Zalando: artikel niet in bezit maar wel betalen? (ROMMEL)
Geplaatst: 10 okt 2016 16:33
OPPASSEN: Een grote rommel bij ZALANDO en dreigingen van ZALANDO en INFOSCORE (SCHANDALIG)
Hey allemaal,
Ik wilde graag een klacht indienen mbt Zalando. Ik heb in juni bij Zalando een zonnebril besteld. Deze heb ik ontvangen op 30 juni j.l. via PostNL. Deze heb ik op dezelfde dag weer retour verstuurd. Ik heb het verzendbewijs van PostNL nog. Na een enige tijd kreeg ik aanmaningen van Zalando. Ik heb bij hun gemeld dat ik het artikel heb teruggestuurd. Ik heb het verzend-bevestiging van PostNL naar hun verstuurd maar dat is niet voldoende voor hun want ze zeggen dat ze niet kunnen zien of het artikel er daadwerkelijk in zit dus vragen ze me om een rechtsverklaring in te vullen en deze naar hun op te sturen. Ik heb beide dingen gedaan die ze van mij vroegen. Ze hebben beide bewijzen dus genegeerd en nu loops de zaak bij incassobureau INFOSCORE. Sinds het incassobureau de zaak heeft weigert ZALANDO iets te doen. Inmiddels blijf het incassobureau zeer agressief met dreigen. Ze blijven me vragen telkens opnieuw bewijzen op te sturen, maar ik word ronduit moe van dat ze naar bewijzen vragen die ze allang hebben. Wat moet ik doen? Moet ik bewijzen opnieuw naar ze sturen? Hoe lang gaat dit door? Voor zover ik weet, ik heb ze het verzend bewijs van PostNL gegeven. Daarmee zou de zaak toch afgedaan moeten zijn? Ik heb een rechtsverklaring opgestuurd, ben ik dit verplicht te doen? Het lijkt me zeer dat Zalando en het incassobureau Infoscore hun zaken eens op orde moeten hebben en niet een klant lastig moeten vallen voor fouten die zij hebben gemaakt.
Groeten.
Ik heb bovenstaande klacht net ingediend bij de Autoriteit Consument en Markt. Weet dat bestellingen doen bij ZALANDO kan een nachtmerrie worden. Wees gewaarschuwd.
Hey allemaal,
Ik wilde graag een klacht indienen mbt Zalando. Ik heb in juni bij Zalando een zonnebril besteld. Deze heb ik ontvangen op 30 juni j.l. via PostNL. Deze heb ik op dezelfde dag weer retour verstuurd. Ik heb het verzendbewijs van PostNL nog. Na een enige tijd kreeg ik aanmaningen van Zalando. Ik heb bij hun gemeld dat ik het artikel heb teruggestuurd. Ik heb het verzend-bevestiging van PostNL naar hun verstuurd maar dat is niet voldoende voor hun want ze zeggen dat ze niet kunnen zien of het artikel er daadwerkelijk in zit dus vragen ze me om een rechtsverklaring in te vullen en deze naar hun op te sturen. Ik heb beide dingen gedaan die ze van mij vroegen. Ze hebben beide bewijzen dus genegeerd en nu loops de zaak bij incassobureau INFOSCORE. Sinds het incassobureau de zaak heeft weigert ZALANDO iets te doen. Inmiddels blijf het incassobureau zeer agressief met dreigen. Ze blijven me vragen telkens opnieuw bewijzen op te sturen, maar ik word ronduit moe van dat ze naar bewijzen vragen die ze allang hebben. Wat moet ik doen? Moet ik bewijzen opnieuw naar ze sturen? Hoe lang gaat dit door? Voor zover ik weet, ik heb ze het verzend bewijs van PostNL gegeven. Daarmee zou de zaak toch afgedaan moeten zijn? Ik heb een rechtsverklaring opgestuurd, ben ik dit verplicht te doen? Het lijkt me zeer dat Zalando en het incassobureau Infoscore hun zaken eens op orde moeten hebben en niet een klant lastig moeten vallen voor fouten die zij hebben gemaakt.
Groeten.
Ik heb bovenstaande klacht net ingediend bij de Autoriteit Consument en Markt. Weet dat bestellingen doen bij ZALANDO kan een nachtmerrie worden. Wees gewaarschuwd.