar, we mochten het ook bij de winkel regelen.
Expert houten kon hem dezelfde dagen leveren, top!
Daarna worden we gebeld door Aeg, dat exange Aeg hem uit de fabriek gaat leveren maandag en niet expert zoals afgesproken.
Op de website Aeg staat, dat hij niet leverbaar is. Aeg verzekert ons dat hij er wel is. Expert mag niet leveren, maandag komt hij.
Vrijdagmiddag laat worden we gebeld door Aeg, dat hij niet op voorraad is. Zoals we al gezien hadden op de website! Communicatie en service inzicht in hun producten is slecht.
Men weet niet wanneer hij leverbaar is, expert mag hem niet leveren. Wat een bedrijf, wij kunnen nog steeds niet wassen. Een machine van 3 jaar oud, is helemaal stuk.
Aeg bedankt.
Dit is de tweede machine van Aeg met problemen.
Wat mij betreft geen Aeg meer.
Wat zegt reclame: welzijn begint thuis
Daar zijn we het mee eens moet er wel een goede degelijke machine worden geleverd.
Aeg bedankt.