Medion: lange tijd laptop missen voor reparatie
Geplaatst: 10 okt 2016 12:24
In augustus 2015 heb ik een MEDION Akoya E7225 (direct) via Medion aangeschaft.
Al vrij snel traden er problemen op zoals de crash: WHEA_UNCORRECTABLE ERROR ! (Blauw scherm)
Ondanks dat mijn laptop 5x is teruggezonden en door MEDION "gerepareerd, houd ik dit probleem.
Alle door Medion-medewerkers genoemde maatregelen en "oplossingen" heb ik telkens uitgevoerd, maar geen enkele helpt! Eerder werd mij gezegd dat het een software probleem zou zijn, terwijl nu is aangegeven dat het een hardware probleem is...
Diverse keren heb ik gemeld buitengewoon ontevreden te zijn vanwege deze crash!
Na het laatste telefonisch gesprek met de klachtenafdeling, zou ik mijn laptop voor nader onderzoek kunnen terugzenden. Daarbij werd wel opgemerkt dat ik wellicht mijn laptop voor langere tijd zou moeten missen!!! Nu heb ik dit ding al 5x twee weken moeten missen omdat er bij MEDION onderzoek naar zou worden verricht.
Al vrij snel traden er problemen op zoals de crash: WHEA_UNCORRECTABLE ERROR ! (Blauw scherm)
Ondanks dat mijn laptop 5x is teruggezonden en door MEDION "gerepareerd, houd ik dit probleem.
Alle door Medion-medewerkers genoemde maatregelen en "oplossingen" heb ik telkens uitgevoerd, maar geen enkele helpt! Eerder werd mij gezegd dat het een software probleem zou zijn, terwijl nu is aangegeven dat het een hardware probleem is...
Diverse keren heb ik gemeld buitengewoon ontevreden te zijn vanwege deze crash!
Na het laatste telefonisch gesprek met de klachtenafdeling, zou ik mijn laptop voor nader onderzoek kunnen terugzenden. Daarbij werd wel opgemerkt dat ik wellicht mijn laptop voor langere tijd zou moeten missen!!! Nu heb ik dit ding al 5x twee weken moeten missen omdat er bij MEDION onderzoek naar zou worden verricht.